Työttömien määrä kasvaa.
Hallitus kiristämässä työttömyysturvaa
15
160
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä,hyvä.Lusmut töihin,työ kuin työ....
- Anonyymi
hus,
töihin,
peräkammarin työhaluton nettosaaja vötkylä... - Anonyymi
Tee niit töitä äläkä notku täällä. Vai oletko näit eduskunnan loisia jotka näprää puhelinta kesken töiden?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hus,
töihin,
peräkammarin työhaluton nettosaaja vötkylä...Lakkoon lakkoon,
jotta työmuat katovaa...
Punukat antaat demarien
ja ay-mahvian tupeltoo
tuunariloihen työpaikat
ja vielä kehtoovat syyttee
omasta tyhmyyvestään hallitusta...
- Anonyymi
Tämä on samantyyppinen tilanne kuin se, että jos autolla ajaa ylinopeutta, saa sakon. Ja jos ajaa sääntöjen mukaisesti, ei saa sakkoa. Kyse ei ole sinänsä työttömyysturvan heikentämisestä, Työministeri Arto Satonen (kok.) selittää.
Satonen ei ota huomioon sitä, että jos autolla ajaa ylinopeutta, niin jokainen ylinopeutta ajava ei saa rangaistusta, Ihan jokainen ei voi jäädä kiinni ylinopeudesta, joten huono vertaus Satoselta. Jos työtön tekee työnhakuun liittyen virheen, niin aina seuraa rangaistus. Rangaistuksia ei voi mitenkään verrata toisiinsa. - Anonyymi
Ettikää itselleni työpaikka,töitä on jossain halua tehdä.Älkää syyttäkö hallitusta..
- Anonyymi
Ettikää...? Miksi et itse etti? Kaikki pitäisi vapaamatkustajille tuoda valmiina eteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettikää...? Miksi et itse etti? Kaikki pitäisi vapaamatkustajille tuoda valmiina eteen.
Olen työssökäyvä.Meen tänäänkin yövuoroon..Älä huolehdi minä kyllä pärjään ja veronimaksan. Toivon sullekkii kaikkea hyvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen työssökäyvä.Meen tänäänkin yövuoroon..Älä huolehdi minä kyllä pärjään ja veronimaksan. Toivon sullekkii kaikkea hyvää.
navetassako pallaa yöllä valo...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapatossut töihin : D
Voisit kertoa tuon myös, noille työperäistä maahanmuuttoa tuoduille, jotka todellisuudessa ovat täällä luismuilemassa, loisimassa sunkin verorahoilla : D
Joten, kannataa tietty kerätä näille sosiaalirahaa jolla ostetaan: merkkivaatteet, uusinta uutta älypuhelimet, autot, ajokortitkin saavat.
Siinähän sitä, näin aluksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapatossut töihin : D
Voisit kertoa tuon myös, noille työperäistä maahanmuuttoa tuoduille, jotka todellisuudessa ovat täällä luismuilemassa, loisimassa sunkin verorahoilla : D
Joten, kannataa tietty kerätä näille sosiaalirahaa jolla ostetaan: merkkivaatteet, uusinta uutta älypuhelimet, autot, ajokortitkin saavat.
Siinähän sitä, näin aluksi."Joten, kannataa tietty kerätä näille sosiaalirahaa jolla ostetaan: merkkivaatteet, uusinta uutta älypuhelimet, autot, ajokortitkin saavat."
Kaikki nuot ovat sosssun ja Kelan mukaan ylellisyyttä, joten niihin ei saa mitään tukea.
Ilmeisesti ylellisyyksiin tukea saavat ovat muualta tulleita.
- Anonyymi
Menkäähän lakkoon, tulee lisää työttömiä...
- Anonyymi
Ihan hyvä että elämäntapatyöttömille lisätään vähän hengenahdistusta.
- Anonyymi
Työttömänä helppo lakkoilla yhteiskunta voittaa.
- Anonyymi
Työttömyyskorvausta pitäisi maksaa vain oikeasti työstään työttömäksi jääneille.
Esim. jos on ollut töissä ja on jäänyt työttömäksi ilman omaa syytään ja aloitettaan vaikkapa firman konkurssin takia, mutta silloinkin vain kohtuullisen ajan, max. 6 kk, että ehtii hakeutua uuteen työhön.
Eihän kouluja käymätön tai juuri koulusta tuleva ole joutunut työttömäksi koska ammattia ei edes ole taikka ei ole töitä koskaan tehnytkään, elämäntapatyöttömistä puhumattakaan.
Ei työttömyyskorvaus saa olla mikään automaattinen lorvien elatusapu.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074897Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744251546- 1911128
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101108Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk161026Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826