ei olla tekemisissä?
Sanoppa kenen takia
56
858
Vastaukset
- Anonyymi
Sinun ja minun. Emme tunne toisiamme.
- Anonyymi
Seurusteletko?
- Anonyymi
Sen h*oran?
- Anonyymi
Sen synnyttäneen vanhan akan?
- Anonyymi
Sivusta - kylläpäs sä puhut musta kauniisti 😂
Mä veikkaan ettei tuo teidän homma oikein toimi siksi kun teissä molemmissa on sellaisia puolia joita ei vain pysty mitenkään sovittamaan yhteen. Minä en tilanteellanne itseäni stressaa vaan nautin elämästäni. Kun katson objektiivisesti teidän yhteensopimattomia puolia niin ymmärrän ettei tuosta tulisi mitään vaikka en edes olisi kuviossa mukana. Syy on teidän puolissa. Aina tulee uusia ja uusia houkutuksia ja selkkauksia. Joskus jokin tuntuu niin hyvältä että sen haluaa saada väkisin pidettyä vaikka se myrkyttäisi sisältä hiljalleen mutta kuinka rikki täytyy olla ennen kun huomaa ettei se ole sen arvoista? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - kylläpäs sä puhut musta kauniisti 😂
Mä veikkaan ettei tuo teidän homma oikein toimi siksi kun teissä molemmissa on sellaisia puolia joita ei vain pysty mitenkään sovittamaan yhteen. Minä en tilanteellanne itseäni stressaa vaan nautin elämästäni. Kun katson objektiivisesti teidän yhteensopimattomia puolia niin ymmärrän ettei tuosta tulisi mitään vaikka en edes olisi kuviossa mukana. Syy on teidän puolissa. Aina tulee uusia ja uusia houkutuksia ja selkkauksia. Joskus jokin tuntuu niin hyvältä että sen haluaa saada väkisin pidettyä vaikka se myrkyttäisi sisältä hiljalleen mutta kuinka rikki täytyy olla ennen kun huomaa ettei se ole sen arvoista?Tää ei oo multa sitten. En tiedä teidän kuvioita eikä ole kiinnostusta tai syytä analysoida sitä.
- Anonyymi
Kerro sinä.
- Anonyymi
Sinä sen stana tiedät. Ja lutka myös.
- Anonyymi
Juurihan me oltiin. Mitä höpäjät?
- Anonyymi
vaikea sanoa.
- Anonyymi
no todennäkösest i niin.. kysymys kuuluukin kuka niistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no todennäkösest i niin.. kysymys kuuluukin kuka niistä
Kumpa en olisi tavannutkaan sua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpa en olisi tavannutkaan sua.
OLEN TAUDINEN pusy kaukana!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OLEN TAUDINEN pusy kaukana!
Opettele kirjoittamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettele kirjoittamaan.
Trollit netissä trollaa ymmärtänet varmaankin
- Anonyymi
Onko sulla monenkin kanssa sukset ristissä?😉
- Anonyymi
Vain yhden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain yhden.
Miten se näkyy, että on ristissä? Ei palstaile enää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain yhden.
Onko jalatkin ristissä?
- Anonyymi
Hohhoijaa näitä elämämkolulaisia..... Eikä ole edes perjantai
- Anonyymi
Oletko oikein mormoni mies?
- Anonyymi
Mormonit pitäs tappaa.
- Anonyymi
Kaikki kirjoittelee tuhmuuksia ja haukkuu. Minä kun päätin että en sitä tee enää vaikka nainen sen olisi ansainnut. Ehkdotan huomenna asiasta välikäden kautta aselepoa, vaikka on itsekin mukana. Ihan rauhassa vaan kaikki. Oppia tämä vaan on.😊
- Anonyymi
En ole ansainnut.
- Anonyymi
Ei tarvetta edes ns välikäsille
Mä osaan pysyä poissa.
Kun oon tajunnu et oon väärin tehny.
Et ooppa ihan rauhassa sinäkin tahollasi.
Sivusta Naiselta Mielle.
