Moi,
Löytyykö Kuopiosta mies hierojaa miehelle? Vähän enemmän kuin perushieronta....
T 50v bi
Kuopiosta hierojaa miehelle
10
302
Vastaukset
- Anonyymi
mikä olisi toiveesi , asutko keskustassa.
- Anonyymi
Kokovartalohieronta toiveena, mulla ei paikkaa. Mutta voin liikkua. Paikat jumissa.
- Anonyymi
Kumin kanssa voisin antaa suulla hyvän kulli-hieronnan ja paikka on!!t Kuopio50m
- Anonyymi
Sekin tekis hyvää jäykistyneelle..
- Anonyymi
En ole Kuopiosta mutta on alkanut tehdä hieronta hyväkroppaiselle miehelle ihan hierontapöydällä tai vastaavalla. Tietysti vähissä vaatteissa molemmat. M47
- Anonyymi
Voiskos sinun luona käydä hierotuttamassa? Mistä päin olet?
- Anonyymi
Jkl etelään päin M47
- Anonyymi
Tänään voisi hieroa saunavuorolla jos vastinees saisi selkä pesut!t Kuopio50m
- Anonyymi
Huomasin viestin vasta nyt, myöhässä luonnollisesti. Olisin pessyt sun selän runsaalla saippualla pitkin liikkein. Saunominen ja kesällä ulkoilu kiinnostaa myös
T 50v laita postia lomailija49 gmail com
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1607359
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1506026- 1535357
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484757Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554088- 733322
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.623290Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m253152- 472497
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182419