Jatkuva stressitila

Anonyymi-ap

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan

61

1046

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sama

• Anonyymi

Niin on, kaikesta tulevaisuus pelottaa kuinka sitä yksin pärjää.

• Anonyymi

mulla sama:( tuntuu välillä etten selviä mitenkään. sivusta

• Anonyymi
        UUSI

Ei sinun tarvitse ajatella noin, koska haluan auttaa sinua ja jos olisit pyytänyt minulta apua milloin vain, olisimme voineet sopia kaikesta yhdessä. En osaa lukea sinun ajatuksia, puhuminen on ainoa tapa millä asiat ja tilanteet voi selvittää ja päästä eteepäin. Voit lähestyä minua ja pyytää vaikka kävelemään tai kahville.

• Anonyymi

Palstallahan niitä vastauksia tietysti saa ja vaikka mihin lähtöön.

• Anonyymi

Ja varsinkin itse vastatessa saa sopiviakin. Vai mitä gubbe?

• Anonyymi

Ei voi koskaan tietää kuka...

• Anonyymi

Mitä ihmettä sä tässä kirjoitat?!

• Anonyymi

Rauhoitu. Kaikki on ihan hyvin. Puhu hänen kanssaan.

• Anonyymi

Oli kyllä vahinko...

• Anonyymi

Rakastan miestä! Jumallauta mä rakastan kuuluuko?! Sinne!

• Anonyymi
        UUSI

Se on varattu,kuuluuko sinne vai etköymmärrä?Tästä häirinnästä,jota kestänyt jo reilut kymmenen vuotta,pitää tehdä sulle maastapoisto!ethän sä oleggi voi jatkaa tollasta toisen häirintää joka asiassa ja lisäksi yrität rikkoa toisten avioliiton,joten äkkiä takas sinne,mistä olet tullutkin!

• Anonyymi

Etkö tiedä lainkaan toisen tunteista?
      Minulla sama tilanne, kaipaamani läheltä mies jolta vastauksia vähän auki ja nähdään/kohdataan mutta joka päivä melkein näen kuitenkin. Tunteistasi vielä en tiedä mutta välillä tuntuu kuin voisi olla jotakin. Tiedät ainakin aiemmin jo minun tunteet ja ei ole edelleenkään muuttunut ellei…
      Jos nähtäisiin ja juteltaisiin tulis selvyys kummallekin. Lähtiskö stressi silloin pois?

• Anonyymi

Vastaan ja mietin lähellä asuvaa naista, jonka kanssa emme tunne. Tervehdystuttuja. Mietin mitä hän minussa näkisi. Yksinäisen miehen joka elää arkeansa, käy töissä, harrastaa jotain, hiljainen. Ehkä jähmeä, passiivinen. Ollut joskus elämässään puheliaampi, kavereita mutta nykyään omissa oloissaan. Hän huomaa naisen, joka jää hänen mieleensä., vaikka se ei ulospäin näykään. Hän on vastakohta miehelle. Aktiivinen, seurallinen, ympärillään elämää. Empaattiselta vaikuttava. Tunteistaan huolimatta mies kyllä tajuaa reaaliteetit ja näkee, ettei heitä varsinaisesti yhdistä mikään konkreettinen. Sen sijaan ystävyys. Mies voi tarjota luotettavan ystävyyden. Se on mitä on enää jäljellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaan ja mietin lähellä asuvaa naista, jonka kanssa emme tunne. Tervehdystuttuja. Mietin mitä hän minussa näkisi. Yksinäisen miehen joka elää arkeansa, käy töissä, harrastaa jotain, hiljainen. Ehkä jähmeä, passiivinen. Ollut joskus elämässään puheliaampi, kavereita mutta nykyään omissa oloissaan. Hän huomaa naisen, joka jää hänen mieleensä., vaikka se ei ulospäin näykään. Hän on vastakohta miehelle. Aktiivinen, seurallinen, ympärillään elämää. Empaattiselta vaikuttava. Tunteistaan huolimatta mies kyllä tajuaa reaaliteetit ja näkee, ettei heitä varsinaisesti yhdistä mikään konkreettinen. Sen sijaan ystävyys. Mies voi tarjota luotettavan ystävyyden. Se on mitä on enää jäljellä.

Lisään. Mies haluaisi jutella hänen kanssaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kuulunut. Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kuulunut. Sivusta.

