Vai pelottaako jokin?
Kerropa totuus pelkuri
30
511
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä kun olet justiin tommonen hyökkäävä hetimiksi sä et opi käyttäytymään koskaan niinkuin aikuinen normaali ihminen
- Anonyymi
Toivon että kaikki muistoni sinusta viedään minulta. Voisin elää niinkuin et olisi olemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon että kaikki muistoni sinusta viedään minulta. Voisin elää niinkuin et olisi olemassa.
Vihaan sua hyi helvetti
- Anonyymi
Pelkään nähdä sen jos katsot sitä toista rakastavasti. Vielä en ole silmistäsi sitä nähnyt. Siksi pohdin että uskaltaisinko sinnekään tulla jos välinne ovat siellä lämpimät ja itse toivoisin tilaisuutta.
- Anonyymi
Milloin mietit tulla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin mietit tulla?
Silloin sinne
- Anonyymi
Tule vain. Olemme kädenlämpöisiä. Tilaisuus koittaa varmasti kunhan silmä välttää 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule vain. Olemme kädenlämpöisiä. Tilaisuus koittaa varmasti kunhan silmä välttää 😉
Mitä kädenlämpöisiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kädenlämpöisiä
Miedosti lämpimiä, sellaisia ettei näpit pala
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tässä ongelma onkin että teillä on jotain ja pitää hänen silmän välttää että saan tilaisuuden. Mikset ole sille rehellinen? Minäkin olen ollut omalle toiselle rehellinen sinusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miedosti lämpimiä, sellaisia ettei näpit pala
Se toisen kanssako?
- Anonyymi
Mistä nyt kenkä puristaa ap?
- Anonyymi
Toivon että voisin pyyhkiä kaikki muistot sinusta.
- Anonyymi
Rauhoitu! 😢
- Anonyymi
Haukut pelkuriksi, mutta jälkeenpäin kyselet onko tämä pelkuri?
Logiikan riemuvoitto.- Anonyymi
No sepä ei mitää järkeä.
Tai kyselet totuuden perään.
Mies .
Sinä käytyäydyt sekavasti niiku pelkurit.
Epävarmasti
Joka pv eri totuus.
Kannatas ehkä jo tuon ikäisenä
Köyttäytyä kuin aikuinen eikä 20v kakaran tavoin
Saati omia jotaki karmeaa
Mulle kaikki muille ei mitää
Ylimielistä asennetta ..
Sellsista ei kattele kukaan
- Anonyymi
En ole pelkuri ja en pelkää mitään. Tunteet on ja pysyy, ne ei muutu miksikään. Uskallan kertoa niistä, kun kohdataan 🩷😍
- Anonyymi
Hulluja tämä palsta täynnä!
- Anonyymi
Mikä totuus pitäisi kertoa tänne?
- Anonyymi
Tuu tänne kuulustelemaan. Huomaan, kuulustelemaan.
T. Mitään......
https://m.youtube.com/watch?v=H6YH5dXcgoc- Anonyymi
Vähän liikaa mulle.en tallentanut 🩷
- Anonyymi
Pelottaa että jos ei elämä koskaan pääty tai joutuu syntymään uudestaan. Seinähullujen tässä maailmassa normaaleiden sotapäälliköiden hallitsemaan maailmaan.
- Anonyymi
Monikin juttu nyt. Ainakin 4 sellaista suurta huolta nyt. Tuntuu nää ihmisten kitinä täällä jotenkin mitättömältä niiden rinnalla.
- Anonyymi
Nainen sinussa oli jotain mikä pelotti, muta myös kiinnosti.
- Anonyymi
No voi hellanlettas.
- Anonyymi
Miksi vain oli?
- Anonyymi
Kiitos kun kerroit.
- Anonyymi
Miksi mun pitää sensuroida itseäni ja sanomisiani? 🤣
- Anonyymi
Joo pelkään sua. Oletko joku psyko?
- Anonyymi
Totuus mistä tai kenestä ei pelota ja miksi pitäisi pelottaa pelottaako itseäsi jokin kun pitää täällä toivottomana kysellä muiden peloista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1656685
- 562018
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes451909- 541172
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3511167Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se511115Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141041Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79940Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384928Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14917