Juutalaisuus on kuoleva usko

Anonyymi-ap

Se ei kuulu niihin viiteen uskonsuuntaan, joiden piirissä elävä usko vaikuttaa. Äärijuutalainen Sir Mirham toi Vihan ajan Suomeen vastoin kaikkia odotuksia.

Jeesuksen torjutte toistamiseen tulevana Pääsiäisenä, se tietää sitä, että maanne tuhoutuu Vihan ajan pahemmassa vaiheessa noin 12 vuoden kuluttua. Siitä pelastuu vain rippeet, he jotka kääntyvät Kristinuskoon.

Te teette Pahan Hengen hengen hedelmiä, sen osoittaa Gazan tuhoaminen. Teidän maanne on johtavia tekijöitä uudessa maailmanjärjestyksessä, jonka pohja on saatanan palveluksessa.

00

10

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikista uskonnoista ihmiskunnan pitäisikin päästä eroon.

• Kerrotko mikä on "juutalainen" usko?

• Anonyymi

"שמע ישראל ה' אלוקינו ה' לבדו.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"שמע ישראל ה' אלוקינו ה' לבדו.

käännettynä,

kuule Israel Herra meidän Jumalamme yksin.

• Anonyymi

Kun Jumala kuoli ristillä 33 jkr järjestyi perikunta jonka pääosa on 144000 Karitsan seuraajaa. Osa noista seuraajista on luonut uskontoja eläviä maan päälle.

Jehovan juutalaisuus
      Allahin Islam
      Vishnun hindulaisuus
      Jne.

Kuinka monta noista 144000 :sta aikoo luoda oman uskonnon? Se jää nähtäväksi.

Kristuksen kuollessa syntyi Sovun liitto ja Armon liitto jotka myöhemmin tuhoutui. Kristuksessa on tarkoitus yhdistää kaikki mikä on maassa ja taivaassa. Jumalan valtakunta yhä uskoo sydämessään sovun olevan mahdollista.

Vaikka 144000 joukosta 200 Jumalan Poikaa lankesi ja aiheuttaa aika ajoin maailmanloppuja.
      Nuo 200 ovat melko suuri ongelma sovun ja armon kannalta. He juuri ovat luoneet maailmanuskonnot. Ja kukin heistä tahtoo esiintyä Luoja Jumalana. Ja heillä on omia ideoita siitä kuinka maailman asiat tulisi järjestää. Mutta heidän ideansa kinastelee keskenään.

• Anonyymi

Jumala Korkein antaa noille 200 langenneelle kullekin mahdollisuuden ja ajan rahdun hallita maailmaa oman agendansa mukaan.
        Heenokin kirja kertoo että yhteensä 70 sukupolvea jatkuu tuo kokeilu mutta sitten heidän valtansa tuhoutuu.

Seuraavana on vuorossa Islamin Imaami Mahdi. Häntä tukee Kristus Profeetta Isan roolissa ja Harun Yahya kertoo Kristuksen antavan Mahdin käyttöön 1000 Agendaa eli kirjoitusta.

Monet vastustaa Mahdin valtaan nousua kiivaasti, koska hän poistaa sorron ja tuo tuhon Antikristukselle. Kuitenkin nuo vastustajatkin käyttävät Mahdille osoitettuja tehtäviä innoituksena omalle työlleen. Millainen oikein tulee islamin valtakaudesta joka kestää ehkä 75 vuotta? Sen jälkeen vuonna 2100 jkr alkaa veedojen kokoaminen ja Krishnan vuoro.

Millainen on Mahdin valta? Sillä on todella hyvä alustus ja tukijoukot pienet, mutta kuinka Mahdi onnistuu kokoamaan kaiken yhteen ? Siinä on haastetta kerrakseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala Korkein antaa noille 200 langenneelle kullekin mahdollisuuden ja ajan rahdun hallita maailmaa oman agendansa mukaan.
        Heenokin kirja kertoo että yhteensä 70 sukupolvea jatkuu tuo kokeilu mutta sitten heidän valtansa tuhoutuu.

Seuraavana on vuorossa Islamin Imaami Mahdi. Häntä tukee Kristus Profeetta Isan roolissa ja Harun Yahya kertoo Kristuksen antavan Mahdin käyttöön 1000 Agendaa eli kirjoitusta.

Monet vastustaa Mahdin valtaan nousua kiivaasti, koska hän poistaa sorron ja tuo tuhon Antikristukselle. Kuitenkin nuo vastustajatkin käyttävät Mahdille osoitettuja tehtäviä innoituksena omalle työlleen. Millainen oikein tulee islamin valtakaudesta joka kestää ehkä 75 vuotta? Sen jälkeen vuonna 2100 jkr alkaa veedojen kokoaminen ja Krishnan vuoro.

Millainen on Mahdin valta? Sillä on todella hyvä alustus ja tukijoukot pienet, mutta kuinka Mahdi onnistuu kokoamaan kaiken yhteen ? Siinä on haastetta kerrakseen.

tämä on hellareiden ja islamistien harhaoppi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tämä on hellareiden ja islamistien harhaoppi.

Itse asiassa Gnostilainen jonka olen saanut heikäläisiltä taivaan papeilta. Kuten tiedetään Paavi torjui Gnostilaisuuden mutta Islam otti heitä vähän vastaan.

Gnostilaisuus taisteli tasaväkisesti Rooman kanssa johtoasemasta mutta Rooma kukisti omin keinoin sen lopulta. Siihen kuului 7 pienempää apostolia joita innoitti Totuus kun taas Roomaan kuului viisi suurinta apostolia joita innoitti totuuden asemesta ylistys , kiitos ja kunnia sekä palvonta.

• Soopaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Pakanallista.

Lue Matt. 28;18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."

Mahdille, kuten muillekaan pakanoille Jumala ei ole koskaan sanonut snaakaan, ainoastaan kolmelle oman Kansansa Israelin Ihmiselle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      28
      5380
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      160
      1804
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      155
      1476
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1304
    5. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      23
      1154
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1114
    7. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      71
      1048
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      210
      1023
    9. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      38
      865
    10. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      35
      858
    Aihe