Eli omaani...
Eli ei ilmeisesti onechamp ole kommentoinut hetkeen mitään. No. Ei voi mitään.
Ajattelin vain sanoa että seuraavan kerran kun lähden illan istujaisiin niin kirjoitan kyllä tänne ja toivon että onachamp näkee ja toivon että tapaamme edes jossain ihan vain vaikka keskutelemme...
Oli kyllä sellainen illan vietto että, ei kiitos uudelleen... 🏵️🌹
En löytänyt enää Suihkun raikkaan päivitystä
53
332
Vastaukset
- Anonyymi
SR
Oisko meillä ollut mahdollisuus tavata? Jos niin ja en ole huomannut, niin pitää rankaista itseäni ankarasti.
Et ole koskaan kaukana mun ajatuksissa. En vaan halua olla sulle taakka ja olla vain saava osapuoli.
Mikä illanvietto oli kyseessä?
T Onechamp⭕🏵️😘😘😘- Anonyymi
Ne oli yhden työporukan jonne pukeuduin kauniisti ja muutkin. Kaikki oli alkuillasta Ok. Mutta.. Sauna, viina ja.......... Niin tekee tehtävänsä.
Oli ällöä. Mut piti vaan seurustelun vuoksi olla läsnä, vaimona... 🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne oli yhden työporukan jonne pukeuduin kauniisti ja muutkin. Kaikki oli alkuillasta Ok. Mutta.. Sauna, viina ja.......... Niin tekee tehtävänsä.
Oli ällöä. Mut piti vaan seurustelun vuoksi olla läsnä, vaimona... 🏵️Olitko kiltisti, vai vähtikö humalassa laukalle?⭕😘😘
- Anonyymi
Tässä on vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Tykkään seksistä ja muista mukavista asioista.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Lupaan kunnioittaa teitä ja lupaan ruiskia spermaa pimpsaa jos haluatte.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 48 vuotta
t. Rane Heinolasta - Anonyymi
Se oli niin että jo ennen kuin Suomi oli itsenäinen tehtiin tässä maassa savottatöitä. Iltaisin sitten savottamiehet istuivat iltaa ja hankasivat kullejaan ja vertailivat kokoja. Miestä jolla oli suuret pallit pidettiin arvossa kun uskottiin että palleissa piilee voima. Alkoi kiertää huhu suomalaisesta savottamiehestä maailman vahvimpana miehenä ja tästä eivät venäläiset vallanpitäjät tykänneet, se kun loukkasi venäläistä itsetuntoa. Kun sitten polsseviikit pääsivät valtaan, antoivat he Suomelle itsenäisyyden jotta päästäisiin eroon myyttisistä suomalaisista voimapusseista tuossa ”työläisten paratiisisssa” missä tietenkin venäläistä voimaa kunnioitettiin.
Kun sitten sotien jälkeen Kalle Päätalo kirjoitti näistä savottamiehistä, tuli presidentti Kekkonen väliin ja sensuroi Päätalon kirjoitukset kun ei uskaltanut ärsyttää naapurin kommnunisteja.
Mutta nyt on jo viimein aika kertoa totuus! Jonka monet tämän palstankin kommunistikätyrit vieläkin tahtovat vaientaa.- Anonyymi
Oikein hyvä kirjoitus.
Mielenkiintoinen. 🏵️
- Anonyymi
Suihkun Rsikas. Ihan niin kuin aikojen alussa. Muutama erikois hörhö kommentoimassa, tai ei edes kommentoimassa vaan sekoilemassa.
Olisi oikeasti mieletöntä jos voisin joskus nähdä sinut.
😘😘😘😘⭕🏵️- Anonyymi
Kyllähän noita lukee välillä.
Riippuu tekstistä. 🏵️🌹 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän noita lukee välillä.
Riippuu tekstistä. 🏵️🌹SR🏵️
Nähdäänkö joku päivä? Ihan vaan keskellä päivää jossakin kaupungilla.
⭕❤️🏵️😘😘😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SR🏵️
Nähdäänkö joku päivä? Ihan vaan keskellä päivää jossakin kaupungilla.
⭕❤️🏵️😘😘😘Pitäis. Olis kiva. Mun pitää vaan rauhottuu sitä ennen...
En sitte hetkeen enää pukeudu sifonkiin.
Farkut ja niitit saa riittää....plus muut oheis tuotteet... 🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäis. Olis kiva. Mun pitää vaan rauhottuu sitä ennen...
