Tämä on muutenkin turhaa ollut

Anonyymi-ap

Teen pikkuhiljaa lähtöä täältä, silleen hipi hiljalleen ja varmasti ja samalla se viimeinen luopuminen tästä kaikesta, ei tosi nopeaa vaan sopivassa rytmissä ja varmoin askelin. Olen vain yksi tuntemattomista täällä ja muuallakin mutta tämähän on kirjoittamista varten.

28

555

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivottavasti tapaat minut ennen kuin lähdet.

• Anonyymi

Oletko...enhän tarkoittanut...

• Anonyymi

Kun tänään lähden, otan mukaan mitä tarvitsen
      Taivaalta tähden valitsen ja sitä seurailen
      Kun tänään lähden, en taakse aio vilkaistakaan
      Taivaalta tähden valitsen, vaikken sitä kiinni saa
      ⭐️🔭

• Anonyymi

Mä tunnen ojat, mä tunnen penkereet
      Mä tunnen ojat, mä tunnen penkereet
      Mä tunnen kuuset isoiks kasvaneet
      Mä tunnen talon jonka kaukaa nään
      Mä tunnen talon jonka kaukaa nään
      Seisahdun ja katselemaan jään
      Ja mä käännyn hiljaa pois
      En tahdo sua herättää, säikäyttää
      Et sä tiedä mua odottaa
      Et sä tiedä mua odottaa
      Et sä tiedä etten tullutkaan
      Jossain kuulen koiran haukkuvan
      Jossain kuulen koiran haukkuvan
      Lumihankeen heitän tupakan

J.Karjalainen

• Anonyymi

Hiivitkö hiljaa villasukissa pois 😔

• Anonyymi

Turhaahan tämä on ollut..Mutta kerran vielä tänä iltana Bridget Jonesin seurassa..Toinen yhtä tuntematon pienin askelin.

• Eihän tää turhaa oo. Mä itekin oon löytänny tästä tarkoituksen. Yleensä kirjotan tonne sinkkuihin, mutta välillä tuun tervehtiin teitä ikäviä.

• Anonyymi

Jos täältä oot löytänyt tarkoituksen niin ootpa ihme sälli.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos täältä oot löytänyt tarkoituksen niin ootpa ihme sälli.

Juu, mua on aina pidetty erikoisena ja mä oonkin mieluummin erikoinen kun tavallinen.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Juu, mua on aina pidetty erikoisena ja mä oonkin mieluummin erikoinen kun tavallinen.

En tarkoittanut arvostella sinua. Anteeksi.
        Me ihmiset löydämme elämäämme tarkoituksia niin erilaisista asioista. Palsta oli itsellenikin joskus tärkeä muttei ole ollut enää aikoihin.

• Anonyymi kirjoitti:

En tarkoittanut arvostella sinua. Anteeksi.
        Me ihmiset löydämme elämäämme tarkoituksia niin erilaisista asioista. Palsta oli itsellenikin joskus tärkeä muttei ole ollut enää aikoihin.

Ei tartte anteeks pyydellä. Mä oon aina löytäny tarkotukset vähän sivummalta. Vaikka jostain autiotaloista tai hylätyistä tehtaista. Paikoista, jotka herättää ajatuksia.

• Anonyymi

Moi Jero❤️

• Anonyymi

Ootappas sekka. Mul on asiaa sulle
        👩🏻‍🦳

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Se on hyvä että kulkee omia polkujaan eikä virran mukana ❤️

👩🏻‍🦳

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Onko Jania näkynyt? Siis mustasusia?
        Oon aika vähän käynyt mut mitä ny äkkiä selaillut niin en oo nähnyt enää hänen kirjoituksia. Oon ollut huolestunut

👩🏻‍🦳

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Ei tartte anteeks pyydellä. Mä oon aina löytäny tarkotukset vähän sivummalta. Vaikka jostain autiotaloista tai hylätyistä tehtaista. Paikoista, jotka herättää ajatuksia.

