Teen pikkuhiljaa lähtöä täältä, silleen hipi hiljalleen ja varmasti ja samalla se viimeinen luopuminen tästä kaikesta, ei tosi nopeaa vaan sopivassa rytmissä ja varmoin askelin. Olen vain yksi tuntemattomista täällä ja muuallakin mutta tämähän on kirjoittamista varten.
Tämä on muutenkin turhaa ollut
28
555
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti tapaat minut ennen kuin lähdet.
- Anonyymi
Oletko...enhän tarkoittanut...
- Anonyymi
Kun tänään lähden, otan mukaan mitä tarvitsen
Taivaalta tähden valitsen ja sitä seurailen
Kun tänään lähden, en taakse aio vilkaistakaan
Taivaalta tähden valitsen, vaikken sitä kiinni saa
⭐️🔭 - Anonyymi
Mä tunnen ojat, mä tunnen penkereet
Mä tunnen ojat, mä tunnen penkereet
Mä tunnen kuuset isoiks kasvaneet
Mä tunnen talon jonka kaukaa nään
Mä tunnen talon jonka kaukaa nään
Seisahdun ja katselemaan jään
Ja mä käännyn hiljaa pois
En tahdo sua herättää, säikäyttää
Et sä tiedä mua odottaa
Et sä tiedä mua odottaa
Et sä tiedä etten tullutkaan
Jossain kuulen koiran haukkuvan
Jossain kuulen koiran haukkuvan
Lumihankeen heitän tupakan
J.Karjalainen - Anonyymi
Hiivitkö hiljaa villasukissa pois 😔
- Anonyymi
Turhaahan tämä on ollut..Mutta kerran vielä tänä iltana Bridget Jonesin seurassa..Toinen yhtä tuntematon pienin askelin.
Eihän tää turhaa oo. Mä itekin oon löytänny tästä tarkoituksen. Yleensä kirjotan tonne sinkkuihin, mutta välillä tuun tervehtiin teitä ikäviä.
- Anonyymi
Jos täältä oot löytänyt tarkoituksen niin ootpa ihme sälli.
Anonyymi kirjoitti:
Jos täältä oot löytänyt tarkoituksen niin ootpa ihme sälli.
Juu, mua on aina pidetty erikoisena ja mä oonkin mieluummin erikoinen kun tavallinen.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Juu, mua on aina pidetty erikoisena ja mä oonkin mieluummin erikoinen kun tavallinen.
En tarkoittanut arvostella sinua. Anteeksi.
Me ihmiset löydämme elämäämme tarkoituksia niin erilaisista asioista. Palsta oli itsellenikin joskus tärkeä muttei ole ollut enää aikoihin. Anonyymi kirjoitti:
En tarkoittanut arvostella sinua. Anteeksi.
Me ihmiset löydämme elämäämme tarkoituksia niin erilaisista asioista. Palsta oli itsellenikin joskus tärkeä muttei ole ollut enää aikoihin.Ei tartte anteeks pyydellä. Mä oon aina löytäny tarkotukset vähän sivummalta. Vaikka jostain autiotaloista tai hylätyistä tehtaista. Paikoista, jotka herättää ajatuksia.
- Anonyymi
Moi Jero❤️
- Anonyymi
Ootappas sekka. Mul on asiaa sulle
👩🏻🦳 - Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Se on hyvä että kulkee omia polkujaan eikä virran mukana ❤️
👩🏻🦳 - Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Onko Jania näkynyt? Siis mustasusia?
Oon aika vähän käynyt mut mitä ny äkkiä selaillut niin en oo nähnyt enää hänen kirjoituksia. Oon ollut huolestunut
👩🏻🦳 - Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Ei tartte anteeks pyydellä. Mä oon aina löytäny tarkotukset vähän sivummalta. Vaikka jostain autiotaloista tai hylätyistä tehtaista. Paikoista, jotka herättää ajatuksia.
Mielenkiintoista ❤️
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Ei tartte anteeks pyydellä. Mä oon aina löytäny tarkotukset vähän sivummalta. Vaikka jostain autiotaloista tai hylätyistä tehtaista. Paikoista, jotka herättää ajatuksia.
