Ikäviä vai kehuvia asioita kaivatustasi? Oletko kertonut kaivatun henkilöllisyyden? Ovatko muut halunneet puuttua asiaan? Jos, missä mielessä?
Oletko kertonut muille
37
446
Vastaukset
- Anonyymi
Kehuvia vain. Kyllä he tietää kaivattuni nimen. Omista yksipuolisista tunteista olen kertonut.
- Anonyymi
Mitä sillä enää väliä🩷
- Anonyymi
Molempia puolia. Kaikki tykkäävät hänestä. Ollaan molemmat vähän nörttejä, eikä tykätä bailaamisesta.
- Anonyymi
💖😇
- Anonyymi
❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
💖😇
🤍🩵
- Anonyymi
Ei. Omasi polttivat sinut. Tahallaan tai ei niin he nyt vain sattuivat istumaan vieressäsi.
- Anonyymi
Millä tavalla polttivat? Ja mitkä omasi?
- Anonyymi
Sekava
- Anonyymi
Olen yrittänyt kertoa kahdelle mahdollisimman puolueettomasti ja neutraalisti. En ole kertonut henkilöllisyyttä eivätkä he häntä tunnekaan. Eivät ole halunneet puuttua, mutta ovat sanoneet mielipiteensä. Teen itse kuitenkin päätökseni.
- Anonyymi
Myönnetäänkö emojimielikuvituskirsillekin henkilökortti?
- Anonyymi
Yleistä
Mielen terveys ei ole pelkkää mielen hyvinvointia tai ongelmattomuutta. Suru ja pettymykset, pelot ja ahdistuneisuus ovat osa jokaisen elämää. Mielenterveyden häiriöiden tarkka määritteleminen on vaikeaa, koska monet mielen oireet kuuluvat ajoittaisina myös tavalliseen elämään. Mielenterveyden häiriöstä ajatellaan olevan kyse, kun henkilön mieliala, tunteet, ajatukset tai käytös rajoittavat elämää huomattavasti, haittaavat toimintakykyä, ihmissuhteita tai aiheuttavat kärsimystä pitkäaikaisesti. Jos huolestuttavat oireet jatkuvat pitkään eikä keskustelu läheisten ihmisten kanssa auta, niin kannattaa hakeutua ammattiavun piiriin.
Terveyskirjastossa on kuvattu monia erilaisia mielenterveyden ongelmia ja oireita sekä vakaviakin psykiatrisia sairauksia.- Anonyymi
Oot varmaan kiertänyt ne kaukaa
- Anonyymi
Sulla ilmeisesti nuo kaikki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot varmaan kiertänyt ne kaukaa
Varmasti päinvastoin!
- Anonyymi
Sehän se on jännää kun sairastuneen ihmisen pitäisi itsensä mennä sinne kirjastoon lukemaan ja parantamaan itseään mutta kun kiusaajat saa vain nauttia olostaan ja tehdä lisää sairaita empaattisista ihmisistä. Sitä minä en ymmärrä.
- Anonyymi
Oletko kokeillut itse psykoterapiaa? Ihan tarpeellista varmaan monelle täällä.
- Anonyymi
Mulla ei tällä hetkellä muuta vikaa kuin särkynyt sydän. 💔Hyvin tuttu tunne tosin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti päinvastoin!
Kova olet neuvomaan. Mitäs niille kusipäille kuuluu tehdä jotka sairastutti sen ihmisen? Kerroppas se vielä? Käsketkö heitäkin aakkosiasi lukemaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kova olet neuvomaan. Mitäs niille kusipäille kuuluu tehdä jotka sairastutti sen ihmisen? Kerroppas se vielä? Käsketkö heitäkin aakkosiasi lukemaan?
Nekin terapiaan tietysti.
- Anonyymi
Mielenterveys hoito ei korjaa fyysisiä kroonisia sairauksia.Päinvastoin se pahentaa ja jopa ajaa ihmiset itsemurhiin tai tuhoisaan elämäntyyliin.
Psykat luulee olevansa jumalia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenterveys hoito ei korjaa fyysisiä kroonisia sairauksia.Päinvastoin se pahentaa ja jopa ajaa ihmiset itsemurhiin tai tuhoisaan elämäntyyliin.
Psykat luulee olevansa jumalia.Toi oli naulan kantaan🎯🎯🎯🎯🎯🎯
- Anonyymi
Koko kylä tietää.
- Anonyymi
Mutta mitä ne tietää? Se taisi olla se aloittajan kysymys.
- Anonyymi
Miten ne suhtautuu?
- Anonyymi
En ole kertonut henkilöllisyyttä edes terapeutille. Oletko sinä kertonut jollekin?
- Anonyymi
En ole kertonut henkilöllisyyttä terapeutille enkä sille toisellekaan, joka asiasta tietää. Tietenkään. Mitä ne sillä tiedolla tekisivät.
- Anonyymi
En ole kertonut hänestä kenellekään. Kukaa ei tiedä kenestä on kyse.
- Anonyymi
Jos haluaa tietää mitä oon kertonut ja keille,
niin herra on hyvä ja kysyy suoraan. - Anonyymi
Empä oikeastaan kumpiakaan äitini olisi kenties halunnut puuttua asiaan syystä että kenties luuli luulee että se vaikuttaa jotenkin elämän haluuni olenko parisuhteessa vaiko en huomattavasti vähemmän on elämänhalua parisuhteessa joka ei toimi ja kuinka olisin voinu kertoa henkilöllisyyden kun en tiedä sitä itsekään en ole kysyny ja on mulla iännkaikennollu kavereita jotka olisi tavalla tai toisella halunnu auttaa sinänsä kaunis ajatus mutta kaverini eivät tiedä sitä kuinka työläs saatannkotona olla mutta si taas ovat kai arvostaneet sitä kuinka kavereitani kohtelen mu siinä heidänkin olisi hyvä muistaa itsen että mielestäni mulla on ollu ja on itselleni luotettavat kaverit
- Anonyymi
Juu, kavereille ja ne kaivoi kaiken huonon siitä esille ja piti huonona mulle. Lisäksi kertoivat että nainen tykkää jostain toisesta ja panee monia
- Anonyymi
No sehän meni sitten tosi hyvin.... huh huh! Oikein sydänystäviä.
- Anonyymi
En ole kertonut kenellekään mitään. Jos tulen hänet mainitsemaan, niin kehuja tulee saamaan. Kaverit voi suhtautua jännällä tavalla ilmeisesti yksipuoliseen rakkauteen.
- Anonyymi
Ei kannata kertoa kenellekään
Osa ihmisistä on aivan liian sekaisin ja kiinnostuneita muitten asioista. Miehet on tässä varsinaiset mestarit, huoltoasemilla ja ärkioskeilla jaetaan kaikki jutut, akat ja työt. Väriä tietenkin päälle mitä enempi on elämänkoulua ja omat rahat ojassa.
- Anonyymi
En ole haukkunut missään. Ympäripyöreästi olen aiemmin maininnut muutamalle hänen olemassaolostaan. Jos päitä kääntyy, syy on siis jokin muu kuin että olisin kuvaillut häntä jollekin. En usko, että puuttuisivat, varmaan huvittuneena seuraisivat vierestä.
- Anonyymi
Suurimmaksi osaksi hyvää. Mut kyllä mun ystävät tietää kuinka kohteli mua.
- Anonyymi
Ap tietää varsin hyvin mitä itse on tehnyt. Voimia hänelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4094600Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1221805- 1391555
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko751315Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass151126Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔761123Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise131059Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään661003- 38970
- 66962