Mielenkiintoista ❤️

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Se on varmaan tärkeintä, että ylipäätänsä löytää elämäänsä merkityksiä ja tarkoituksia.
        Mulle on tärkeää etten loukkaa täällä ketään.
        Siitä syystä tuo anteeksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Onko Jania näkynyt? Siis mustasusia?
        Oon aika vähän käynyt mut mitä ny äkkiä selaillut niin en oo nähnyt enää hänen kirjoituksia. Oon ollut huolestunut

👩🏻‍🦳

Yhdessä ketjussa sinkkujen puolella mustasusi sano siirtyvänsä tauolle. En tiedä sitten onko se hyvä merkki vai huono. Aina herättää ajatuksia kyllä kun joku pitkä aikainen kirjoittaja täältä katoo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hyvä että kulkee omia polkujaan eikä virran mukana ❤️

👩🏻‍🦳

Olen samaa mieltä.

• Anonyymi kirjoitti:

Se on varmaan tärkeintä, että ylipäätänsä löytää elämäänsä merkityksiä ja tarkoituksia.
        Mulle on tärkeää etten loukkaa täällä ketään.
        Siitä syystä tuo anteeksi.

Joo, on se tärkeetä. Ja mä myös ite pyrin oleen loukkaamata ketään. Välillä vaan tulee puhuttua sivu suun ja anteeksi pyyntö on paikallaan. Semmosta se joskus on.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Yhdessä ketjussa sinkkujen puolella mustasusi sano siirtyvänsä tauolle. En tiedä sitten onko se hyvä merkki vai huono. Aina herättää ajatuksia kyllä kun joku pitkä aikainen kirjoittaja täältä katoo.

Kiitos tiedosta. Hyvä tietää ettei ole sattunut mitään..
        Ikinä ei voi tietää kun on vaarallinen ammattikin.
        Tuolla liikkuu niin paljon kummallista sakkia ettei koskaan voi olla liian varovainen.
        Tämä helpotti kun kerroit ettei mitään dramaattista. Tauko voi tehdä hyvää, mutta moni varmasti jäi kaipaamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos tiedosta. Hyvä tietää ettei ole sattunut mitään..
        Ikinä ei voi tietää kun on vaarallinen ammattikin.
        Tuolla liikkuu niin paljon kummallista sakkia ettei koskaan voi olla liian varovainen.
        Tämä helpotti kun kerroit ettei mitään dramaattista. Tauko voi tehdä hyvää, mutta moni varmasti jäi kaipaamaan.

taas tää tunniste pakkaa unohtuu

👩🏻‍🦳

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Jerolle kaikkea hyvää myös ❤️

👩🏻‍🦳

• Anonyymi

Teen hiljalleen lähtöä kaikkialta. Elämä väsyttää.

• Anonyymi

Hei Ap!
      Samaa täällä. En voi olla täällä koskaan pitkään.

• Anonyymi

Joo mä myös nostan kytkintä.
      Oli kiva tuntea teitä. Varmaan monet lähteneet. Aika vähän täällä enää kukaan käy.

Elämä jatkuu toisenlaisissa merkeissä ❤️
      Jotenka hyvät jatkot ja kaikkea hyvää elämäänne.
      Sain tuon tiedon mustasudesta niin ei tarvi huolestua että ois jotain sattunu. Eli tämä oli tässä. Ja Jiille: ”Rakastun sua ja rakastan edelleen ❤️mutten voi palata” ei rikota enempää😔

Rakkaudella💋
      👩🏻‍🦳Veronika aka Verkku aka Röökimuija

• Anonyymi

😮‍💨

• Tämä aloitus, ei ollut minulta, jos joku niin kuvitteli, mutta olen kyllä ollut täältä pois ihan tärkeästä syystä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      81
      2995
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1716
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      81
      1551
    4. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1428
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      137
      1422
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      155
      1319
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      159
      1253
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      98
      1197
    9. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      82
      1187
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      82
      1178
    Aihe