jonka kanssa kihlauduit helmikuussa? Valitse se, jota aidosti kaipaat ja rakastat. Näin isossa asiassa ei kannata tehdä virhettä, joka kaduttaa koko loppuelämän.
Voitko erota siitä
21
408
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sinulla oma lehmä ojassa?
- Anonyymi
On
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On
Eli haluaisit itse olla hänen kihlattunsa?
- Anonyymi
Kuinka moni nykyajan kersa tietää aikuisten oikeasti mitä kihlaus tarkoittaa?Onko se lupaus katsella muita yhdyntä tarkoituksessa?
- Anonyymi
Ei todellakaan ole!
- Anonyymi
Kihlaus on aivan helppo purkaa, avioliitto taas ei
- Anonyymi
Haluat kuitenkin löytää elämäsi miehen, sen juuri oikean, joka olen minä
- Anonyymi
Me kuulutaan yhteen ❤️❤️
- Anonyymi
Onnea teille
- Anonyymi
Heillä menee hyvin ,talous, tavoitteet,yhteenkuuluvuus,kaikki tasapainossa hyvä te.
- Anonyymi
En usko et Veepupsi valitsee mut vaik olisin oikea, sen kaa on vaa opittava elämään, vaik meidän rakkaus ei saanut ikinö kukoistaa🖤
Hän väittää olevansa onnellinen sen toisen miehrn kaa, ja mä kunnioitan hänen päätöstä, koska välitän hänest, ja mun painostus vaa ahdistais häntä.
Silti en voi unohtaa häntä koskaan. 🩷🤍🖤u - Anonyymi
En voi erota kun rakastan häntä en sinua.
- Anonyymi
Miten ihminen kuluttaa aikaansa?! Ymmärrätkö miten paljon ihmisellä on asioita hoitamatta?!
- Anonyymi
Mun sydän on muualla missä sen oikeasti pitäisi olla.
Se kärpänen ilmestyi aivan liian aikaisin väärään paikkaan 😂 - Anonyymi
Tosiaan. En ole ollut kihloissa pitkästi yli vuoteen. Voisin olla jonkun uuden ihanan rakastavan ihmisen kanssa kyllä. Sitoutuminen on itselle parasta sillä en osaa treffailla. Kynnys siihen on sitäpaitsi tätä nykyä älytön, olematon ,eiei.
- Anonyymi
Ma-miehen charmi on usein sangen vastustamaton. Vai mitä Vee?
- Anonyymi
Eipä se haittaa. Tommi aina mennyt kihloihin jos huvittanut. Ei siinä mitään isompia tunteitaan ole sillä koskaan ollut. Ei edes sen blondi lasta kohtaan vaikka se bimbo niin luuleekin
- Anonyymi
Joo-o. Sé on kuule mennyttä kauraa. Katso eteenpäin ja sivulle kanssa, löytyy joku parempi.
- Anonyymi
Oliko kommentissa jotain mikä antaa käsityksen että kommentoija olisi vapaa? Hyvässä parisuhteessa kuitenkin❤️
- Anonyymi
Kylläpä oli kiintoista palstasedän monologi tämä aloitus, jossa tämä päteminen on nähdäkseni ainoa ulkopuolisen kommentti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832244
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1711965Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I441923- 1281620
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641479Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1891460Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771221Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P311074- 711063
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni751043