Eli on toiseksi suurin puolue heti KOK jälkeen. On siinä äärioikeistopelleillä ihmettelemistä ... heheheheh
Vasemmistoliitto toistaa saman kuin viime vaaleissa!
17
187
Vastaukset
- Anonyymi
Ja sitten heräsit päiväuniltasi. Vähän kuolaa poskenpielessä ja housut innosta märkinä.
- Anonyymi
Ja persut pieree verta vieläkin ... hehehehe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja persut pieree verta vieläkin ... hehehehe
Persukortti pelattu! Onnea! Kotiin lähtiessäsi voit poistua kassan kautta ja nostaa sieltä 135 ruplaa trollaamisbonusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persukortti pelattu! Onnea! Kotiin lähtiessäsi voit poistua kassan kautta ja nostaa sieltä 135 ruplaa trollaamisbonusta.
Sanoo persupoju, joka päivystää tätä palstaa 24/7 .. hehehehe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo persupoju, joka päivystää tätä palstaa 24/7 .. hehehehe
Persukortti pelattu vielä toistamiseen! Mutta kuule nyt ei tule mitään bonuksia. Ei ruplan ruplaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persukortti pelattu vielä toistamiseen! Mutta kuule nyt ei tule mitään bonuksia. Ei ruplan ruplaa.
Ja persupäivystys pelaa ... onko teillä ihan työvuorolistat?
Luulin että suurin puolue.
🤣🤣🤣🤣🤣- Anonyymi
Vielä ei uskalla niin ennustaa mutta kukaties ...
- Anonyymi
Minäkin toivon sitä
- Anonyymi
Demarien jälkeen kakkoseksi!
- Anonyymi
Kylllä on venäjämielisillä vasureilla märkiä unelmia. Ei mitenkään realistisia mutta märkiä. Vähän sellaisia kuin ne kiinalaiset tiktok-videot mitä se vasemmistoliittoa johtava nuori mimmi tykkää tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylllä on venäjämielisillä vasureilla märkiä unelmia. Ei mitenkään realistisia mutta märkiä. Vähän sellaisia kuin ne kiinalaiset tiktok-videot mitä se vasemmistoliittoa johtava nuori mimmi tykkää tehdä.
Hyvähän se on, että nuorille annetaan oikeaakin tietoa, äärioikeistolaisten beripommien ja vigeliusten valheiden vastineeksi!
- Anonyymi
Valitse sinäkin Vasemmistoliiton ehdokas. Oman ja kuntasi parhaaksi!
- Anonyymi
Hallituksen leikkauspolitiikka on paras vaaliase Vasemmistoliitolle. Ja ihan syystä.
- Anonyymi
Voitto on jo äänestystä vaille selvä!
- Anonyymi
Purrailu on pelkkää köyhimpien kurjistamista, eli orpoilua. Samaa sontaa molemmista tuuteista.
- Anonyymi
Roima nousu SDP+Vasemmistoliitolle ja rasistien tippuminen RKP-tasolle. Vaalit meni siis TODELLA hyvin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1392593Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601957- 401657
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311503Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281350Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941193- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327917Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles109913Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772