No nyt on kovat piipussa

Anonyymi-ap

12

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Parasta kaikille osapuolille on somen lopettaminen tai valtiollisen tarkastuslautakunnan perustaminen.

• Anonyymi

Youtube on suuri paskaluukku jossa tubettajat saavat sanoa mitä sylki suuhun tuo.

• Anonyymi

Se, että vaaditaan ihmisiä esiintymään somessa omilla henkilötiedoilla merkitsee hulluille äänioikeutta.
      Tubettajissakin on henkilöitä jotka käyttäyvät niin kuin haluavat välittämättä mitään yleisistä moraalisäännöistä.

Moni ihminen vaikenee koska ei halua lähteä julkisesti olemaan jonkun puolella jotakin toista vastaan.

Eikö samalla pidä luopua myös vaalisalaisuudesta kun vaaditaan, että mielipiteen saa eslttää vain ilmoittamalla tubettajalle henkilötietonsa ja kuvan naamastaan.

• Anonyymi

Miten esität naapurillesi jonka kymmenen kissaa kulkevat pihallasi paskomassa, että sinun kissat kulkevat pihallani paskomassa?

• Anonyymi

Eikö naapurin pidä ymmärtää sanomattakin, että hänen kissansa eivät pasko oikealle pihalle?

• Anonyymi

On olemassa asioita joiden pitää olla kaikille selvää mutta näin ei ole.

• Anonyymi

Johan se laulusolisti Anja anto sen viimesen varotuksen ja ilmotti että teijät suahaan seleville kyllä. JA ARMOVA EI SITTEN TUU ETTÄ TIIJÄTTE.

Nyt tää majahammas uhkailee vielä kovemmilla jutuilla jos ette oo niiku sanotaa.

• Anonyymi

Bannit tulee että paukahtaa. Ihan hirveetä.

• Anonyymi

No kuha ei vuaan tule nuaman piälle istummaa.

• Anonyymi

Eivätkö joka asiaan kantaa ottavat itsensä erikoisiksi persooniksi tuntevat ansaitse somessa samaa paskaa niskaansa kuin mitä kylvävät?

"Sitä niittää mitä kylvää".

Maailmanhistoria on opettanut, että hyvältäkin vaikuttanut kansanvillitsijä ja maailmanparantaja on osoittautunut lopulta täydeksi mulkuksi?

• Anonyymi

Paskasta nää puhuu ihan sujuvasti. Kaikki mistä ne ei tykkää on ihan paskaa. Ihmiset, jutut, arvostelut ja jopa puhdas lumikin on paskaa.

Alatyylin väkeä ovat. Mistä näitä tulee?

• Anonyymi

Karvajalka kouluttaa väkeään yötä päivää !

Jumalattomuus tuottaa yhä suurempaa jumalattomuutta !

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1897
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1590
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      124
      1125
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1061
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      896
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      828
    Aihe