Mulle oli tärkeää huomata, miten hyvinvoivan näköinen olit. Siitä tuli kiva olo.
Viimeksi kun näin sinut
15
386
Vastaukset
- Anonyymi
Viimeksi kun näin sinut ignoorasit minut.
- Anonyymi
Sinä näit hänet. Hän ei välttämättä sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä näit hänet. Hän ei välttämättä sinua.
Ei nähnytkään. Tai en ole varma kun siinä oli näkökentän välissä jotain.
- Anonyymi
Valetta
- Anonyymi
No ainakin näytti kauniimmalta kuin muistin.
- Anonyymi
Aika outo viesti
- Anonyymi
joo no ihan normisti voin.
- Anonyymi
En myöskään pelännyt lähestyä. En vain halunnut tulla väliin kun juttelit toisen kanssa. Ajattelin, että voit hyvin, ja se oli tärkeä huomata.
- Anonyymi
Mukava kuulla 😊
- Anonyymi
Olet kummallinen. Tämän siitä saa kun on poissa palstalta muutaman päivän. Ei tiedä enää missä mennään.
- Anonyymi
Ja vielä sen takia että tuntuisi luontevammalta nähdä.
- Anonyymi
Milloin oli se kun viimeksi näit ?
- Anonyymi
Kuulostaa ihanalta. Haluat selvästi kaivattuai parasta
- Anonyymi
Todellisuus tälläkin aloittajalla ihan muuta
- Anonyymi
Toisen todellisuudesta ymmärrys
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262233
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161554Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut118963Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333893