Jokohan olisi kohta aika ostaa joku hiekoitus hiekan puhdistaja jonkun traktorimiehen ja alkaa puhdistamaan katuja kun pölisee niin paljon ettei eteensä näe ja muissa kaupungissa ja kunnissa on jo hiekat siivottu . Kuka täällä ne puhdistaa tai pitäisi puhdistaa ?
Hiekan puhdistaja
7
434
Vastaukset
- Anonyymi
jospa kun ei ole polttoainetta koneissa tai ei kehtaa ihmisten aikaan puhdistaa ettei kukaan anna palautetta! tai sitten on tuntityöläisenä kun menee viikkotolkulla ottaa muutamat hiekanjyvät pois ennen kun itse puhdistin hiekkoja niin meillä meni se 2-3 päivää niin kaikki oli poissa mutta en tiedä kuka nykyään pitää puhdistaa !
- Anonyymi
Joutuu kyläläiset harjojen kanssa itse näköjään puhdistamaan kun ei kellään ole kalustoa varaa tai taitoa koneellisesti puhdistaa!
- Anonyymi
Hyvvee tekköö teillekkii pien liikunta😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvvee tekköö teillekkii pien liikunta😂
niin tekköö ihe pittää hiekat harjata niin tuloopahan puhasta eikä juosten kustu. ja enemmän jiäpi viivan alle vaikka työttömänä on mitä toistakytä vuotta pyöriny virma mistä ei oo ku velekoo joka suurenoo ja eletään käistä suuhun
- Anonyymi
Liian aikaista, perjantaiksi ennustetaan lumisadetta..
- Anonyymi
nyt on yritetty näköjään puhdistaa ei oo hyvi tehty työ. jos vertaa kiteen harjausta niin siellä on onnistuttu hyvin mutta täällä kylälä on vaikka minkä verran hiekkaa jäänyt ja kanttarin vierustat kuuluisi myös puhdistaa. eikö ole kunnon koneita puhdistajalla vai puuttuuko taito ?
- Anonyymi
Ryssä ainakin puhalteli lehtipuhaltimella päin autoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1028104- 1075677
- 2815047
- 494973
- 763757
- 562980
- 642687
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292452- 432421