venäjällä nyrpistelevät nokkaansa ja väittävät, että natsit, nato ja CIA aloitti Ukrainan sodan. Muussa maailmassa Sannan näkemyksiä pidetään realistisina ja kehutaan sitä, että Sanna oppi nopeasti mitä venäjän on.
Sannan Marinin venäjänäkemyksiä ylistetään maailman lehdistössä.
11
166
Vastaukset
- Anonyymi
Erittäin hyviä uutisia venäjältä, tullit ja öljyn hinnan kova lasku sysäsi venäjän pörssiin syöksykierteeseen. Venäjällä arvellaan, että tulevalla viikolla venäjän pankin pääjohtaja putoaa ikkunasta.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/196cfb7d-057e-4ec7-9bf4-743afc8c89ae - Anonyymi
Venäjä on ainoa natsimaa nykyään, tosin henkisesti venäjä on ollut sitä aina.
- Anonyymi
Sannan on poikkeuksellisen älykäs visionääri ja vahva johtaja.
- Anonyymi
Sannan pätevyys tekee vaikutuksen ihmisiin, positiivisesti.
- Anonyymi
Raja tulee pysymään kiinni vielä vuosikymmeniä. Suomen turvallisuus ensin, ryssien pitää oppia elämään ihmisiksi.
- Anonyymi
Sannan näkemyksille on kysyntää.
- Anonyymi
Sanna oikaisee ryssän valheet nopeasti ja tehokkaasti.
- Anonyymi
Sannan on Stubbin ohella Suomen tunnetuimmat poliitikot.
- Anonyymi
Pannanko Venäjä tällä kertaa kyykkyyn, Sannan johdolla?😎
- Anonyymi
Sannan näkemyksiä arvostetaan ja venäjän kolmen päivän operaatiosta menossa vasta neljättä vuotta.
- Anonyymi
Ajankohtaista myös tänään. Valtosen kommentit on myös arvostettuja maailmalla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1069616
- 494711
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421961- 241660
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131401Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,401329Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54937Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30913Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31912