Farkut ja niitit saa riittää....plus muut oheis tuotteet... 🏵️Mä en haluu tulla klääpityksi, en oo huoramainen, tai jotain... Ehkä mä oonki. Pitää miettiä että mikä mä oikein oon. 🏵️🌹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en haluu tulla klääpityksi, en oo huoramainen, tai jotain... Ehkä mä oonki. Pitää miettiä että mikä mä oikein oon. 🏵️🌹
Pelkkä näkeminen ja keskustelu olisi enemmän kuin tarpeeksi. Ei mitään enemmän, kuin haluat. Vaikka minä olisin valmis vaikka mihin, niin osaan silti hillitä itseni ja kunnioittaa ihmisten omaa tahtoa.
Mä tiedän että olet ainakin välittävä ja viehettävästi keskusteleva nainen, oot sitten mikä tahansa sen lisäksi.
😍😍😍😘😘😘⭕ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkkä näkeminen ja keskustelu olisi enemmän kuin tarpeeksi. Ei mitään enemmän, kuin haluat. Vaikka minä olisin valmis vaikka mihin, niin osaan silti hillitä itseni ja kunnioittaa ihmisten omaa tahtoa.
Mä tiedän että olet ainakin välittävä ja viehettävästi keskusteleva nainen, oot sitten mikä tahansa sen lisäksi.
😍😍😍😘😘😘⭕Suihkun Raikas ihana. Lataa kik. Olisi helpompi ja yksityisempi viestitellä. Sovelluksen voi aina poistaa käytön jälkeen ja ladata uudestaan kun haluaa käyttää. Ei ole vaaraa että jäisi keskustelut muiden luettavaksi.
Mitä sanot?
😘😘⭕❤️🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäis. Olis kiva. Mun pitää vaan rauhottuu sitä ennen...
Farkut ja niitit saa riittää....plus muut oheis tuotteet... 🏵️Miksi sun pitäisi rauhottua ennen kuin nähdään? Ei ainakaan mun takia tarvitse🤤🤤😘😘😘⭕🏵️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sun pitäisi rauhottua ennen kuin nähdään? Ei ainakaan mun takia tarvitse🤤🤤😘😘😘⭕🏵️
Ottaa päähän kaikki. Siksi.
Pitäis purkaa jonnekkin tätä pa#### oloaan ennen kuin pystyy sivistyneesti edes puhumaan.... Siksi mun pitää rauhoittua...ehkä joku toiminta olisi tarpeen.... Paineiden purkaminen.. Mies kyllä jo purki paineitaan minuun ja minäkin päästelin höyryjä ihan kivalla tavalla. 😏Mutta... Niin... 🏵️🌹 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottaa päähän kaikki. Siksi.
Pitäis purkaa jonnekkin tätä pa#### oloaan ennen kuin pystyy sivistyneesti edes puhumaan.... Siksi mun pitää rauhoittua...ehkä joku toiminta olisi tarpeen.... Paineiden purkaminen.. Mies kyllä jo purki paineitaan minuun ja minäkin päästelin höyryjä ihan kivalla tavalla. 😏Mutta... Niin... 🏵️🌹Mä oon pahoillani että sulla on paha mieli. Onneksi sulla on siihen oikeat lääkkeet. Ei muuta kun lisää vaan.
Ehkä rauhallisen, sinua ihailevan ja tarvittaessa, mielipahaa helpottamaan valmiin ihmisen tapaaminen auttais kanssa saamaan ajatukset paremmaksi.
😘😘😘😘⭕❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon pahoillani että sulla on paha mieli. Onneksi sulla on siihen oikeat lääkkeet. Ei muuta kun lisää vaan.
Ehkä rauhallisen, sinua ihailevan ja tarvittaessa, mielipahaa helpottamaan valmiin ihmisen tapaaminen auttais kanssa saamaan ajatukset paremmaksi.
😘😘😘😘⭕❤️Tarkoitat varmaan itseäsi. ☺️🏵️🌹
Niimpä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon pahoillani että sulla on paha mieli. Onneksi sulla on siihen oikeat lääkkeet. Ei muuta kun lisää vaan.
