Kuvaile elämäsi miestä

Anonyymi-ap

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?

70

1608

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun olin teini, katselin Baywatchia. Eli vastaan Hasselhoff.

Mieheltä.

• Anonyymi

Sama.

• Anonyymi

Hän on älykäs, huumorintajuinen, kiltti ja rauhallinen. Hän on pitkä ja tummahiuksinen.

• Anonyymi

Hän on rauhallinen, herkkä, luova, lahjakas monella tavalla. Vakava, musikaalinen runoilija. Älykäs mutta epäkäytännöllinen. Ujo. Matalaääninen.

• Anonyymi
        UUSI

Omani on myös lahjakas monella tavalla. Ja niin seksikäs että lähtee taju.

• Anonyymi

Älykäs huumorintajuinen ja komea

• Anonyymi

Ajattelevainen, fiksu, komea, tietyllä tavalla herkkä jokseenkin kovan ulkokuoren alla, tuntuu omalta, hauska, ujostelee vähän minua❤️, velmu, kuuma, ihana rakastaja..

• Anonyymi

Oisin voinut kirjoittaa täysin samoin miehestä jota kutsun rakastajaksi 😁🥰
        Hänestä kyllä riittää muillekin ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oisin voinut kirjoittaa täysin samoin miehestä jota kutsun rakastajaksi 😁🥰
        Hänestä kyllä riittää muillekin ❤️

Ok 🥱

• Anonyymi

Hellä, herkkä, rehellinen ja tunteensa hyvin sanoittava. maailman paras hieroja myöskin. <3

• Anonyymi

Kiitos noista sanoista.

• Anonyymi

Söpö, leikkimielinen, älykäs, flirttailija, tummatukkainen, empaattinen, sana hallussa, romanttisuus, sexy, parrakas nappisilmä (ehkä),
      yks hymiö on varmaan hänen oma kuva 🤭, sopivasti karvainen, sänkypeto 😉, rakastettava ❤️
      vatsapalikat kohillaan, metsästäjän silmät, rauhallinen, hienostunut ääni, kaikkien äitien unelmavävy, käyttää usein tätä hymiötä 😬

Oot ihana ❤️tunnistat itsesi tästä 🤭🤗

• Anonyymi

Puhutkohan mun kaverista 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhutkohan mun kaverista 🤔

Sattuuko olemaan kalastaja kaiken tuon muun lisäksi ja ehkä kullankaivaja? Kova poika ainakin soutelemaan. Kuulemma mertakin kyntänyt pikkupurrellaan 😂
        Oisko sama mies mut eri kalsarit ?

• Anonyymi

Mä tunnistan tän tyypin. On se ihana, mutta vähän höpsö, kun ei ymmärrä hyvän päälle.

• Anonyymi

miehet kuvailemassa ihteään täällä.:Dhöpsöjä

• Anonyymi

Vähä puheiden, rikas, huono sydän sekä s* atanan vanha.

• Anonyymi

Kujeileva huumorinsa osui ja upposi heti. Tapansa tarttua asioihin. Ääni ja katse sai perhoset lentelemään.

• Anonyymi

Eli teinipoika joka keppostelee kuin ville vallaton.

Jännämiehet iskee niihin naisiin jotka ei vielä halua loppuelämän suhdetta, mahd. Avo/avioliittoa ja perhettä.

Keppostelija kujeilijat iskee tyttöihin jotka haluaa bilettää, pitää hauskaa, seikkailla, nauraa ja pelleillä. Siihen halutaan seuraa. Semmoiseen elämyshakuiseen kevyeen teinisuhteeseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli teinipoika joka keppostelee kuin ville vallaton.

Jännämiehet iskee niihin naisiin jotka ei vielä halua loppuelämän suhdetta, mahd. Avo/avioliittoa ja perhettä.

