Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti!
Tämä on hyvä näin <3
Kevyt on olo
85
1132
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se on totta, mutta hän ei olekaan turha.
- Anonyymi
Ei hänkään nyt varsinaisesti ole turha, mutta turhaa haikailla harrastin ihan liian kauan., enkä osannut päästää tunteesta ja hänestä irti. Tuhlasin vain energiaa ja voin huonosti.
Kyllähän tässä piti jonkinlainen surutyö tehdä, mutta nyt on jo ihan ok olo ellei parempikin 😊 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hänkään nyt varsinaisesti ole turha, mutta turhaa haikailla harrastin ihan liian kauan., enkä osannut päästää tunteesta ja hänestä irti. Tuhlasin vain energiaa ja voin huonosti.
Kyllähän tässä piti jonkinlainen surutyö tehdä, mutta nyt on jo ihan ok olo ellei parempikin 😊Toi helvetin hyvä kuulla.
Ja sä uskalsit päästää irti.
Mun omaki vointi koheni heti kun tarvi miettii toisen surua ja pahaa mieltä tilantees joka yksinki haastava.
Hän sitäpaitsi lähti tyylillä..
Tyypillä upeita suuntelmia... olin et vau...❤️
Noin just pitäis kaikkia kohdella jos pitää lähtee...
Tiedän. Haikeus ja ikävä voi joskus viel tulla .
Mut muuten hyvillä mielin etiäpäin 🙂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän tässä piti jonkinlainen surutyö tehdä, mutta nyt on jo ihan ok olo ellei parempikin 😊Surkimukset täällä taas ruikuttamassa. Ette koskaan saa ketään tuolla tyylillä. Pysykää pliis kaukana muista, muuttakaa jonnekin metsään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surkimukset täällä taas ruikuttamassa. Ette koskaan saa ketään tuolla tyylillä. Pysykää pliis kaukana muista, muuttakaa jonnekin metsään.
Ei ap
- Anonyymi
Se on hyvä. Sulla ei vissiin oo sitten oikeita murheita.
- Anonyymi
Ja sen päättelit ihan tuosta noin vaan :-D Mustavalkoinen ajattelu ei ole se paras tapa ajatella asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sen päättelit ihan tuosta noin vaan :-D Mustavalkoinen ajattelu ei ole se paras tapa ajatella asioita.
On kyllä. Mun oloni ei kevennyt yhtää vaikka myrkylliset ihmiset heivasin. Se ei poista sitä läheisellä on varmasti suolistosyöpä, toinen joutuu leikkauseen jossa voi halvaantua, yksi on masentunut sekä sairaslomalla kiusaamisen takia, lastani kiusataan, lisäksi sain tietää että sisartani ilmeisesti hyväksikäytetty lapsena. Tuntuu että mikään ei helpota oloani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä. Mun oloni ei kevennyt yhtää vaikka myrkylliset ihmiset heivasin. Se ei poista sitä läheisellä on varmasti suolistosyöpä, toinen joutuu leikkauseen jossa voi halvaantua, yksi on masentunut sekä sairaslomalla kiusaamisen takia, lastani kiusataan, lisäksi sain tietää että sisartani ilmeisesti hyväksikäytetty lapsena. Tuntuu että mikään ei helpota oloani.
Olen pahoillani, mutta se että sinulla on sattunut noin rankkoja tapahtumia ja on vaikea varmasti jaksaa, niin se ei tarkoita, että minun elämässä ei tapahtuisi mitään. Sanotaanko näin, että kukin saa osansa tässä maailmassa ja tämä siis ihan hyvällä. Se, että jollain on helpompaa tällä hetkellä ei ole sinulta pois.
Sen vielä sanon, että ne huonotkaan ajat ei kestä loputtomiin ja huonojen aikojen keskellä olisi erityisen tärkeää löytää myös niitä hyviä asioita elämään. Tsemppiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen pahoillani, mutta se että sinulla on sattunut noin rankkoja tapahtumia ja on vaikea varmasti jaksaa, niin se ei tarkoita, että minun elämässä ei tapahtuisi mitään. Sanotaanko näin, että kukin saa osansa tässä maailmassa ja tämä siis ihan hyvällä. Se, että jollain on helpompaa tällä hetkellä ei ole sinulta pois.