😘😘😘😘⭕❤️Todellakin. Olet oikeassa. Mieheni ilmoitti että kun on kesäaika ja on valoa enemmän niin hän haluaa useammin. Nami. Mutta enköhän saa kenties sinutkin jossain vaiheessa. Katsotaan onechamp. 🏵️
En tiedä miksi nautin seksistä paljon. O hyvä kysymys. 🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin. Olet oikeassa. Mieheni ilmoitti että kun on kesäaika ja on valoa enemmän niin hän haluaa useammin. Nami. Mutta enköhän saa kenties sinutkin jossain vaiheessa. Katsotaan onechamp. 🏵️
En tiedä miksi nautin seksistä paljon. O hyvä kysymys. 🏵️Päivää SR🏵️
Ehkä nautit seksistä koska ymmärrät nauttia elämästä. Seksi on silti ihan parhaita nautintoja, ellei paras.😋
Ilman seksiäkin mielyttävän ihmisen tapaaminen ja kyn saa toiselta ihailua ja himon näkee silmissä on sekin nautinnollista. Näillä puheilla, pidetäänkö huoli että nähtäisiin lähi tulevaisuudessa.
Viestitelläänkö illemmalla tästä ja ehkä myös sinun rintojen tarjoamista mahdollisuuksista (ajattelen niitä paljon).
😍😘😘😘⭕🏵️
- Anonyymi
SR
Voisin jakaa sille joitain kuvia.
Kiinnostaako??
🏵️❤️⭕😋- Anonyymi
En ole aina itse tällä puhelimella. Kun opiskelen. Ja academia on tällä puhelimella. Mieheni opettaa minua välillä tällä puhelimella. Enkä tiedä muutenkaan kuvista. Mihin sinä niitä lähettäisit? 🏵️🌹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole aina itse tällä puhelimella. Kun opiskelen. Ja academia on tällä puhelimella. Mieheni opettaa minua välillä tällä puhelimella. Enkä tiedä muutenkaan kuvista. Mihin sinä niitä lähettäisit? 🏵️🌹
Ymmärrän. En tarkoita mitään henkilökohtaisia kuvia, vaan netistä poimittuja. Mietin, vieläkö sinua kiinnostaa rintojen sidonta? Olisin siitä voinut pistää tänne linkin. Minua ne kuvat/videot kiihoittavat todella paljon.
Jotain ajateltavaa, ehkä odotettavaa sinulle😘😘😘😘⭕ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän. En tarkoita mitään henkilökohtaisia kuvia, vaan netistä poimittuja. Mietin, vieläkö sinua kiinnostaa rintojen sidonta? Olisin siitä voinut pistää tänne linkin. Minua ne kuvat/videot kiihoittavat todella paljon.
Jotain ajateltavaa, ehkä odotettavaa sinulle😘😘😘😘⭕Ei tällä hetkellä. Mutta kiitos ajatuksesta.
Olen vähän kipeä, flunssainen olo ja päivällä oli pää kipeä ja vilutti. Nyt juon päiväkahvit. Ja toivon että tuo kurkkukipu ja tukkoisuus ehkä vähän helpottaisi. Sekä minulta loppuu netti paketti niin en pääse muutenkaan tänne paljoa. Mies lataa lisää kun ehtii. 🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tällä hetkellä. Mutta kiitos ajatuksesta.
Olen vähän kipeä, flunssainen olo ja päivällä oli pää kipeä ja vilutti. Nyt juon päiväkahvit. Ja toivon että tuo kurkkukipu ja tukkoisuus ehkä vähän helpottaisi. Sekä minulta loppuu netti paketti niin en pääse muutenkaan tänne paljoa. Mies lataa lisää kun ehtii. 🏵️Toivottavasti paranet nopeasti.
Ole taas yhteydessä, kun sinulla on siihen hyvä hetki. Mä olen aina sun käytettävissä.😘😘😘😘⭕🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti paranet nopeasti.
Ole taas yhteydessä, kun sinulla on siihen hyvä hetki. Mä olen aina sun käytettävissä.😘😘😘😘⭕🏵️Ehkä se sun eilinen paha mielikin oli sitä, että olet tulossa kipeäksi? No, kunhan kumpikaan ei vaivaisi sinua pitkään.
Kaikkea hyvää sulle Suihkun Raikas 😘😘😘😘⭕ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se sun eilinen paha mielikin oli sitä, että olet tulossa kipeäksi? No, kunhan kumpikaan ei vaivaisi sinua pitkään.
