Joko olette käyneet katsomassa kirjasto Joelissa olevan Persenäyttelyn? Ovat saaneet kuvausprojektiin Suomen Kulttuurirahaston Etelä-Savon rahaston apurahan 22 000 euroa ja lisäksi 8 000 euroa näyttelyn pystyttämiseen eri paikkakunnilla. Kuvissa on paljaita perseitä ja projektin tarkoituksena on voimaannuttaa perseiden omistajat olemaan ylpeitä omasta perseestään, olipa se minkä muotoinen tahansa.
Joelin näyttely
9
264
Vastaukset
- Anonyymi
Hieno näyttely!
Menkää katsomaan ja ihastukaa. - Anonyymi
Sen verran perseestä se näyttely, ettei kiinnostele
- Anonyymi
Miksi nykyään kaikki, ihan kaikki asiat sijoittuvat navan alapuolelle??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi nykyään kaikki, ihan kaikki asiat sijoittuvat navan alapuolelle??
Kyllä mie ainakin syön navan yläpuolella olevan aukon kautta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mie ainakin syön navan yläpuolella olevan aukon kautta!
No siitä harvemmin puhutaan. Enemmän tuntuu kiinnostavan, mitä ihmettä siellä toisessa päässä tapatuu, ja kaikki pitää myös näyttää ja kertoa.
- Anonyymi
Moista rappiota ei pidä katsoa, tukea tai rahoittaa.
Trump on ameriikassa näyttämässä tietä, että vain oikea taide, museo ja näyttely saa rahoituksen. Kaikki muu saasta pyyhitään pois historian kirjoista. - Anonyymi
Valittaville Pervopersuille ei riitä pyllykuvat vaan täytyy olla "mielikuvitus" pedoilu ja alistamis kuvia,,,,
- Anonyymi
Sittenhän ne ovat teidän vihervassareiden kanssa samoilla linjoilla 🤡😆
- Anonyymi
Pahimpia ovat kaikenkieltävät kiihkouskovaiset jotka hämäräsä tuvassaan harrastavat kaikkea kiellettyjä huvejaan!!!
Petoksia, pedoilua, rutsailua, perheväkivaltaa, tappajia jne,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987673- 1055532
- 2664738
- 494693
- 693425
- 502778
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292382- 412254