Se on varmaan tärkeintä, että ylipäätänsä löytää elämäänsä merkityksiä ja tarkoituksia.
Mulle on tärkeää etten loukkaa täällä ketään.
Siitä syystä tuo anteeksi. Anonyymi kirjoitti:
Onko Jania näkynyt? Siis mustasusia?
Oon aika vähän käynyt mut mitä ny äkkiä selaillut niin en oo nähnyt enää hänen kirjoituksia. Oon ollut huolestunut
👩🏻🦳Yhdessä ketjussa sinkkujen puolella mustasusi sano siirtyvänsä tauolle. En tiedä sitten onko se hyvä merkki vai huono. Aina herättää ajatuksia kyllä kun joku pitkä aikainen kirjoittaja täältä katoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on hyvä että kulkee omia polkujaan eikä virran mukana ❤️
👩🏻🦳Olen samaa mieltä.
Anonyymi kirjoitti:
Se on varmaan tärkeintä, että ylipäätänsä löytää elämäänsä merkityksiä ja tarkoituksia.
Mulle on tärkeää etten loukkaa täällä ketään.
Siitä syystä tuo anteeksi.Joo, on se tärkeetä. Ja mä myös ite pyrin oleen loukkaamata ketään. Välillä vaan tulee puhuttua sivu suun ja anteeksi pyyntö on paikallaan. Semmosta se joskus on.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Yhdessä ketjussa sinkkujen puolella mustasusi sano siirtyvänsä tauolle. En tiedä sitten onko se hyvä merkki vai huono. Aina herättää ajatuksia kyllä kun joku pitkä aikainen kirjoittaja täältä katoo.
Kiitos tiedosta. Hyvä tietää ettei ole sattunut mitään..
Ikinä ei voi tietää kun on vaarallinen ammattikin.
Tuolla liikkuu niin paljon kummallista sakkia ettei koskaan voi olla liian varovainen.
Tämä helpotti kun kerroit ettei mitään dramaattista. Tauko voi tehdä hyvää, mutta moni varmasti jäi kaipaamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tiedosta. Hyvä tietää ettei ole sattunut mitään..
Ikinä ei voi tietää kun on vaarallinen ammattikin.
Tuolla liikkuu niin paljon kummallista sakkia ettei koskaan voi olla liian varovainen.
Tämä helpotti kun kerroit ettei mitään dramaattista. Tauko voi tehdä hyvää, mutta moni varmasti jäi kaipaamaan.taas tää tunniste pakkaa unohtuu
👩🏻🦳 - Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Yhdessä ketjussa sinkkujen puolella mustasusi sano siirtyvänsä tauolle. En tiedä sitten onko se hyvä merkki vai huono. Aina herättää ajatuksia kyllä kun joku pitkä aikainen kirjoittaja täältä katoo.
Jerolle kaikkea hyvää myös ❤️
👩🏻🦳
- Anonyymi
Teen hiljalleen lähtöä kaikkialta. Elämä väsyttää.
- Anonyymi
Hei Ap!
Samaa täällä. En voi olla täällä koskaan pitkään. - Anonyymi
Joo mä myös nostan kytkintä.
Oli kiva tuntea teitä. Varmaan monet lähteneet. Aika vähän täällä enää kukaan käy.
Elämä jatkuu toisenlaisissa merkeissä ❤️
Jotenka hyvät jatkot ja kaikkea hyvää elämäänne.
Sain tuon tiedon mustasudesta niin ei tarvi huolestua että ois jotain sattunu. Eli tämä oli tässä. Ja Jiille: ”Rakastun sua ja rakastan edelleen ❤️mutten voi palata” ei rikota enempää😔
Rakkaudella💋
👩🏻🦳Veronika aka Verkku aka Röökimuija - Anonyymi
😮💨
Tämä aloitus, ei ollut minulta, jos joku niin kuvitteli, mutta olen kyllä ollut täältä pois ihan tärkeästä syystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk812995Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911716Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll811551Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651428- 1371422
- 1551319
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591253Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981197Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur821187- 821178