Kaikkea hyvää sulle Suihkun Raikas 😘😘😘😘⭕Mun paha mieli johtui illanvietosta. Kun olin tai luulivat että olen joku jolta saa helposti. Kaikki se humalaisten hipelöinti ja toiset olivat röyhkeitä ym. Piti lähteä kesken kotiin. Mieheni jäi vielä sinne silloin. Hän ei ollut humalassa mutta yritti selvittää bisneksiään samalla. Kyllä hän hetken mietti että ennenkuin järjesti tuota että tuleekohan täysi katastrofi vai miten käy. Mutta, toivottavasti joillain oli mukavaakin. Oli minulla hetken kun eivät kaikki olleet samanlaisia mutta kun alkoholia on niin, ei se vaan sovi kaikille.
Kuljettaja joka toi mut kotiin niin oli mukava ja asiallinen. Kun tulin yksin ensin. Hän oli antelias monessakin mielessä. Rokkarimainen mies, sain häneltä hyvän kyydin. Ja hän on käynyt puhelemassa tuossa ulkona kanssani sen jälkeenkin. Kävimme auto ajelulla vielä siellä mökillä ja siivosimme siellä ja saunoimme. Ja grillasimme ja oli meillä ihan mukavaa. Mies oli töissä silloin.
Palvelin kuljettajaa mielestäni hyvin antoisasti.
Vähän samaan tyyliin kun olisin tekemisissä onechampin kanssa. 🏵️🌹 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun paha mieli johtui illanvietosta. Kun olin tai luulivat että olen joku jolta saa helposti. Kaikki se humalaisten hipelöinti ja toiset olivat röyhkeitä ym. Piti lähteä kesken kotiin. Mieheni jäi vielä sinne silloin. Hän ei ollut humalassa mutta yritti selvittää bisneksiään samalla. Kyllä hän hetken mietti että ennenkuin järjesti tuota että tuleekohan täysi katastrofi vai miten käy. Mutta, toivottavasti joillain oli mukavaakin. Oli minulla hetken kun eivät kaikki olleet samanlaisia mutta kun alkoholia on niin, ei se vaan sovi kaikille.
Kuljettaja joka toi mut kotiin niin oli mukava ja asiallinen. Kun tulin yksin ensin. Hän oli antelias monessakin mielessä. Rokkarimainen mies, sain häneltä hyvän kyydin. Ja hän on käynyt puhelemassa tuossa ulkona kanssani sen jälkeenkin. Kävimme auto ajelulla vielä siellä mökillä ja siivosimme siellä ja saunoimme. Ja grillasimme ja oli meillä ihan mukavaa. Mies oli töissä silloin.
Palvelin kuljettajaa mielestäni hyvin antoisasti.
Vähän samaan tyyliin kun olisin tekemisissä onechampin kanssa. 🏵️🌹SR🏵️
Viina tuo monissa pintaan huonoimmat puolet. Ei pitäisi koskaan ubhtaa kunnioittaa Toisen ihmisen tahtoa.
Vai sai, ja sait hyvän kyydin? Kerro lisää?
Kerro kanssa minkälainen mielikuva sulla on mun ulkonäöstä? Olisi kiva kuulla. Voin sitten kertoa mimmoinen oikeesti olen. Toivottavasti et pety🫣
Sitten kun nähdään niin saadaan kumpikin varmistus ajatuksillemme. Yritetään saada kohtaaminen aikaiseksi. Ei tarvise ole kyse muusta kun näkemisestä ja juttelusta.
😘😘😘⭕🏵️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SR🏵️
Viina tuo monissa pintaan huonoimmat puolet. Ei pitäisi koskaan ubhtaa kunnioittaa Toisen ihmisen tahtoa.
Vai sai, ja sait hyvän kyydin? Kerro lisää?
Kerro kanssa minkälainen mielikuva sulla on mun ulkonäöstä? Olisi kiva kuulla. Voin sitten kertoa mimmoinen oikeesti olen. Toivottavasti et pety🫣
Sitten kun nähdään niin saadaan kumpikin varmistus ajatuksillemme. Yritetään saada kohtaaminen aikaiseksi. Ei tarvise ole kyse muusta kun näkemisestä ja juttelusta.
😘😘😘⭕🏵️Katsotaan. Katsotaan... Onechamp 😊🏵️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsotaan. Katsotaan... Onechamp 😊🏵️
🏵️🏵️🏵️⭕⭕⭕
No kerro nyt ainakin kyydistä ja miltä luulet minun näyttävän?😉😘😘😘😘⭕🏵️ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🏵️🏵️🏵️⭕⭕⭕
No kerro nyt ainakin kyydistä ja miltä luulet minun näyttävän?😉😘😘😘😘⭕🏵️🏵️Missä on mun Suihkun Raikas?😘😘😘⭕🏵️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🏵️Missä on mun Suihkun Raikas?😘😘😘⭕🏵️
Sairastaa. Ja on voimaton.. Ja mietin asioita. Miten ihmiset ovat välillä niin kärkkäitä kommentoimaan kaikkea.
