Valkeakoski on nyt aallonharjalle😀. Onko hommat hanskassa?
Koska saamme vieraaksi VM:n virkamiehet, kun oma osaaminen asioiden hoidossa on hukassa.
Hyvin menee mutta menköön
11
939
Vastaukset 11
- Anonyymi
toivottavasti mahd. pian
- Anonyymi
uudet päättäjät pistää koht asiat kuntoon
- Anonyymi
Mutta vanhat ei !
- Anonyymi
Kun lukee joidenkin valtuutettujen juttuja
Niin ei voi kun sanoa että minkälaista väkeä siellä oikein asustaa , ei ihme jos on asiat huonosti hoidettu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun lukee joidenkin valtuutettujen juttuja
Niin ei voi kun sanoa että minkälaista väkeä siellä oikein asustaa , ei ihme jos on asiat huonosti hoidettuKonkurssin tehneet henkilöt ei sovi valtuustoon , kun ei olla osattu hoitaa omaa taloutta niin kuinka sitten kunnan
- Anonyymi
kohta on asiat kunnossa kun myydään kiinteistöjä
- Anonyymi
Ei täältä niitä kukaan osta
- Anonyymi
Rumourit suuret että Oskari Sallinen raiskannut naisia
- Anonyymi
Hakan joukkueelle munatarkastus seuraavaan matsiin
- Anonyymi
Entinen meno jatkuu. Miten tämä sopeuttaminen on näin vaikeaa? Missä viranhaltijoiden esitykset luuraavat. Koski nousuun jatkuvilla veronkorotuksilla.
- Anonyymi
Ei mitään hätää. Veroja voi toki aina korottaa. Valkeakoskella on tosin verojen korottamisesta kyllä sellainen ennätysvauhti, jota ei ole ennen nähty. Sopeuttamista ei näköjään osata tehdä. Eikä nämä korotukset tähän jää. Velkajajarru tulee lisäämään painetta hallitusratkaisusta riippumatta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493