Sen vielä sanon, että ne huonotkaan ajat ei kestä loputtomiin ja huonojen aikojen keskellä olisi erityisen tärkeää löytää myös niitä hyviä asioita elämään. Tsemppiä.Lässynlässyn mulla ei ole ikinä ollut hyviä aikoja. Kiusaavia p* skoja ihmisiä kaikki täällä vihaan teutö joka ikistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro palstasetä lisää. Ootko miettiny, että vika vois ollakin sinussa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro palstasetä lisää. Ootko miettiny, että vika vois ollakin sinussa?
Kyllä joo minustahan nuo kaikki johtuu 🙄 varmasti niikuin sinun mt-ongelma ja se että kastematokin on älykkäämpi kuin sinä. On minun syytäni. 😱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suolistosyöpä itselläni ,rajoittaa ihmissuhteita.
Kaivattua joutuu välttelemään koska sen yksi huono puoli (ainut)on sen nirppanokka ja hän on mies. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suolistosyöpä itselläni ,rajoittaa ihmissuhteita.
Kaivattua joutuu välttelemään koska sen yksi huono puoli (ainut)on sen nirppanokka ja hän on mies.Ompa surullista. Ei kuulosta että todella välittää jos tuollaisen takia välttelee. Toivottavasti löydät jokun joka tukena oikeasti.
- Anonyymi
On parempi päästää toisesta kokonaan irti, jos näyttää siltä että toinen ei näytä minkäänlaisia kiinnostuksen merkkejä. Varsinkin silloin, jos on jo itse näyttänyt. Yleensä jos joku on oikeasti kiinnostunut niin kyllä sen aistii nopeastikin. Ja yleensä silloin toinenkin on valmis tekemään jotain suhteen edistymisen eteen. Ei tarvi turhaan jäädä odottelemaan.
- Anonyymi
Kiinnostusta oli varmasti molemmin puolin, mutta homma ei vaan edennyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos toinen on tehnyt asioiden eteen jotain ja toinen ei, niin ei siitä mitään voi tulla. Kyllä se silloin on aika selvä juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos toinen on tehnyt asioiden eteen jotain ja toinen ei, niin ei siitä mitään voi tulla. Kyllä se silloin on aika selvä juttu.
Jep!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyppää järveen jookos kookos🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyppää järveen jookos kookos🙂
Mee sä sinne missä pippuri kasvaa mies 🤬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Junan allehan sä palstasetä oot luvannut hypätä. Sitä odotellessa......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hämmentäjillä on osaa asiaan ja paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hämmentäjillä on osaa asiaan ja paljon.
Ketkä hämmentäneet?
- Anonyymi
Vastavuoroisuuden pitää olla tasapainossa. Kuka nyt yksipuolisesti jaksaa osoittaa kiinnostusta kovin pitkään. Jos toinen ei osoita, niin se tarkoittaa että kiinnostusta ei ole.
- Anonyymi
Kyllä. Se oli ja sitten ei ollut ja sitten oli ja taas ei ollut. Oli liian raskasta.
- Anonyymi
Nimen omaan tän vastavuoro jutun takia tuupin aivan ihanan ihmisen pois.
En pystyny antamaan tarpeeksi omien ogelmien keskelläitä mitä molemnat toivo ja sitä mitä se ihminen oid anssannu
Eli ihan parasta niin nyt oli ok lopettaa tähän .
Mun tilanne voi aina parantua
Ja elämään tulla uusia ihmisiä joihin alata luomaan
Suhdetta.. jos siis mua kiinnostaa
Koska täs on ollu samalla aikaa miettiä ihan
kunnolla myös sitä et oonko ns parisuhde ihminenkää edes kun viidyn hyvin myös itsekseni🤓
Hänet jätän aina rauhaan😇 ...
Vaikka varmasti joskus viel iskee ikävä... ❤️ - Anonyymi
Joo mä kans huomasin saman😂mut ei näille mitää voi. Yksipuolista oli, ei vastauksia mihinkään vaik tunnisteita laitoin. Livessä elämä on kunnossa niin ei kait siinä sit. Mukavaahan se on ollut kirjoitella tänne mut elämä on…
👩🏻🦳
- Anonyymi
mietin juuri samaa, tyhjensin pyyhkeitä kaappiin, ja samalla heitin pyyhkeet kehään menneelle. Vain nykyisyys ja tuleva vaikuttaa, mennyt muovaa, meitä ja opettaa, kasvattaa. mutta hyvä päästää irti mikä ei itseä palvele, tuottaa huonoa mieltä, ahdistaa ja saa tuntemaan itsensä aina vääräksi, vaikka olisi hyvä olla itsellä ja tekee oikein.