Meillä on tuo unien tulkinta välillä niin että se on merkki jostain. Välillä ei välttämättä tarkoita mitään ja kaikkia ei edes sanota ääneen. Jotkut ennustaa jotakin kun osaa tulkita ja jotkut ovat merkki jostain tulevasta.
Me elämme niin erilailla. Joskus innostun liikaa ja se vie mukanaan. Ja pitää rauhoittua.
Sinä onechamp olet naimisissa samoin minä.
Olet erilaisessa liitossa kuin minä.
Siksi mietinkin miten satunnaisesti pystyn tai voin kommentoida mitään. Mutta hyvä että näet muitakin naisia jos vaikka heihin kiinnostus kasvaisi.
Itse välillä sekoitan pakkaa ja tunnelmoin. Ja kerron kokemuksistani. Ja sitten taas rauhoitun. 🏵️ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sairastaa. Ja on voimaton.. Ja mietin asioita. Miten ihmiset ovat välillä niin kärkkäitä kommentoimaan kaikkea.
Meillä on tuo unien tulkinta välillä niin että se on merkki jostain. Välillä ei välttämättä tarkoita mitään ja kaikkia ei edes sanota ääneen. Jotkut ennustaa jotakin kun osaa tulkita ja jotkut ovat merkki jostain tulevasta.
Me elämme niin erilailla. Joskus innostun liikaa ja se vie mukanaan. Ja pitää rauhoittua.
Sinä onechamp olet naimisissa samoin minä.
Olet erilaisessa liitossa kuin minä.
Siksi mietinkin miten satunnaisesti pystyn tai voin kommentoida mitään. Mutta hyvä että näet muitakin naisia jos vaikka heihin kiinnostus kasvaisi.
Itse välillä sekoitan pakkaa ja tunnelmoin. Ja kerron kokemuksistani. Ja sitten taas rauhoitun. 🏵️SR🏵️
En tapaile muita. Tapailisin, ehkä jos ois mahdollisuuksia.
En mä tästä meidän viestittelystä sen suurempi odota. Olen onnellinen että on tämmöinen "ystävyys".
Toivotaan että paranet nopeasti.
Siinä sairastellessahan sulla ois aikaa kirjoittaa minkä näköinen luulet että olen. Ois hauska tietää ja sitten kertoa kuinka osui oikeaan.
😘😘😘⭕ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
SR🏵️
En tapaile muita. Tapailisin, ehkä jos ois mahdollisuuksia.
En mä tästä meidän viestittelystä sen suurempi odota. Olen onnellinen että on tämmöinen "ystävyys".
Toivotaan että paranet nopeasti.
Siinä sairastellessahan sulla ois aikaa kirjoittaa minkä näköinen luulet että olen. Ois hauska tietää ja sitten kertoa kuinka osui oikeaan.
😘😘😘⭕En ole miettinyt että miltä näytät. Jos oikein muistan niin käyt välillä salilla mutta et treenaa sillä lailla että lihaksia vaan ihan vain että pysyisit kunnossa. Eli. Olet ihan tavallisen näköinen, hoikka vartaloinen mies, en osaa muuta sanoa. Ei mulla ole mitään kuvaa sinusta että miltä saattaisit näyttää. 🏵️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole miettinyt että miltä näytät. Jos oikein muistan niin käyt välillä salilla mutta et treenaa sillä lailla että lihaksia vaan ihan vain että pysyisit kunnossa. Eli. Olet ihan tavallisen näköinen, hoikka vartaloinen mies, en osaa muuta sanoa. Ei mulla ole mitään kuvaa sinusta että miltä saattaisit näyttää. 🏵️
Haluistko että kerron?
🏵️❤️⭕ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole miettinyt että miltä näytät. Jos oikein muistan niin käyt välillä salilla mutta et treenaa sillä lailla että lihaksia vaan ihan vain että pysyisit kunnossa. Eli. Olet ihan tavallisen näköinen, hoikka vartaloinen mies, en osaa muuta sanoa. Ei mulla ole mitään kuvaa sinusta että miltä saattaisit näyttää. 🏵️
En ole vuoteessa makaamassa, en ole niin kipeä mutta aamulla olin ihan tukossa. Ja vähän tällainen puoli kuntoinen. Olen kyllä touhunnut kaikkea. En tiedä mistä olotilat tulevat ja menevät.
