Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
Kuvaile elämäsi miestä
70
1608
Vastaukset
- Anonyymi
Kun olin teini, katselin Baywatchia. Eli vastaan Hasselhoff.
Mieheltä.- Anonyymi
Sama.
- Anonyymi
Hän on älykäs, huumorintajuinen, kiltti ja rauhallinen. Hän on pitkä ja tummahiuksinen.
- Anonyymi
Hän on rauhallinen, herkkä, luova, lahjakas monella tavalla. Vakava, musikaalinen runoilija. Älykäs mutta epäkäytännöllinen. Ujo. Matalaääninen.
- AnonyymiUUSI
Omani on myös lahjakas monella tavalla. Ja niin seksikäs että lähtee taju.
- Anonyymi
Älykäs huumorintajuinen ja komea
- Anonyymi
Ajattelevainen, fiksu, komea, tietyllä tavalla herkkä jokseenkin kovan ulkokuoren alla, tuntuu omalta, hauska, ujostelee vähän minua❤️, velmu, kuuma, ihana rakastaja..
- Anonyymi
Oisin voinut kirjoittaa täysin samoin miehestä jota kutsun rakastajaksi 😁🥰
Hänestä kyllä riittää muillekin ❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisin voinut kirjoittaa täysin samoin miehestä jota kutsun rakastajaksi 😁🥰
Hänestä kyllä riittää muillekin ❤️Ok 🥱
- Anonyymi
Hellä, herkkä, rehellinen ja tunteensa hyvin sanoittava. maailman paras hieroja myöskin. <3
- Anonyymi
Kiitos noista sanoista.
- Anonyymi
Söpö, leikkimielinen, älykäs, flirttailija, tummatukkainen, empaattinen, sana hallussa, romanttisuus, sexy, parrakas nappisilmä (ehkä),
yks hymiö on varmaan hänen oma kuva 🤭, sopivasti karvainen, sänkypeto 😉, rakastettava ❤️
vatsapalikat kohillaan, metsästäjän silmät, rauhallinen, hienostunut ääni, kaikkien äitien unelmavävy, käyttää usein tätä hymiötä 😬
Oot ihana ❤️tunnistat itsesi tästä 🤭🤗- Anonyymi
Puhutkohan mun kaverista 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhutkohan mun kaverista 🤔
Sattuuko olemaan kalastaja kaiken tuon muun lisäksi ja ehkä kullankaivaja? Kova poika ainakin soutelemaan. Kuulemma mertakin kyntänyt pikkupurrellaan 😂
Oisko sama mies mut eri kalsarit ? - Anonyymi
Mä tunnistan tän tyypin. On se ihana, mutta vähän höpsö, kun ei ymmärrä hyvän päälle.
- Anonyymi
miehet kuvailemassa ihteään täällä.:Dhöpsöjä
- Anonyymi
Vähä puheiden, rikas, huono sydän sekä s* atanan vanha.
- Anonyymi
Kujeileva huumorinsa osui ja upposi heti. Tapansa tarttua asioihin. Ääni ja katse sai perhoset lentelemään.
- Anonyymi
Eli teinipoika joka keppostelee kuin ville vallaton.
Jännämiehet iskee niihin naisiin jotka ei vielä halua loppuelämän suhdetta, mahd. Avo/avioliittoa ja perhettä.
Keppostelija kujeilijat iskee tyttöihin jotka haluaa bilettää, pitää hauskaa, seikkailla, nauraa ja pelleillä. Siihen halutaan seuraa. Semmoiseen elämyshakuiseen kevyeen teinisuhteeseen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli teinipoika joka keppostelee kuin ville vallaton.
Jännämiehet iskee niihin naisiin jotka ei vielä halua loppuelämän suhdetta, mahd. Avo/avioliittoa ja perhettä.