Keppostelija kujeilijat iskee tyttöihin jotka haluaa bilettää, pitää hauskaa, seikkailla, nauraa ja pelleillä. Siihen halutaan seuraa. Semmoiseen elämyshakuiseen kevyeen teinisuhteeseen

Huvittavaa, että anonyymin vastaus saa sinut noin mustasukkaiseksi / kateelliseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huvittavaa, että anonyymin vastaus saa sinut noin mustasukkaiseksi / kateelliseksi.

Totuus sattuu. Mä haluan miehen joka on loppuelämän suhde. En poikaa joka kujeilee itsensä vankilaab tai toisen naisen pimpsaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totuus sattuu. Mä haluan miehen joka on loppuelämän suhde. En poikaa joka kujeilee itsensä vankilaab tai toisen naisen pimpsaan

Tuo kapeakatseinen näkemyksesi on lapsellinen.

Todella harva joutuu vankilaan kujeilemalla: huumorilla. Liikut aika omituisissa piireissä, jos noin käy.

• Anonyymi

En jaksa.

• Anonyymi

Hänessä on asioita, joihin en ole aiemmin miehessä törmännyt. Se mikä näkyy päälle ja se, mikä on vähän enemmän piilossa. Hän ei ole väärällä tavoin helppo, siitä olen varma. Särmää löytyy sopivasti, ja silti pohjalla on toisen huomioiva ihminen. Ja onhan hän 🤩😍

• Anonyymi

Mä tunnen tän tyypin. Ärsyttävän ihana.

• Anonyymi

Rehellinen, hellä, suora mm.

• Anonyymi

Heta, olet elämäni nainen. Tule mulle vaimoksi?

• Anonyymi

En tule.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tule.

Lähdetkö käymään Lintzillä joskus?

• Anonyymi

Tumma, parrakas ja ärsyttävä.

• Anonyymi

Ainut mies maailmassa, josta sytyin niin paljon että tein itse aloitteen.

• Anonyymi

Milloin teit aloitteen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin teit aloitteen?

Viime vuonna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viime vuonna.

Mitä konkreettisesti teit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä konkreettisesti teit?

Laitoin viestiä mutta vastakaiku oli aneeminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitoin viestiä mutta vastakaiku oli aneeminen

Et ole minä, jolta kysymys tuossa kysyttiin.

Itse en halunnut vastata siihen, koska se ei vaikuttanut tässä yhteydessä olevan hyväntahtoinen kysymys. Enkä pitänyt siitä, miten minua ”kuulusteltiin” asiassa, joka on henkilökohtainen ja herkkä.

22:15

• Anonyymi

Katse, huumori, tuoksu, ääni. Se tunne mikä tulee, kun hän on minun vieressäni. Vetovoima.

• Anonyymi

Sama.

• Anonyymi

Kukaan ei ole koskaan saanut mua tuntemaan näin. Hän on sopivasti erilainen ja toisaalta samanlainen kuin minä. Meidän välillä on tämän vuoksi jännitettä, joka tekee vuorovaikutuksesta kiinnostavaa. Minusta tuntuu, että hän näkee suojamuurini läpi sen, millainen minä olen. Tunnen itseni henkisesti alastomaksi hänen kanssaan, enkä aina pidä siitä. Hän näkee liikaa. Jos olisimme suhteessa, se ei haittaisi, nyt se tuntuu välillä vaivaannuttavalta.

• Anonyymi
        UUSI

Game over!

• Anonyymi

Löyhä moraali

• Anonyymi

Onpas minulla paljon ihailijoita täällä!

• Anonyymi

😆
        Sä oot sellainen
        kaikki tietää sen
        Sä oot viimeinen
        sua jättäis en
        Sä oot köyhinkin
        heikkoluontoisin
        mutta kuitenkin
        sinut tahtoisin ❤️🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😆
        Sä oot sellainen
        kaikki tietää sen
        Sä oot viimeinen
        sua jättäis en
        Sä oot köyhinkin
        heikkoluontoisin
        mutta kuitenkin
        sinut tahtoisin ❤️🤭

Tunnistitko zipaleen?
        🤭

• Anonyymi

Kunnon ryiijy pitää löytyä rinnuksilta

• Anonyymi

:,D

• Anonyymi

Se että ihastuin häneen.