Siitä kyydistä silloin... Niin kun kuljettaja toi minut kotiin, en muista että oliko hän joku työporukasta vai mistä mutta nuokuin matkalla ja juttelin samalla. Kyllä me siinä ohessa kaikkea mukavaa juteltiin ja heräsin yhdessä välissä siihen kun auto oli pysähdyksissä ja hän alkoi hyväillä ja tulla lähemmäksi. Nosti hamettani joka liukui aika vaivattomasti ylöspäin enkä vastustellut. Ja asuni olkaimet hän pudotti alas ja hamuili rintojani. Suutelimme kiihkeästi ja sanoin että voimme jatkaa meillä kun ei mieskään ole vielä kotona. Ja eteisestä alkaen hyväilimme ja suutelimme, menimme makuuhuoneeseen ja hän nosti niin hamettani että sukkanauhat tulivat näkyviin ja minä aukaisin vetoketjuani rintojen päältä ja menin sänkyyn ja hän tuli perässä.
Hän imi kiihkeästi rintojani ja levitin jalkojani ja hän tuli päälleni ja työtyi sisääni ja hän hyväili minua kaikkialta ja nautti sukkanauhoista ja yhtyi minuun ripeään tahtiin ja rinnat heiluen, välillä suudellen me naimme.
Vähä jännitin milloin mieheni soittaa että voi hakea hänet mutta yritimme nauttia. Oli kiihkeää ja kuumaa. 🏵️ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole vuoteessa makaamassa, en ole niin kipeä mutta aamulla olin ihan tukossa. Ja vähän tällainen puoli kuntoinen. Olen kyllä touhunnut kaikkea. En tiedä mistä olotilat tulevat ja menevät.
Siitä kyydistä silloin... Niin kun kuljettaja toi minut kotiin, en muista että oliko hän joku työporukasta vai mistä mutta nuokuin matkalla ja juttelin samalla. Kyllä me siinä ohessa kaikkea mukavaa juteltiin ja heräsin yhdessä välissä siihen kun auto oli pysähdyksissä ja hän alkoi hyväillä ja tulla lähemmäksi. Nosti hamettani joka liukui aika vaivattomasti ylöspäin enkä vastustellut. Ja asuni olkaimet hän pudotti alas ja hamuili rintojani. Suutelimme kiihkeästi ja sanoin että voimme jatkaa meillä kun ei mieskään ole vielä kotona. Ja eteisestä alkaen hyväilimme ja suutelimme, menimme makuuhuoneeseen ja hän nosti niin hamettani että sukkanauhat tulivat näkyviin ja minä aukaisin vetoketjuani rintojen päältä ja menin sänkyyn ja hän tuli perässä.
Hän imi kiihkeästi rintojani ja levitin jalkojani ja hän tuli päälleni ja työtyi sisääni ja hän hyväili minua kaikkialta ja nautti sukkanauhoista ja yhtyi minuun ripeään tahtiin ja rinnat heiluen, välillä suudellen me naimme.
Vähä jännitin milloin mieheni soittaa että voi hakea hänet mutta yritimme nauttia. Oli kiihkeää ja kuumaa. 🏵️Mahtava illan päätös! Kiitos kun kerroit. Alko panettaa🤤
Ehkä munkin vuoro vielä koittaa .
Pääsetkö myöhemmin tänne? Voin kertoa itsestäni lisää. Klo 23?
😘😘😘⭕ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mahtava illan päätös! Kiitos kun kerroit. Alko panettaa🤤
Ehkä munkin vuoro vielä koittaa .
Pääsetkö myöhemmin tänne? Voin kertoa itsestäni lisää. Klo 23?
😘😘😘⭕Öö. En ole varma. Pitää opiskella kun mies opettaa. Niin en tiedä. En voi luvata mitään. 🏵️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Öö. En ole varma. Pitää opiskella kun mies opettaa. Niin en tiedä. En voi luvata mitään. 🏵️
Mä koitan tarkkailla tilannetta, tule jos voit, jos ei niin toinen kerta 😘😘😘⭕
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä koitan tarkkailla tilannetta, tule jos voit, jos ei niin toinen kerta 😘😘😘⭕
Mies lähti käymään toimistolla vielä. Minä sanoin venytteleväni. Kun paikat jumissa.