Keppostelija kujeilijat iskee tyttöihin jotka haluaa bilettää, pitää hauskaa, seikkailla, nauraa ja pelleillä. Siihen halutaan seuraa. Semmoiseen elämyshakuiseen kevyeen teinisuhteeseenHuvittavaa, että anonyymin vastaus saa sinut noin mustasukkaiseksi / kateelliseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huvittavaa, että anonyymin vastaus saa sinut noin mustasukkaiseksi / kateelliseksi.
Totuus sattuu. Mä haluan miehen joka on loppuelämän suhde. En poikaa joka kujeilee itsensä vankilaab tai toisen naisen pimpsaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuus sattuu. Mä haluan miehen joka on loppuelämän suhde. En poikaa joka kujeilee itsensä vankilaab tai toisen naisen pimpsaan
Tuo kapeakatseinen näkemyksesi on lapsellinen.
Todella harva joutuu vankilaan kujeilemalla: huumorilla. Liikut aika omituisissa piireissä, jos noin käy.
- Anonyymi
En jaksa.
- Anonyymi
Hänessä on asioita, joihin en ole aiemmin miehessä törmännyt. Se mikä näkyy päälle ja se, mikä on vähän enemmän piilossa. Hän ei ole väärällä tavoin helppo, siitä olen varma. Särmää löytyy sopivasti, ja silti pohjalla on toisen huomioiva ihminen. Ja onhan hän 🤩😍
- Anonyymi
Mä tunnen tän tyypin. Ärsyttävän ihana.
- Anonyymi
Rehellinen, hellä, suora mm.
- Anonyymi
Heta, olet elämäni nainen. Tule mulle vaimoksi?
- Anonyymi
En tule.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tule.
Lähdetkö käymään Lintzillä joskus?
- Anonyymi
Tumma, parrakas ja ärsyttävä.
- Anonyymi
Ainut mies maailmassa, josta sytyin niin paljon että tein itse aloitteen.
- Anonyymi
Milloin teit aloitteen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin teit aloitteen?
Viime vuonna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viime vuonna.
Mitä konkreettisesti teit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä konkreettisesti teit?
Laitoin viestiä mutta vastakaiku oli aneeminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitoin viestiä mutta vastakaiku oli aneeminen
Et ole minä, jolta kysymys tuossa kysyttiin.
Itse en halunnut vastata siihen, koska se ei vaikuttanut tässä yhteydessä olevan hyväntahtoinen kysymys. Enkä pitänyt siitä, miten minua ”kuulusteltiin” asiassa, joka on henkilökohtainen ja herkkä.
22:15
- Anonyymi
Katse, huumori, tuoksu, ääni. Se tunne mikä tulee, kun hän on minun vieressäni. Vetovoima.
- Anonyymi
Sama.
- Anonyymi
Kukaan ei ole koskaan saanut mua tuntemaan näin. Hän on sopivasti erilainen ja toisaalta samanlainen kuin minä. Meidän välillä on tämän vuoksi jännitettä, joka tekee vuorovaikutuksesta kiinnostavaa. Minusta tuntuu, että hän näkee suojamuurini läpi sen, millainen minä olen. Tunnen itseni henkisesti alastomaksi hänen kanssaan, enkä aina pidä siitä. Hän näkee liikaa. Jos olisimme suhteessa, se ei haittaisi, nyt se tuntuu välillä vaivaannuttavalta.
- AnonyymiUUSI
Game over!
- Anonyymi
Löyhä moraali
- Anonyymi
Onpas minulla paljon ihailijoita täällä!
- Anonyymi
😆
Sä oot sellainen
kaikki tietää sen
Sä oot viimeinen
sua jättäis en
Sä oot köyhinkin
heikkoluontoisin
mutta kuitenkin
sinut tahtoisin ❤️🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😆
Sä oot sellainen
kaikki tietää sen
Sä oot viimeinen
sua jättäis en
Sä oot köyhinkin
heikkoluontoisin
mutta kuitenkin
sinut tahtoisin ❤️🤭Tunnistitko zipaleen?