- Anonyymi
Se on juuri näin.
- Anonyymi
Mulla ei ole kevyttä oloa, kun päästän irti. Mutta tietyllä tavalla helpottunut, kun moni asia selkeni. Olinkin ollut vain hauska pilan kohde, jolle oli mukava spämmätä porukassa tällä palstalla. Ja ilmeisesti muutenkin musta kerrottu "hauskoja" juttuja ympäriinsä. Noh, onneksi mulla on hyviä, välittäviä ihmisiä ympärillä. Tulen toipumaan ja elän elämääni kuten ennenkin. Nyt vain keskityn työhön ja muihin rakkaisiin juttuihin.
- Anonyymi
Oletko M-nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko M-nainen?
No kuule, itse asiassa olen "M-nainen" :D ( niitähän täällä riittää)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuule, itse asiassa olen "M-nainen" :D ( niitähän täällä riittää)
Mutta et ole ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta et ole ap.
En ole ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko M-nainen?
En, vaan Ö-transu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ap.
Enkä minä. Joku toinen saattaa ehkä olla.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä minä. Joku toinen saattaa ehkä olla.....
No huoli pois. Eiköhän hän lepy.
- Anonyymi
Ei ap.
- Anonyymi
Hyvät ihmiset on messissä edelleen ja nuo kakanjauhat on olleet ihan tuntemattomia ihmisiä muutenkin. Ihan sama mitä jotkut mätäpaiseet suolessa lätisee. Sen verran löytyy tyyliä etten hengaile sellaisten kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko M-nainen?
Töissä.
- Anonyymi
Höpötystä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpötystä!
No niin on kyllä 🤍🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En, vaan Ö-transu.
Kuules transuissa ei oo mitään vikaa elleivät riko lakia.
- Anonyymi
Näin jälkikäteen ajateltuna, olisi pitänyt päästää jo paljon aikaisemmin irti. Kuinka turhaan osoitti välittämistä toiselle, saamatta sitä takaisin. Asiat näyttäytyy yleensä nopealla aikataululla. Jos joku asia ei etene, niin ei kannata jäädä pitkäksi aikaa toivomaan.
- Anonyymi
Se on näin. Tässä vain meni vähän kylmää kuumaa meiningillä, joka kävi liian raskaaksi ja tuli kaikkea epäselvyyttä. No nyt on kuitenkin ihan hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on näin. Tässä vain meni vähän kylmää kuumaa meiningillä, joka kävi liian raskaaksi ja tuli kaikkea epäselvyyttä. No nyt on kuitenkin ihan hyvä.
Tulit palstasetä taas raskaaksi- oletko nyt ns valtakunta, kymmenen lapsen uskovainen äippä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulit palstasetä taas raskaaksi- oletko nyt ns valtakunta, kymmenen lapsen uskovainen äippä
Jolla on ruskeat hiukset puoleen väliin pakaroita, mitä ikinä se tarkoittaa mut jooh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jolla on ruskeat hiukset puoleen väliin pakaroita, mitä ikinä se tarkoittaa mut jooh
Ei ap.
- Anonyymi
Hävitit siis gubbe emojikirsin välilehdeltä?
- Anonyymi
Täällähän mä olen🩶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällähän mä olen🩶
Limanuljaska 💩💩💩💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällähän mä olen🩶
No sen nyt tietää kaikki ettet täältä mihinkään lähtenyt keksit omia juttujasi vaan saadaksesi lisähuomiota. Voi voi.
- Anonyymi
Ehkä hän antoi aluksi ymmärtää että välillämme on jotain. Ei kannata antaa väärää signaalia, jos ei välitä. Sekin on hieman ihmeellistä, että jotku tekee niin.
- Anonyymi
Mulla oli koko ajan jotain, ei ollut siitä kysy. Hänen signaaleista tai käytöksestä en ymmärtänyt yhtään mitään tämän vuoden puolella. Kauheeta henkistä rääkkiä ja jatkuvaa pahaa mieltä ollut, vaikka sainkin pidettyä itseni kasassa. Ei sitä loputtomiin ihminen jaksa, eikä pysty. Jatkuva loukatuksi tuleminen, etenkin tahallinen ja epätietoisuus syö tunteet väkisinkin. Ehkä tämä oli oppitunti, että olenko oppinut kävelemään pois, jos kohdellaan huonosti, niin olen tai opin, vaikkakin otti aikaa ihan liian kauan ja rikoin itseäni ja sydäntäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla oli koko ajan jotain, ei ollut siitä kysy. Hänen signaaleista tai käytöksestä en ymmärtänyt yhtään mitään tämän vuoden puolella. Kauheeta henkistä rääkkiä ja jatkuvaa pahaa mieltä ollut, vaikka sainkin pidettyä itseni kasassa. Ei sitä loputtomiin ihminen jaksa, eikä pysty. Jatkuva loukatuksi tuleminen, etenkin tahallinen ja epätietoisuus syö tunteet väkisinkin. Ehkä tämä oli oppitunti, että olenko oppinut kävelemään pois, jos kohdellaan huonosti, niin olen tai opin, vaikkakin otti aikaa ihan liian kauan ja rikoin itseäni ja sydäntäni.