• Anonyymi

Ei leiki tunteilla, eikä pelleile muiden naisten kanssa olis jo aika kova!

• Anonyymi

Iso ”valtikka” uljaalla itsevarmalla miehellä.
      Sänkykamariääni, tykkää touhuta sillai hyvällä tavalla pervosti, vie mut hekuman huipulle joka kerta
      Paras panomies ikinä 😎

• Anonyymi

Ohi. Mul on nakki.

• Anonyymi

Onnee

• Anonyymi

Epävarma itsestään, suloinen kuin mikä, ainoa mies johon olen rakastunut. IHANA❤️

• Anonyymi

Olet tosi ihana kun mies kelpaa sinulle vaikka on epävarma. Luulen että et itse ymmärrä kuinka söpöä tuo rakkautesi on. Mieheltä sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet tosi ihana kun mies kelpaa sinulle vaikka on epävarma. Luulen että et itse ymmärrä kuinka söpöä tuo rakkautesi on. Mieheltä sivusta.

Kiitos. Hän on riittävä omana itsenään. Hän on vienyt sydämeni.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. Hän on riittävä omana itsenään. Hän on vienyt sydämeni.

Voisiko se olla mulla? Juuri mietin täällä että kiva kun ei tietoa, missä kulkee omani kanssa.

• Anonyymi

Elämäni miehellä on iso kestävä kalu,muuta ei tarvita

• Anonyymi

Täällä yksi.

• Anonyymi
        UUSI

Bachon sarja löytyy. Kelpaako?

• Anonyymi
      UUSI

En ole vielä löytänyt elämäni miestä sillä sellaista ei ole olemassakaan 🙂

• Anonyymi
      UUSI

lautamiehen petsa osaa kusta katolta siinä vasta mies

• Anonyymi
      UUSI

Aikuinen mies. Vastuuta ottava, rehellinen, luotettava, vakaa tunteissaan, turvallinen, tasainen, seikkailut ja keppostelut jo kokenut. Joka pystyy valvoon 6 tuntia joka yö ja kuunteleen vauvan itkua

T: 2 kk ikäisen vauvan äiti

• Anonyymi
        UUSI

Ota joku työtön, jonka ei tarvi aamulla herätä töihin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ota joku työtön, jonka ei tarvi aamulla herätä töihin.

Otan mieluummin aikuisen miehen kuin kujeilevan keppostelija viikarin jota joku teinityttö tuolla ihailee.

Ville Vallattomat ovat teinien ihannepoikia mutta vastuuta kun pitää alkaa kantaan perheestä
        Ei pojanviikarit enää menesty parisuhdemarkkinoilla.

• Anonyymi
      UUSI

kiva ja komee

• Anonyymi
        UUSI

Kultaseni. Olet ihana mies 💋

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kultaseni. Olet ihana mies 💋

Kuinka pallopää pitää olla, että ei tajua, että tuo kirjoittaja on nainen?!?

• Anonyymi
      UUSI

Elämäni mies:
      - vaalea
      - kroppa suht tikissä, ei kuitenkaan liian laiha, pikku masu ei haittaa, kunhan jäntevä kroppa
      - mukava, pilkettä silmäkulmassa
      - rauhallinen, kärsivällinen
      Erityisen tekee hänestä se, että hän on huomioiva, luotettava, ihana kumppani

• Anonyymi
        UUSI

Kumppani mut silti kaipaat?

• Anonyymi
      UUSI

En tiedä se on vasta matkalla mun luokse.

• Anonyymi
      UUSI

Tosi moni kommentoija vaikuttaa siltä, että niillä ei ole mitään käsitystä ihmisen kokonaisvaltaisesta tunnemaailmasta. Elävät jollain ihan pintatasolla.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      108
      4787
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      403
      1476
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      189
      1104
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      110
      1088
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1000
    6. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      14
      963
    7. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      11
      948
    8. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      921
    9. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      911
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      876
    Aihe