🤭
- Anonyymi
Kunnon ryiijy pitää löytyä rinnuksilta
- Anonyymi
:,D
- Anonyymi
Se että ihastuin häneen.
- Anonyymi
Ei leiki tunteilla, eikä pelleile muiden naisten kanssa olis jo aika kova!
- Anonyymi
Iso ”valtikka” uljaalla itsevarmalla miehellä.
Sänkykamariääni, tykkää touhuta sillai hyvällä tavalla pervosti, vie mut hekuman huipulle joka kerta
Paras panomies ikinä 😎- Anonyymi
Ohi. Mul on nakki.
- Anonyymi
Onnee
- Anonyymi
Epävarma itsestään, suloinen kuin mikä, ainoa mies johon olen rakastunut. IHANA❤️
- Anonyymi
Olet tosi ihana kun mies kelpaa sinulle vaikka on epävarma. Luulen että et itse ymmärrä kuinka söpöä tuo rakkautesi on. Mieheltä sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet tosi ihana kun mies kelpaa sinulle vaikka on epävarma. Luulen että et itse ymmärrä kuinka söpöä tuo rakkautesi on. Mieheltä sivusta.
Kiitos. Hän on riittävä omana itsenään. Hän on vienyt sydämeni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Hän on riittävä omana itsenään. Hän on vienyt sydämeni.
Voisiko se olla mulla? Juuri mietin täällä että kiva kun ei tietoa, missä kulkee omani kanssa.
- Anonyymi
Elämäni miehellä on iso kestävä kalu,muuta ei tarvita
- Anonyymi
Täällä yksi.
- AnonyymiUUSI
Bachon sarja löytyy. Kelpaako?
- AnonyymiUUSI
En ole vielä löytänyt elämäni miestä sillä sellaista ei ole olemassakaan 🙂
- AnonyymiUUSI
lautamiehen petsa osaa kusta katolta siinä vasta mies
- AnonyymiUUSI
Aikuinen mies. Vastuuta ottava, rehellinen, luotettava, vakaa tunteissaan, turvallinen, tasainen, seikkailut ja keppostelut jo kokenut. Joka pystyy valvoon 6 tuntia joka yö ja kuunteleen vauvan itkua
T: 2 kk ikäisen vauvan äiti- AnonyymiUUSI
Ota joku työtön, jonka ei tarvi aamulla herätä töihin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ota joku työtön, jonka ei tarvi aamulla herätä töihin.
Otan mieluummin aikuisen miehen kuin kujeilevan keppostelija viikarin jota joku teinityttö tuolla ihailee.
Ville Vallattomat ovat teinien ihannepoikia mutta vastuuta kun pitää alkaa kantaan perheestä
Ei pojanviikarit enää menesty parisuhdemarkkinoilla.
- AnonyymiUUSI
kiva ja komee
- AnonyymiUUSI
Kultaseni. Olet ihana mies 💋
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kultaseni. Olet ihana mies 💋
Kuinka pallopää pitää olla, että ei tajua, että tuo kirjoittaja on nainen?!?
- AnonyymiUUSI
Elämäni mies:
- vaalea
- kroppa suht tikissä, ei kuitenkaan liian laiha, pikku masu ei haittaa, kunhan jäntevä kroppa
- mukava, pilkettä silmäkulmassa
- rauhallinen, kärsivällinen
Erityisen tekee hänestä se, että hän on huomioiva, luotettava, ihana kumppani- AnonyymiUUSI
Kumppani mut silti kaipaat?
- AnonyymiUUSI
En tiedä se on vasta matkalla mun luokse.
- AnonyymiUUSI
Tosi moni kommentoija vaikuttaa siltä, että niillä ei ole mitään käsitystä ihmisen kokonaisvaltaisesta tunnemaailmasta. Elävät jollain ihan pintatasolla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1084787Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744031476- 1891104
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101088Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861000Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk14963tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11948Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64911
- 64876