Mut ei sille tapaukselle joka täälä
puhuu niist lähestymiskielost ja muista
Etet tass sekaa mun komentteja suhun.
- Anonyymi
Käsittääkseni sinun takia, olen liian macho sulle ilmeisesti 🤔
- Anonyymi
Liian polyamorinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian polyamorinen.
Ne on muotia, syrjäyttääköhän perinteisen?
- Anonyymi
En oo sen kans missään tekemisissä!!!!
- Anonyymi
Ei varmaan ollut sulle kun tässä tapauksessa ovat.
- Anonyymi
Ap:n takia.
- Anonyymi
Äpäräs takia
- Anonyymi
Oman elämän. Pitää suunnitella tulevaa:(
- Anonyymi
Kielimuurin takia on nyt vaikeaa.
- Anonyymi
Unohda se.
Sivusta
- Anonyymi
Minun. Minä se kaiken lopetin lopulta. Tiedän.
- Anonyymi
Sulla on salarakas.
- Anonyymi
Minun. En halua tuollaista ihmistä elämääni joka toimii noin. Ja kuvittelee ties mitä. Turhaa syyttelet mun ex miestä .
- Anonyymi
Nää on pahimpia.
- Anonyymi
Kotkan
- Anonyymi
Ei siihen kukaan ulkopuolinen ole syynä. Aloin pelätä sua.
- Anonyymi
Puolisoiden? Liian sekavaa ilmeisesti?
- Anonyymi
Ei olla tekemisissä, koska naisella oli liian vähän tunteita minua kohtaan. Näin käy joskus.
- Anonyymi
Ne tunteet väheni, koska mies vältteli, enkä ota selvää onko vapaa. Mitä siinä sitten rimpuilla. Vttu maista, mutta totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne tunteet väheni, koska mies vältteli, enkä ota selvää onko vapaa. Mitä siinä sitten rimpuilla. Vttu maista, mutta totta.
Oliskohan jollakin muillakin
Kuin tunteen määrällä ja sun jumalonilla vaikutusta...,😂
Muttet pässinpää näe kun itsesi syyllisenä.
Vaikka minussa oli ja on enempi vikoja .
Nainen Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliskohan jollakin muillakin
Kuin tunteen määrällä ja sun jumalonilla vaikutusta...,😂
Muttet pässinpää näe kun itsesi syyllisenä.
Vaikka minussa oli ja on enempi vikoja .
Nainen SivustaNyt en ihan ymmärrä?
- Anonyymi
Ensin miehen ja nyt varmaan enemmän minun.
- Anonyymi
SUN takia mies.
Mä mies tiedän, että haluat lähestyä minua.
Mä TIEDÄN, joten sun ei tarvii pelätä torjuntaa. - Anonyymi
Katkaistaan välit kaikkiin paskatyyppeihin. Mihin me niitä siipeilijöitä tarvitaan
Mä just kuuntelen Jaakko Kulta -Pohjoinen
https://youtu.be/j8ifc1gvNtw
Ja nyt Jaakko Kulta-Äänet päällä
https://youtu.be/U-GYCRACDro
👩🏻🦳- Anonyymi
Jaakko-kulta on hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaakko-kulta on hyvä.
hyvän mielen biisejä …ja symppis tyyppi ,sivusta
- Anonyymi
Ihan voit katsoa peiliin. Sieltä se syyllinen löytyy.
- Anonyymi
Tämä on varmasti paljon nuoremmalle heniilölle. Hän aloitti kaiken minulta lupaa kysymättä. Hänen olisi pitänyt selittää mitä se kaikki esitys oli jo heti alussa ja kysyä mitä mieltä minä olen projektista. Olisin sanonut etten halua sen jatkuvan ja lisännyt että pidän vain ikäisistäni miehistä!
- Anonyymi
Ei kenen takia vaan kenen kanssa. Suuri ikäero on totaalinen este tutustumiselle edes ystävinä!
- Anonyymi
Rakkaus ei kyllä katso ikää, jos rakastaa oikeasti.
- Anonyymi
No nyt on höpötystä.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662288Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381883Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣241568Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711540Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.861293Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841204Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241120Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1101115En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9942- 77939