Ei ole kuulunut mitä? 21.48

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ollaanko muutenkin kuin tervehditty, pidetty yhteyttä viesteillen tai jotain ??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei. Haluaisin uskoa, että tunnisteiden perusteella olemme törmänneet täällä. Joo, kuulostaa hassulta, tiedän. Jokatapauksessa emme ole muuten olleet yhteyksissä ja tuskin hän numeroanikaan mistään löytäisi. 21.48

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään kirjoittanut 14:30:59 kirjoittaja jatkaa:
        Oon sama joka kirjoittanut eilen 18:42:36 johon vastasi m joka kuulostaa vastanneen viestiini johon kysyin onko pidetty yhteyttä muuten.. ei molempien viesteilemme mukaan kuulosta että oltas törmätty palstalla vaan oikeassa elämässä jollai tapaa.
        Taitaapi 21:48 jälkimmäinen olla sivusta??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään kirjoittanut 14:30:59 kirjoittaja jatkaa:
        Oon sama joka kirjoittanut eilen 18:42:36 johon vastasi m joka kuulostaa vastanneen viestiini johon kysyin onko pidetty yhteyttä muuten.. ei molempien viesteilemme mukaan kuulosta että oltas törmätty palstalla vaan oikeassa elämässä jollai tapaa.
        Taitaapi 21:48 jälkimmäinen olla sivusta??

Tämäkin 21.48 on edelleen sama kuin eka, jos tällä nyt täällä mitään merkitystä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämäkin 21.48 on edelleen sama kuin eka, jos tällä nyt täällä mitään merkitystä on.

Lisätään vielä, siis olen tuo eilinen 21.47, joka vastasi tuohon eiliseen 18.42.36 viestiisi. Kuitenkin tästä nyt enempää sähläämättä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisätään vielä, siis olen tuo eilinen 21.47, joka vastasi tuohon eiliseen 18.42.36 viestiisi. Kuitenkin tästä nyt enempää sähläämättä.

Hyvä, eli edelleen sama kirjoittaja täällä, onko sulla siis mun puh.nro?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä, eli edelleen sama kirjoittaja täällä, onko sulla siis mun puh.nro?

Edelleen 21.48. Ei ole numeroa. Tuolla irlissä muutaman kerran kohdatessa tervehditty mutta ei muuta. En tiedä hänen nimeäkään. Tokihan on tapoja selvittää tuo etukäteen vaikka rekkarin avulla mutta en halua toimia sillä tavalla. Joko toinen esittäytyy tai sitten ei. Tokihan voisin itsenikin esitellä ensiksi..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No juttele hyvä mies hänelle, ei siitä kukaan voi pahastua. Itse toivon, että tervehdystuttu lähellä asuva mies näin tekisi...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Missäpäin tämä? Olisiko tunnisteita?
        Tiedän yhden tällaisen miehen josta olen kiinnostunut?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleen 21.48. Ei ole numeroa. Tuolla irlissä muutaman kerran kohdatessa tervehditty mutta ei muuta. En tiedä hänen nimeäkään. Tokihan on tapoja selvittää tuo etukäteen vaikka rekkarin avulla mutta en halua toimia sillä tavalla. Joko toinen esittäytyy tai sitten ei. Tokihan voisin itsenikin esitellä ensiksi..

En minäkään tiedä nimeäsi. Asutaanko lähelläin?
        Oletko mies?

• Anonyymi

Rauhotu iso vauva.

• Anonyymi

Kyllä sinä E tiedät missä mennään.

• Anonyymi

Oi kyllä niin tiiän mistä puhut!!
      Jos voisin menneisyyteen jonku neuvon heittää itelleni, niin ois se, että löydä se "rauhallinen tila" ilman häntä. Muuten tulee liikaa painostettua ja hosuttua.

• Anonyymi

Jutellaan tästä kylpylässä.

• Anonyymi

Milloin mennään?

• Anonyymi

Mulllon ollu ja on Korea tressitaso viimesyksysta alkaen taman rakkauden vuoks... Ja tanaa en jaksa enaa yhtaa mitaan... Hakuan olla nyt vaan yksin ja itkea kohduttomana illalla uneen... Sure jokaista joppua sillatavoin ku ikavoity henkilo tai asia ois kuollu... En osaa muuta tapaa surra....

Tanaa todellakin suren
      On Sen hetki....
      Naiselta

• Anonyymi

Olitko Etelä- vai Pohjois-Koreassa?

