😊📚📩 Vaalikuoriin oli tehty sellainen muutos, että alaosassa oli pieni alle sentin kokoinen "ikkuna", jonka läpi näkee minkävärinen äänestyslippu kuoren sisässä on. Molemmat lipukkeet laitettiin omiin kuoriinsa.
Pari päivää aiemmin vaikutin Taloustutkimuksen politiikkagalluppiin. Seuraavissa julkaistuissa puolekannatus tuloksissa on siis minunkin sormenjälkeni mukana. En ole aktiivisimpia politiikan seuraajia. Senverran täytyy kuitenkin seurata, että on jotakin mielipiteitä kyselyitä varten. Siellä on mukana valittavana EOS=En Osaa Sanoa, mutten kehtaa sitä jokapaikkaan tunkea.
No nyt on vaikutettu sen minkä voin
10
244
Vastaukset
- Anonyymi
Entä kansalaisaloitteet? Pistin taannoin digitaalisen ääneni sille että ihmiset eivät saisi sekaantua eläimiin. En kadu.
- Anonyymi
Housuissa saisi myös olla sellainen läpinäkyvä paikka. Että näkisi onko mies vai nainen.
- Anonyymi
😂🤭no niin saisi. Ihmetasku. Naisille silmänruokaa.
Miehet tykkäis jos rintojen kohdalla olisi sellainen - Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Minkälaiselle ihmiselle tulee vaaleista tuollaiset asiat mieleen?
Heteromiehelle joka ei ymmärrä miksi miehet näyttää joskus naisilta ja naiset miehiltä.
- Anonyymi
On sulla pellellä ihan vtun vaikuttavaa vaikuttamista 🤡
- Anonyymi
Yksikin ääni voi riittää tulokseen.
- Anonyymi
Se ikkuna on kyllä ollut niissä kuorissa aina, tai ainakin niin pitkään kuin minä olen vaalitöitä tehnyt eli kauan. Se on aina ollut sitä varten, että näkee, että kuoressa varmasti on lipuke sisässä. Tällä kertaa vaan tarkoituksenmukaisesti näkee myös sen, minkä värinen lipuke.
En ole niin tarkkaan aiemmin katsonut sitä kuorta niin tarkkaan, että olisin huomannut sen olemassaolon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202912
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1912693Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1441606Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2501375- 1061190
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs401036Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46987Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32894- 135879
- 43784