Minulla ihan sama kokemus. Minusta ihmiselle pitää antaa tilaisuus jos on valmis kehittymään. Kynnysmatto ei saa olla! Kipeää kyllä tekee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ihan sama kokemus. Minusta ihmiselle pitää antaa tilaisuus jos on valmis kehittymään. Kynnysmatto ei saa olla! Kipeää kyllä tekee.
Jep. Välillä vielä vihlaisee sydämestä, mutta koko ajan vähemmän. Kuuluu asiaan ja kyllä me kestetään.
- Anonyymi
Totta puhut! Myös palstasta irtautuminen saa olon tuntumaan todella hyvältä. Käyn itse täällä vain noin kerran viikossa, mutta joskus kävin joka päivä ja kun pidin melkein vuoden paussia, niin olo oli ihan erilainen ja tuli tehtyä paljon hyödyllistä kun palsta ei ollut viemässä aikaa.
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂kuulostat tosi välkyltä
- Anonyymi
Kaikkein paras olo tulee, kun päästää irti ihan kaikesta.
- Anonyymi
Mistä kaikesta?? Missä on kiinni?? Mitä kokee mielestäsi??
- Anonyymi
Puhut ihmisen toiminnasta. Nyt et ymmärrä mitä olet antanut toisen menettää ajan kulun myötä
- Anonyymi
Ei ole ihmistä, jolle puhua ”ihmisen toiminnasta”
- Anonyymi
Ei ehkä ihan kaikesta kannata.
- Anonyymi
Tästä olen täysin samaa mieltä!
- Anonyymi
Hän kyllä ymmärtää miksi vähensin yhteydenpitoa. Aikaa kului ja mitään ei tapahtunut. Olisi vaadittu myös toiselta toimintaa. Jokainen haluaa ihmisen joka oikeasti välittää.
- Anonyymi
Häneltä ei ollut toimintaa muuten kuin antoi "ymmärtää".
- Anonyymi
Se kertoo välittämisen tasosta kuinka paljon on valmis tekemään suhteen eteen. Yksipuolisesti kukaan ei jaksa kauan toisesta välittää.
- Anonyymi
Totta ja jos toinen vielä loukkaa sekä leikkii ympaskaa, niin kyllä siinä tunteet hiipuu pakostakin.
- Anonyymi
Vessa reissun jälkeen olo keveni kyllä kummasti.
- Anonyymi
Kuin myös😂🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuin myös😂🤣
Että voikin olla ihanaa kun kauniin muotoinen kakka putoaa pönttöön..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että voikin olla ihanaa kun kauniin muotoinen kakka putoaa pönttöön..
No sanopas muuta⛰️😂🤣
- Anonyymi
Se on oikein.
- Anonyymi
Prööt 🚽💩
- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä sun aloittajan kanssa! Itsekin päästiin eräästä ahdistavalta ihmisestä irti kokonaan niin johan on sataprosenttisesti parempi olo. En tarvitse sitä ihmistä mihinkään, se aiheutti vaan enemmänkin ahdistusta kuin hyvää oloa!
- Anonyymi
Hienoa 😊
- Anonyymi
Ihanista ihanin 👩🍒🥰🥰🥰🥰
- AnonyymiUUSI
Turhista kiusaajista joihin jostakin syystä onnistun kerta toisensa jälkeen ihastumaan on välttämätöntä päästää ajoissa irti! Heistä kun ei ole muuta kuin haittaa! Traumatisoituu entisestään pieni ihminen! miehet 30+ eivät enää muutu, on turha kuvitella pystyvänsä parantamaan toista kun pää on siinä kunnossa kun on Ikuisesti !
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832261
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,871630Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821464Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141324Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2241148Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita441134- 451007
- 98919
- 85845
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49825