• Anonyymi

Seuraavalla kerralla kun törmätään niin kysyn sinua kahville. ❤️

• Anonyymi
        UUSI

No ei kyllä turhan usein törmäillä, ikävä kyllä.
        Mutta jos törmäillään, niin teeppä tuo. 😊🤗

• Anonyymi

En oo huolissani kun ei oo kiusannut, ei oo vaan suostunut, ja kun tekivät mitä teit tyylillä, ottavat kaikesta kaikkea inhokkia itselleen takaisin 😂😂😂😂😂😂eli kaikki paska ja huono menee heille takaisin - kaikesta. siinäpäs saavat 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

te lähettelen vankilaan pian siitä mitä mulle teitte, myös naiset

• Anonyymi

jo aikasemmista asioista, viime vuodesta varsinkin.

• Anonyymi

Mullakin on nyt viime aikoina ollut stressiä ja pinna on ollut kireällä, joka ei onneksi ole tullut esim töissä näkyville. :) On tuntunut että olisi pms oireet koko ajan päällä. :(
      Tänään sain tähän labra/lääkärikäynnillä selitystä. Minulla on menossa sydäntapahtuma, josta kärsin kerran aiemminkin.

Luulin saaneeni virtsatieinfektion, kun ravasi viime yönäkin todella montaa kertaa vessassa, mutta se onkin sitä, mikä minulla oli reilut kaksi vuotta sitten. Vessassakäynnin tarve lisääntyy kun eteisvärinä on päällä..
      EKG:ssa näkyi eteisvärinä. Olin tuntenut itseni pari päivää vajaakuntoiseksi ja myöskin stressaantuneeksi, eilen illalla töissä ihan sairaaksikin. Nyt syön neljä viikkoa verenohennutlääkkeitä ja sitten on edessä rytminsiirto. Parin vuoden takainen onnistui hyvin, rytmi pysyi sinuksessa yli kaksi vuotta.

Tänään vapaapäivänäni jäi sitten jumpat ja ikkunanpesut väliin kun päivä meni labroissa ja lääkärin vastaanotolla..

• Anonyymi

Ei ihmisellä ole varaa verenohennuslääkkeisiin
        Eikä voimavaroja, aivot ei toimi ollenkaan, tehdä yhtään mitään

• Anonyymi

niin paljon ootte viime vuosina hakannut ja tehnyt mitä hirveimpiä juttuja, että osa varmasti kuolee jo tekoihinsa, ja valehdelleet ja vainonaiset myös ja vankilatuimuota noista mt jutuista, työhakkauksista ja yrityksestä saada, talous huonoon ja viedä kaikkea. tätä ette nyt saa. siellä riehuu jo karmasta demonit ja härät kun tuo pskisrivrahas, heillä on tehtävä ja jatkavat. koiran veit jo, Kostoa tulee perään. ja jo aiemmista kodeista teillä on karsea karma. älä nosta sitä enää, ettette pokta, talojanne. ja vie se hirvi pois kerjäämästä, saanko? sanottu monesti jo, ettei saa. sama novelleissa ja muissa. Eikä niistä muista tullut rahaa joten mitään ei oo tapahtunut. varoitan rahan pitäisi olla tänään täällä, muuten ohjeen mukaan hakkaavat estäjiä, ei oo. minulta käskyt 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😥😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂rakkaudesta saatu ❤️

• Anonyymi
        UUSI

Tuosta sun purkauksesta ei saanut mitään selvää.. Oletko muistanut ottaa lääkkeesi?

• Anonyymi

ootte väjlb urpia sakkoa, kaikkea haluutte mutta hakkasyte muilta töitä ja ette maksa mitään, tai tajua tehdä töitä minkään eteen. se matkailu novelli kiinnosti kovasti ja matkat 😂tuli turpaan taas, joku kaunis sielu hermostu 😂 meniskö jakeluun jo ei olla samaa porukkaa 😂😂😂😂😂😂😂ja pysykää poissa 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

ne ei oo niiden tietoisuuteen tarkoitettu ja yrittävät saada niitä hakkaamalla ja painostamalla. tee töitä niiden eteen ja seuraa mitä on tarjolla, sen jälkeen vasta kiinnostutaan kaikesta kun täällä jotain tehdään. sama se koira ilmoitus oli 6 kk netissä, kerään ei kunnolla kiinnostanut, kun päätin että sopisi tänne, nyt tuli kiire saada pois. novelliprojektit pyörinyt jo monta vuotta, ei oo kiinnostanut, kun täällä aloitetaan äkkiä pitää hakata ja yrittää saada. ootte te niin saatan urpoja, eikä ihme että ette omalla tietoisuudella mitää saa. kun aika, menee muiden vainoamiseen, sen sijaan että itse yrittäisi jotain tai seuraisi kuten muutkin 😂

