TYÖTTÖMÄT VANHUKSET MUISTAKAA JÄTTÄÄ KOKOOMUS POIS ÄÄNESTYKSESTÄ
Ovat aiheuttaneet SUOMEN KURJISTAMISEN jo 20 vuotta sitten, pelkkää alamä kee on ollut sen jälkeen saa nähdä syyskuun jälkeen onko TUKEA MAKSETTU OLLENKAAN. Tunnin rata vienyt kymmenien tuhansien korvaukset VERONMAKSAJAT EI VOI OLLA MAKSUMIEHIÄ JOS HALLITUS TUHLANNUT VARAT
TYÖTTÖMÄT VANHUKSET MUISTAKAA JÄTTÄÄ KOKOOMUS POIS ÄÄNESTYKSESTÄ Anonyymi-ap 2025-03-31 09:33:44 Il
9
118
Vastaukset
- Anonyymi
TYÖTTÖMÄT VANHUKSET MUISTAKAA ÄÄNESTÄÄ KOKOOMUS HYVINVOINTIALUEIDEN JA KUNTIEN JOHTOON. Marinin hallitus teki soten mutta ei järjestänyt sille rahoitusta. Nyt vanhukset ja sairaat eivät saa tarvitsemaansa
hoitoa. Marinin hallituksen velkojen korkoihin menee yli kolme miljardia vuodessa. Se raha tarvittaisi soten rahoitusvajeeseen, eikä edes riitä. - Anonyymi
SIIS. ÄLÄ ÄÄNESTÄ KOKOOMUSTA KES KUSTAA SDP TÄ koska vievät suomen tur mion tielle
- Anonyymi
Sen vei jo Sanna Marinin hallitus. Kaikkien pitäisi äänestää jotain muuta kuin vihervasemmistolaisia. Jos tahdotaan Suomi nousuun, demareita ei saa päästää hallitukseen.
- Anonyymi
Kaikki uudistukset ovat menneet harakoille, niin sotet, kuin taksi uudistukset. Nyt puuhataan omalääkäriä, sekin on aikoja sitten kokeiltu, eikä toimi. Kokoomus ja vasemmisto vuoron perään puikoissa, eikä onnistu. Äänestäkään suoraselkäisiä persuja, loppuu ruikutus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki uudistukset ovat menneet harakoille, niin sotet, kuin taksi uudistukset. Nyt puuhataan omalääkäriä, sekin on aikoja sitten kokeiltu, eikä toimi. Kokoomus ja vasemmisto vuoron perään puikoissa, eikä onnistu. Äänestäkään suoraselkäisiä persuja, loppuu ruikutus.
Omalääkäri on toiminut aikoinaan ihan hyvin. Maailma on kuitenkin muuttunut paljon niistä ajoista eikä yksi lääkäri enää osaa kaikkea.
- Anonyymi
ÄÄNESTÄ KOKOOMUS ULOS EDUSKUNNASTA VALITSE PERUSSUOMALISET
- Anonyymi
Äänestäkää, mutta älkää missään tapauksessa vihervasemmistoa. Itse äänestin jo.
- Anonyymi
En halua vähätellä persujen älykkyyttä, mutta:
- eduskuntaan äänestetään kansanedustajia, sieltä ei äänestetä ketään pois. Ei ole negatiivisia ääniä
- nyt on menossa kunta- ja aluevaalit. Kummassakaan ei äänestetä kansanedustajia. Seuraavat eduskuntavaalit ovat 2027
- Anonyymi
Keitä tarkoitetaan työttömillä vanhuksilla?
Vanhuksena pidetään yli 70-vuotiasta ja joissain tapauksessa yli 75 vuotiasta. Monikaan heistä ei ole työttömänä vaan eläkkeellä. En edes tiedä laskettaisiinko yli 70 vuotiasta työttömäksi työnhakijaksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185121Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332792- 342629
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302418Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭211640- 1181637
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101540Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231304- 951168
Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351153