Vieläkö harrastat sitä?
Tumma seksikäs nuori naine..
Joskus juteltiin Live chatissa.
Keeroit kuinka pienukaluiset vanhat uko nussivat innoissaan sua japseissa
Milkman66
Bukkake tyttö
28
1204
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta ehkä häpeät sitä nykyään..
- Anonyymi
Satusetä taas vauhdissa. Nolo.
- Anonyymi
Mikä vituttaa nolo?
- Anonyymi
Mutta taidat nykyään olla kiltti kotiäiti .
Et ehkä enää haluaisi olla panolelu. - Anonyymi
Oon verkko sukat päällä voi olla lapsi sun äiti pirun näkine
- Anonyymi
Tuo tyttö ei voi olla kukaan muu kuin minä. Tuskin kukaan muu Japanissa on kokenut samaa.
Kyllä nyt nykyään olen naimisissa ja on lapsikin. Taakse jäänyttä elämää nämä tällaiset seikkailut on nyt osaltani ainakin toistaiseksi.- Anonyymi
Niinpä niin,kyllä minä sinut tunnistin
Olet vieläkin ihana nainen
Y man - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Y manJa haluaisin minäkin nauttia sinusta joskus
Y man6.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Y manNäitä mitä joskus on tullut tehtyä, ei tietenkään voi mitenkään enää perua ja häveten vain on todettava mihinkä kaikkeen sitä on tullut mukaan lähdettyäkin.
Täällä Japanissa vietetystä menneisyydestä ei pitäisi kertoa koska voin tulla tunnistetuksi vaikka juuri nyt nykypäivänä sitä bukkake kokemustani ei kukaan minusta kyllä ikinä uskoisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä mitä joskus on tullut tehtyä, ei tietenkään voi mitenkään enää perua ja häveten vain on todettava mihinkä kaikkeen sitä on tullut mukaan lähdettyäkin.
Täällä Japanissa vietetystä menneisyydestä ei pitäisi kertoa koska voin tulla tunnistetuksi vaikka juuri nyt nykypäivänä sitä bukkake kokemustani ei kukaan minusta kyllä ikinä uskoisi.Tuntuu siltä ettå nuo muistot kiihottavat sinua nykyään ..
Kerroit silloin chatissa aika yksityiskohtaisesti seikkailuistasi .
Kiihottava sinå olet katsella nykyäänkin,kateeksi käy miestäsi.
Olisin halunnut imeä maitotissejäsi,ne olivat upeet..
Yman6
- Anonyymi
Minulla oli kyky löytää nuorempana itseni vaikeuksiin ja outoihin tilanteisiin mutta nyt elämäni näistä vapaata ja vakaata, kieltämätyä ehkä liiaksikin.
Kyllähän vsnhojen muistelo kovin kiihottaa!
Oletko siis nähnyt minua jossain viime aikoina?- Anonyymi
On siitä kohta 2 kk aikaa kun näin sinut
Yman6 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siitä kohta 2 kk aikaa kun näin sinut
Yman6Ehkä voisit arvata kuka:)
Itselläni menneisyys,josta en liikoja halua muistella ja nykyään melkein onnellinen mies.
Sinä tai hän joksi luulen sinua vain sai vanhan Aatamin minussa heräämään...
Yman6 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä voisit arvata kuka:)
Itselläni menneisyys,josta en liikoja halua muistella ja nykyään melkein onnellinen mies.
Sinä tai hän joksi luulen sinua vain sai vanhan Aatamin minussa heräämään...
Yman6Tiesin heti kun sinut näin ensimmäisen kerran että olet kuuma nainen ,silmät ja vartalosi kertoivat sen.
Yman6 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiesin heti kun sinut näin ensimmäisen kerran että olet kuuma nainen ,silmät ja vartalosi kertoivat sen.
Yman6Voin kyllä aavistella kuka sinä olet. Sanooko JK nimien alkukirjaimet mitään?
Hurjaa jos ulkonäkönikin jo kertoo minun olevan tavallista "kuumempi" nainen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin kyllä aavistella kuka sinä olet. Sanooko JK nimien alkukirjaimet mitään?
