Jos ette ole katsoneet Ulkolinjan dokumenttia "Venäjä, Kiina ja Iran" niin älkää katsoko, tulee vaan rupia silmiin ja päässä paukkuu niin että korvat helisevät.
https://areena.yle.fi/1-73149450
Jos dokumentissa on puoliakaan perää, autoritaariset valtiot ovat kohtsillään ottamassa globaalin johtoroolin demokraattisilta valtioilta. Voi nössö, voi nössön nössön nössö.
Hyvä keskustan väki, huonoa aamua kaikille tasapuolisesti
9
180
Vastaukset
- Anonyymi
Löytyy sentään yksi onnellinen. Nauvostoliiton diktaattori Pankko-Sturmbannführer. Kohta alkaa pullistelu saareltaan.... :)))
No löytyy toki. Olen sieluni silmin nähnyt, kuinka hän tirskahtelee iloissaan sohvan nurkassa istuen, töllöä tuijottaen, oli se sitten auki tahi ei.
- Anonyymi
Korsunorsu kirjoitti:
No löytyy toki. Olen sieluni silmin nähnyt, kuinka hän tirskahtelee iloissaan sohvan nurkassa istuen, töllöä tuijottaen, oli se sitten auki tahi ei.
Kuvastaa kovasti mielenmaisemaansa. Kaatuva riisisäkki on jännittävää katseltavaa hänelle.
- Anonyymi
Mutta missä on Martti ?
- Anonyymi
Korsunorsu kirjoitti:
Kas tässähän minä :D
Hauskaa Vappua Martille toivottelee säiliöautokuski!
- Anonyymi
Li Andersson ryhmässä EU ssa joka tukee Venäjää ja Palestiinalaisia.
- Anonyymi
Pahuus on uusi tulevaisuus, siitä pitävät huolen Kiina, Pohjoiskorea, Venäjä, Irak, Iran, Israel ja listaa voi jatkaa loputtomasti.
- Anonyymi
No jos kerran Bryyken ylikanisteri nuin sanoo, niin onhan se uskottava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup222080- 1371976
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene81202Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881180- 621086
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991057- 61940
- 66921
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi45896- 2831