Voitko erota siitä

Anonyymi-ap

jonka kanssa kihlauduit helmikuussa? Valitse se, jota aidosti kaipaat ja rakastat. Näin isossa asiassa ei kannata tehdä virhettä, joka kaduttaa koko loppuelämän.

21

408

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko sinulla oma lehmä ojassa?

• Anonyymi

On

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On

Eli haluaisit itse olla hänen kihlattunsa?

• Anonyymi

Kuinka moni nykyajan kersa tietää aikuisten oikeasti mitä kihlaus tarkoittaa?Onko se lupaus katsella muita yhdyntä tarkoituksessa?

• Anonyymi

Ei todellakaan ole!

• Anonyymi

Kihlaus on aivan helppo purkaa, avioliitto taas ei

• Anonyymi

Haluat kuitenkin löytää elämäsi miehen, sen juuri oikean, joka olen minä

• Anonyymi

Me kuulutaan yhteen ❤️❤️

• Anonyymi

Onnea teille

• Anonyymi

Heillä menee hyvin ,talous, tavoitteet,yhteenkuuluvuus,kaikki tasapainossa hyvä te.

• Anonyymi

En usko et Veepupsi valitsee mut vaik olisin oikea, sen kaa on vaa opittava elämään, vaik meidän rakkaus ei saanut ikinö kukoistaa🖤

Hän väittää olevansa onnellinen sen toisen miehrn kaa, ja mä kunnioitan hänen päätöstä, koska välitän hänest, ja mun painostus vaa ahdistais häntä.

Silti en voi unohtaa häntä koskaan. 🩷🤍🖤u

• Anonyymi

En voi erota kun rakastan häntä en sinua.

• Anonyymi

Miten ihminen kuluttaa aikaansa?! Ymmärrätkö miten paljon ihmisellä on asioita hoitamatta?!

• Anonyymi

Mun sydän on muualla missä sen oikeasti pitäisi olla.
      Se kärpänen ilmestyi aivan liian aikaisin väärään paikkaan 😂

• Anonyymi

Tosiaan. En ole ollut kihloissa pitkästi yli vuoteen. Voisin olla jonkun uuden ihanan rakastavan ihmisen kanssa kyllä. Sitoutuminen on itselle parasta sillä en osaa treffailla. Kynnys siihen on sitäpaitsi tätä nykyä älytön, olematon ,eiei.

• Anonyymi

Ma-miehen charmi on usein sangen vastustamaton. Vai mitä Vee?

• Anonyymi

Eipä se haittaa. Tommi aina mennyt kihloihin jos huvittanut. Ei siinä mitään isompia tunteitaan ole sillä koskaan ollut. Ei edes sen blondi lasta kohtaan vaikka se bimbo niin luuleekin

• Anonyymi

Joo-o. Sé on kuule mennyttä kauraa. Katso eteenpäin ja sivulle kanssa, löytyy joku parempi.

• Anonyymi

Oliko kommentissa jotain mikä antaa käsityksen että kommentoija olisi vapaa? Hyvässä parisuhteessa kuitenkin❤️

• Anonyymi

Kylläpä oli kiintoista palstasedän monologi tämä aloitus, jossa tämä päteminen on nähdäkseni ainoa ulkopuolisen kommentti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      183
      2244
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      171
      1965
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      44
      1923
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      128
      1620
    5. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      64
      1479
    6. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      189
      1460
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1221
    8. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      31
      1074
    9. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1063
    10. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      75
      1043
    Aihe