Toivottavasti hän yhtyy minuun kun tulee mutta epäilen kun hän on niin stressaantunu.
Tän jälkeen saakin mennä sitten suihkuun.
Istun nimittäin nojatuoliin tai tavalliseen tuoliin ja laitan jalka rahin eteeni. Mulla on jälleen vain stringit ja liivit päällä. Näissä on mukava venytellä. 😉.
Kumarrun sen jalka rahin päälle niin että nojaan siihen kyynärpäilläni ja jalkani ovat leveässä haara-asennossa. Koska tämä venyttää jalkojen sisäosa ja ulko-osaa sekä selkää. Se on minulla mittana että miten syvään venytän rahoilla kun nännit jotka melkein näkyvät liiveistä niin osuvat tuohon rahiin.
Aaahh. Kun venyttää. Ja jalkani ovat koukussa, eivät suorassa.
Tämän jälkeen nousen pikkuhiljaa ja siirryn lattialle. Pehmeä matto hivelee pakaroita ja menen haara asentoon ja siitä lasken itseni ala haarojeni väliin niin pitkälle kun pystyn ja venytän. Otan joskus jalka teristäni kiinni. Ihanasti stringien naru kiristää joka välistä. Nami. Nojaan kyynärpäilläni lattiaan ja annan hiusteni valua pakaroiden päältä sivulle. Nekin ovat jo yli pakaroiden mutta se on hyvä mitta ja tuntuu seksikkäältä.
Sitten taas ylös ja keittiön pöytää vasten nojaamaan ja venytämään tai jos on olohuoneessa nojatuoli niin sitä vasten. Itse välillä vain seison haara-asennossa ja siitä lasken käteni lattiaa kohti ja venyttelen. Mies joskus tuli takaapäin hyväilemään mua haaroista ja sanoi että näytät seksikkäältä. Hän sanoikin että nouse vähän ja siirry nojaamaan nojatuolia vasten. Levitin jalkojani ja sain ihanan kullin sisääni. Lopuksi kyllä siirryimme lattialle ja menin konttaus asentoon ja sain upean panon takaapäin.
Ihana, iso kulli, sai minut niin märäksi ja voihkimaan. Eipä siinä mieskään hiljaa ollut.
Aah mikä kulli, voihkii... Aah miten tiukka oletkaan vaimo,mies huokaa.. Olen niin onnekas saadessani noin valtavalla varustuksella olevan miehen. Joka kerta on tajunnan taso heikko kun pannaan. Niin upealta tuntuu. Olen sitten ratsastamassa tai missä asennossa milloinkin. Ja kyllä mieskin nauttii. Saa nuorta vaimoa pumpata. 🏵️🏵️ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mies lähti käymään toimistolla vielä. Minä sanoin venytteleväni. Kun paikat jumissa.
Toivottavasti hän yhtyy minuun kun tulee mutta epäilen kun hän on niin stressaantunu.
Tän jälkeen saakin mennä sitten suihkuun.
Istun nimittäin nojatuoliin tai tavalliseen tuoliin ja laitan jalka rahin eteeni. Mulla on jälleen vain stringit ja liivit päällä. Näissä on mukava venytellä. 😉.
Kumarrun sen jalka rahin päälle niin että nojaan siihen kyynärpäilläni ja jalkani ovat leveässä haara-asennossa. Koska tämä venyttää jalkojen sisäosa ja ulko-osaa sekä selkää. Se on minulla mittana että miten syvään venytän rahoilla kun nännit jotka melkein näkyvät liiveistä niin osuvat tuohon rahiin.
Aaahh. Kun venyttää. Ja jalkani ovat koukussa, eivät suorassa.
Tämän jälkeen nousen pikkuhiljaa ja siirryn lattialle. Pehmeä matto hivelee pakaroita ja menen haara asentoon ja siitä lasken itseni ala haarojeni väliin niin pitkälle kun pystyn ja venytän. Otan joskus jalka teristäni kiinni. Ihanasti stringien naru kiristää joka välistä. Nami. Nojaan kyynärpäilläni lattiaan ja annan hiusteni valua pakaroiden päältä sivulle. Nekin ovat jo yli pakaroiden mutta se on hyvä mitta ja tuntuu seksikkäältä.