• Anonyymi

sama miehet, ei naisia kiinnosta tosissaan kun itse jostain. miehen aloitteesta lähtien kiinnostun, äkkiä on jonoa tappeluun asti 😂 sama kaikissa jutuissa, kukaan ei arvostanut juurikaan niitä missä ennen asuin, kun miellyin niihin, äkkiä alkoi kilpailu. ja sitten kun lähtee pois, ei ne enää kiinnosta.

• Anonyymi

sama toimistotöistä, ensin kuulet vityulua ammatista, sitten alkaa kateus, kun jotenkin urkkivat tietoja, vaihdat työpaikkaa, sama juttu. vaihdat alaa, sana juttu. rahasta vaikka, tapetaan. sama vaatteista, harrastuksista ja, kaikesta. ketään ei ne kiinnosta mutta kun teet, ne pitää saada ja haluta, ja mielellään sinun tietoisuudella ja energialla 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

ymmärrettekö edes että hakkaatte ja haluatte oikeasti minun ajatuksia, energiaa ja tietoisuutta? eikä mikään ole samanlaista jos saatte pelkän jutun muta ette jatkuvasti, ellette sitten tee kuten aiemmin ja hakkaa sitä kun teille painostuksesta ja, pakotuksesta luovutetaan mutta se ei ole samanlaista ja toimivaa teillä. eikö olisi helpompaa itse miettiä mitä haluaa ja etsiä juttuja ja, mieltymyksiä omalla tietoisuudella?

• Anonyymi

ensin on pakko saadaja viedä, ja hakata. ja kun saatte eikä toimi teillä samoin, heitätte pois. ja uutta etsimään 😂 viis siitä miten vaikuttaa niihin keltä viette ja miten niitä hakataan ja painostetaan.

• Anonyymi
      UUSI

niin se rauha säilyy kaikilla että laitat nuo hoitoon ja huonoa ja haastetta ketkä saanut ja kerjää vakautta eikä oo mitään saamassa. niin ne ryhtyy saamaan eikä varasta ja vie muilta. ja nämä jotka odottaa että automaattisesti niille annetaan ilman mitään että tekevät ja varastavat vaan, eikä heihin kuuluta, huonoa ja turpaan. niin se loppuu.

• Anonyymi
      UUSI

samaa kiusaa mitä ovat tehneet ja kostamert väärille ja kunnolla laillisesti turpaan.

• Anonyymi
      UUSI

Kerro ne.

• Anonyymi
      UUSI

Ei saa ottaa stressiä minun vuokseni.

• Anonyymi
      UUSI

Tulin siihen tulokseen että joko kuolen heti kun stressi loppuu tai sitten kuolen stressin aiheuttamaan sydänkohtaukseen. sivusta

• Anonyymi
        UUSI

mulla sama. oon aina tienny et kuolen ns saappaat jalassa. tuntuu myös että mua kytätään ja sekin ahdistaa. ja sitten kun on niin yksin.kestää vuosiavuosia toipua kaikesta/jos edes toivun.-sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

mulla sama. oon aina tienny et kuolen ns saappaat jalassa. tuntuu myös että mua kytätään ja sekin ahdistaa. ja sitten kun on niin yksin.kestää vuosiavuosia toipua kaikesta/jos edes toivun.-sivusta

Gubbe kyttää,viekää hoitoon toi gubbe,ei tollasta jaksa kukaan tervejärkinen! Mies on ja naisena esii tyy ja pukeutuu naiseksi ja kehtaa vielä .......hullu se o! Häiritsee toisten kotirauhaa tulemalla toisten koteihin ilman lupaa ja viemällä toisten tavaroita, mielestäni tollanen ei ole normaalia ihmisen käyttäytymistä!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      78
      6509
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      146
      6042
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      501
      3876
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      123
      2331
    5. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      42
      1529
    6. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      416
      1433
    7. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      74
      1255
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      47
      1084
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      143
      1033
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      59
      1026
    Aihe