Olen aikeissa mennä kuulemaan erästä poliittista info-tilaisuutta ja aioin tehdä natsitervehdyksen. Että sillai.
Mitäs tähän sanotte ??
12
117
Vastaukset
- Anonyymi
No nyt on vassarien hippikommuunissa jollain nerolla välähtänyt sätkänpolton jälkeen.Voi hellanlettas teitä.
- Anonyymi
$ $
- SS-puolue = Suomen Sosialidemokraatit
- SS-puolueen Lindtman Jo - KARJUU - "" Heil Hitler - Meil Lindtman ""
$$ - Anonyymi
Persu ei tunne omiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
$ $
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
$ $
$$Persu pyhi räkänokastasi ja nosta housut ylös, voi sinusta vielä MIES kasvata.
Täytyy kyllä lähteä siltä äidin helmoissa myös pois.
- Anonyymi
Aioin mennä demarien tilaisuuteen ja tehdä natsitervehdyksen.
- Anonyymi
Jätä Ruotsalaista väri muistuttavan vaatetuksen pois.
Muuten joku pyyhkäistä rään nokastasi. - Anonyymi
Sehän sopii hyvin, silloin kellekään tule epäselväksi, että olet Persu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän sopii hyvin, silloin kellekään tule epäselväksi, että olet Persu.
Teistä Persuista on aivan liikaa yhteiskuvia, ääri liikkeitten kassa.
Siksi suosittelen että pidät kätesi alhalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teistä Persuista on aivan liikaa yhteiskuvia, ääri liikkeitten kassa.
Siksi suosittelen että pidät kätesi alhalla.Minä taas suosittelen että laitat kebabbirullan taskuusi ja painelet takaisin kotimaahasi, täällä sinua ei kaipaa tai tarvitse kukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas suosittelen että laitat kebabbirullan taskuusi ja painelet takaisin kotimaahasi, täällä sinua ei kaipaa tai tarvitse kukaan.
Hei cammoon nyt, hän on työvoimaa ja ihanaa värinää, maksaa verotkin aina :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei cammoon nyt, hän on työvoimaa ja ihanaa värinää, maksaa verotkin aina :D
Aivan. Alv koskee kaikkia tasapuolisesti, rotuun sukupuoleen ja ikään katsomatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2224276Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692755Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932431- 472353
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua421639Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5501394Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961334- 571330
- 781319
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251196