Sitten taas ylös ja keittiön pöytää vasten nojaamaan ja venytämään tai jos on olohuoneessa nojatuoli niin sitä vasten. Itse välillä vain seison haara-asennossa ja siitä lasken käteni lattiaa kohti ja venyttelen. Mies joskus tuli takaapäin hyväilemään mua haaroista ja sanoi että näytät seksikkäältä. Hän sanoikin että nouse vähän ja siirry nojaamaan nojatuolia vasten. Levitin jalkojani ja sain ihanan kullin sisääni. Lopuksi kyllä siirryimme lattialle ja menin konttaus asentoon ja sain upean panon takaapäin.
Ihana, iso kulli, sai minut niin märäksi ja voihkimaan. Eipä siinä mieskään hiljaa ollut.
Aah mikä kulli, voihkii... Aah miten tiukka oletkaan vaimo,mies huokaa.. Olen niin onnekas saadessani noin valtavalla varustuksella olevan miehen. Joka kerta on tajunnan taso heikko kun pannaan. Niin upealta tuntuu. Olen sitten ratsastamassa tai missä asennossa milloinkin. Ja kyllä mieskin nauttii. Saa nuorta vaimoa pumpata. 🏵️🏵️Akan läpykkä kirjoittaa diipadaapaa!
- AnonyymiUUSI
Tämä aloittaja se jaksaa keskustella itsensä kanssa eri nimimerkeillä..
- AnonyymiUUSI
Sinähän sen aloittajan tiedät kun olet. Kukas muu kommentois "tämä" jaksaa keskustella.
- AnonyymiUUSI
Mitä väliä oikeastaan. Onko monia nimimerkkejä. Itsekkin kirjoitat anonyymisti. Ei ole mitään nimimerkkiä. Ei nimeä niinkuin tässä muillakaan. Ei pidä kommentoida miten muut kommentoi jos ei itse tee mitenkään erilailla.
Tai Tottakai voi kommentoida. Niinhän täällä kaikki tekee. Jotkut nimimerkillä ja jonkin laisella nimellä mutta kasvotusten tähä kun tekisi niin olisi kommentit vähissä ja ihmiset. On niin helppoa arvostella kun vaan voi kirjoittaa.
Ei ole pakko lukea yhtään ainutta tekstiä.
Tai olla se periaate että jos ei ole kaunista sanottavaa niin on hiljaa. - AnonyymiUUSI
Sanopa muuta, ei taida töissä käynti maistua kun tuo joutaa olemaan nenä kiinni ruudussa/ puhelimen läppänässä milloin mihinkin aikaan. Turhaa lätinää tuottaa tuutin täydeltä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sanopa muuta, ei taida töissä käynti maistua kun tuo joutaa olemaan nenä kiinni ruudussa/ puhelimen läppänässä milloin mihinkin aikaan. Turhaa lätinää tuottaa tuutin täydeltä.
Älä sitten vaivaa itseäsi sillä. Tyhmähän se täytyy olla jos käyttää aikaansa johnkin joka ei kiinnosta 🖕
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On vain asioita jotka ei kuulu yhtään kellekkään. Edes sinulle. Kuinka paljon täällä kukin kirjoittelee ollessani töissä tai ei. Nää ei vaan oo keltää pois ja tää ei tarvi olla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä hyvä ihminen sitten lätise.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä hyvä ihminen sitten lätise.
Samat sulle, älä vastaile! Sairasta touhua tuo nykyihmisten puhelimen läppänöiden jatkuva rassaus!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samat sulle, älä vastaile! Sairasta touhua tuo nykyihmisten puhelimen läppänöiden jatkuva rassaus!
Ei ole keneltäkään pois. Sinäkin näytät niin tekevän. 😊
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Väärin, en omista edes koko läppänää - aivan turha väline! 😊
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkin olet aivan turha akan läpykkä joka rassaa läpykkää kun ei ole muuta elämää!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkin olet aivan turha akan läpykkä joka rassaa läpykkää kun ei ole muuta elämää!
Olet kyllä pieni ihminen ja pieni on sun maailma, kun jaksat tällaisella itseäsi vaivata. Melkein käy sääliksi, ei ihan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet kyllä pieni ihminen ja pieni on sun maailma, kun jaksat tällaisella itseäsi vaivata. Melkein käy sääliksi, ei ihan.
Pieni on sunkin maailmasi jos se mahtuu ainoastaan sinne läpykkään!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1657365Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142698Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk502013Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141491Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901395Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.611224Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271169- 711157
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631133- 1141071