Hurjaa jos ulkonäkönikin jo kertoo minun olevan tavallista "kuumempi" nainen!J sanoo. .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
J sanoo. .
Ok. Olisi niin kiva tietää varmasti kuka olet kun ollaan kerta tavattukin. Noloa tosin kun tiedät mitä kaikkea olen kokenut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Olisi niin kiva tietää varmasti kuka olet kun ollaan kerta tavattukin. Noloa tosin kun tiedät mitä kaikkea olen kokenut
Täällähän ei kannata sitä kertoa .
Kiihottavaa kuvitella ,kun joskus taas nähdään kuinka kiltti kotiäiti on aikoinaan irstaillut koko rahalla:)
Ei sinusta kyllä sitä uskoisi.
Olet salainen haaveeni
Yman6 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällähän ei kannata sitä kertoa .
Kiihottavaa kuvitella ,kun joskus taas nähdään kuinka kiltti kotiäiti on aikoinaan irstaillut koko rahalla:)
Ei sinusta kyllä sitä uskoisi.
Olet salainen haaveeni
Yman6Nyt kyllä alkoi hävettämään etten voi tietää tavatessamme että se olet juuri sinä siinä tietäen salaisuuteni ja taustani tuhmailuista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kyllä alkoi hävettämään etten voi tietää tavatessamme että se olet juuri sinä siinä tietäen salaisuuteni ja taustani tuhmailuista.
Ehkä näet silmistäni sen kiihkon jonka aiheutat mulle..
Tule taas lähelle pyllistämään niis tiukois housuis:)
Nyt alkaa seistä huh huh
Yman6 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä näet silmistäni sen kiihkon jonka aiheutat mulle..
Tule taas lähelle pyllistämään niis tiukois housuis:)
Nyt alkaa seistä huh huh
Yman6Tätä kiihkoa on silmistä näkynyt muutamilla tutuilla miehillä kun tiukoissa housuissa olen pyllistellyt. Nyt taidan tietää kuka olet!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä kiihkoa on silmistä näkynyt muutamilla tutuilla miehillä kun tiukoissa housuissa olen pyllistellyt. Nyt taidan tietää kuka olet!!
Vähän vanhempi mies oon
Vaikea peittää himoani sinuun
Tekee aina mieli tarttua kiinni seksikkääseen peppuusi kun tuot sen niin lähelle
Notkea nainen oot:)
Yman6
- Anonyymi
Käyt ilmeisesti jonkin verran asuntoesittelyissä?
Näistä vinkeistä joita olet antanut henkilöllisyydestäsi tunnistan ja muistan sinut hyvinkin!- Anonyymi
No en kovin usein.
Käytkö sinä Mujissa?
Siellähän olisi hauska kohdata
T?
Yman6
- Anonyymi
Käyn sieltä ostamassa joskus jotain sisustamiseen liittyviä hankintoja.
- Anonyymi
Omaan kotiisiko?
Japanilaistyyliin.
On kiihottavaa jutella kanssasi täällä.
Enhän muuten livenä ole saanut rauhassa puhua sulle näin kahdestaan
Yman6 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omaan kotiisiko?
Japanilaistyyliin.
On kiihottavaa jutella kanssasi täällä.
Enhän muuten livenä ole saanut rauhassa puhua sulle näin kahdestaan
Yman6Hävettäis silmästä silmään tällaisista kanssasi jutella kun tiedät mitä häpeällisistä minulle on tapahtunut.
Omaan kotiinkin sieltä teen löytöjä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hävettäis silmästä silmään tällaisista kanssasi jutella kun tiedät mitä häpeällisistä minulle on tapahtunut.
Omaan kotiinkin sieltä teen löytöjäSe olis niin kiihottavaa bukkake typy.
Oletko uskollinen miehellesi ?
Saatko tarpeeksi seksiä kotona?
Kuinka nuori olit silloin jaaappanissa?
Miten jouduit tai pääsit siihen bukkakeen?
Ja miksi siitä kerroit mulle?
Yman66
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1996994- 1592066
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551268Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢551140Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001084Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71016Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41949