Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
Onko se niin
64
776
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kyllä se on varmasti niinkin. En tiedä oletko mies vai nainen, mutta mielestäni miehen kuuluu tehdä selkeä aloite. Olen ehkä siinä vanhanaikainen, mutta niin se vain on. 🙃🙂🙃
- AnonyymiUUSI
Olen samaa mieltä. Etenkin, jos nainen on näyttänyt vihreää valoa.
- AnonyymiUUSI
Minä en tee aloitetta ikinä vaikka rakastan. Osoittanut vaikka kuinka monesti selvästi kiinnostukseni. Harmi, kun nainen ei tykkää minusta.
- AnonyymiUUSI
Minä taas elän tässä ajassa 2025 ja naisen pitää tehdä aloite, tai ainakin kertoa olevansa kiinnostunut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas elän tässä ajassa 2025 ja naisen pitää tehdä aloite, tai ainakin kertoa olevansa kiinnostunut.
Milloin se on muuttunut siihen, että naisen pitäisi tehdä aloite? En ymmärrä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vittu mitä neitejä miehet on nykyään. Kyllä tänä tasa-arvonkin aikana, jotkut asiat vaan on luonnostaan niin kuin on. Jos olet joku sukupuoleton puolineiti, niin odottele vain naisen aloitetta. Minä haluan miehen, joka näyttää sen, en mitään äidin pikku mussukkaa., koska haluan olla nainen ja näyttää sen herkemmänkin/heikommankin puoleni. Se onnistuu, kun mies on siinä luonnollisessa "roolissaan". Ja sori, mutta tätä ei nyt paljon kauniimmin voi sanoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vittu mitä neitejä miehet on nykyään. Kyllä tänä tasa-arvonkin aikana, jotkut asiat vaan on luonnostaan niin kuin on. Jos olet joku sukupuoleton puolineiti, niin odottele vain naisen aloitetta. Minä haluan miehen, joka näyttää sen, en mitään äidin pikku mussukkaa., koska haluan olla nainen ja näyttää sen herkemmänkin/heikommankin puoleni. Se onnistuu, kun mies on siinä luonnollisessa "roolissaan". Ja sori, mutta tätä ei nyt paljon kauniimmin voi sanoa.
👍👍👍🙏🙏🙏, samaa mieltä
- AnonyymiUUSI
Egoni ei ole iso. Yritän elää sielusta käsin.
- AnonyymiUUSI
Minä olen herkkä ihminen. En lähesty sellaisia jotka ovat minut torjuneet! Joku ylpeys minullakin
- AnonyymiUUSI
Tykkään sinusta Mies.
- AnonyymiUUSI
En ole mies, olen nainen 😂
- AnonyymiUUSI
Ei mulla. Jos on/oli muita "osapuolia" (tai sellainen kuva haluttiin antaa) ja yritti pyytää juttelemaan, niin ei siinä paljon enempää voi tehdä, ilman että menee ahdisteluksi
- AnonyymiUUSI
Miksi mä edes kirjoitan vielä täällä...
- AnonyymiUUSI
Sama. Ego ei ole ongelma, vaan hänellä on jo mies. Ei voi tehdä mitään tai edes poiketa asiallisesta viestittelytavasta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sama. Ego ei ole ongelma, vaan hänellä on jo mies. Ei voi tehdä mitään tai edes poiketa asiallisesta viestittelytavasta.
Se mies on ok asian kanssa 🥰
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Okei, varmaan teillä sitten niin. Minun tapauksessa mies on minulle tyly, koska varmaan aavistelee jotain. En halua olla kiilana heidän välillään, joten olen vähentänyt tapaamisia ja yhteydenpitoa minimiin. Kärsin vaan yksin tästä tilanteesta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Okei, varmaan teillä sitten niin. Minun tapauksessa mies on minulle tyly, koska varmaan aavistelee jotain. En halua olla kiilana heidän välillään, joten olen vähentänyt tapaamisia ja yhteydenpitoa minimiin. Kärsin vaan yksin tästä tilanteesta.
Meidän tapauksessa mies ei yhtään tyly, tahtoo tutustua. On ystävällinen luonne.
- AnonyymiUUSI
Yritti=yritin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Antoi toivoa omaan tilanteeseen kun naisen kehonkieli ja muu käytös on jo pidemmän aikaa kertonut että on kiinnostunut mutta tiedän kanssa että hänellä on mies. Hmmm
- AnonyymiUUSI
Minä kyllä myönsin hänelle tykkääväni. En saanut siihen mitään vastausta. Ehkä meni hämilleen, tai ei vain tykännyt takaisin. Ikuinen arvoitus olkoon se.
- AnonyymiUUSI
Minä tykkään siitä kassatytöstä
- AnonyymiUUSI
Tiedän kyllä mistä se johtuu, mutta en sitä vielä paljasta
- AnonyymiUUSI
No mikset paljasta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mikset paljasta
Sen tarkemmin erittelemättä, en usko että kumpikaan tosissaan mitään haluaa, ehkä haluaisi haluta mutta realiteetit puskee kasvoille. Unelmapari jossain idealistisessa maailmassa, mutta tässä missä eletään nyt, todennäköisesti vain rikottaisiin toisemme.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sen tarkemmin erittelemättä, en usko että kumpikaan tosissaan mitään haluaa, ehkä haluaisi haluta mutta realiteetit puskee kasvoille. Unelmapari jossain idealistisessa maailmassa, mutta tässä missä eletään nyt, todennäköisesti vain rikottaisiin toisemme.
Vä vä vä välttelevä 🏃🏻🏃🏻🏃🏻🏃🏻🏃🏻🏃🏻🏃🏻🏃🏻
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vä vä vä välttelevä 🏃🏻🏃🏻🏃🏻🏃🏻🏃🏻🏃🏻🏃🏻🏃🏻
Vältellä voi monista syistä. Aiemmista kokemuksista jotka on johtaneet pettymyksiin toisen käyttäytymisessä ym. Jos on laittanut toisen ns. jalustalle ja kehittänyt hänestä omanlaisensa henkilön, se saattaa vähän kirvellä jos toinen toikkaroikin sitten täysin eri tavalla. Inhimillisiä tunteita sinänsä eikä kukaan ole näissä tilanteissa syytön.
- AnonyymiUUSI
Tuollainen tilanne kuulostaa siltä, että suhde on epäonnistunut jo ennen kuin on alkanutkaan. Rakkauden pitää olla egoa suurempaa.
- AnonyymiUUSI
Kyllä!
- AnonyymiUUSI
No ala rakastaa! Olen pistänyt itseäni likoon jo paljon, paljon neuvoteltu, paljon vaakalaudalla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No ala rakastaa! Olen pistänyt itseäni likoon jo paljon, paljon neuvoteltu, paljon vaakalaudalla.
En ole se, jonka kuvittelet minun olevan. Puhu suoraan sille kaivatullesi äläkä kuvittele palstalla.
- AnonyymiUUSI
Itse olen sanonut rakastavani. Annoin kaikkeni ja toinen ei eväänsä liikauttanut. Tuli hyväksi käytetty olo ja poistuin miehen elämästä. Hänen mielestä kaikki oli paskaa.
Kaikissa muissa vikaa mutta ei hänessä.
Joku, jos ei mielyttänyt häntä, katoilua, karjumista, hiljaisuutta jopa viikon.
Välitän mutta en enempää kestänyt.
Minä en enempää nöyrry enkä ole nöyryytettävänä.
Hänellä vaihtoehtona anteeksi pyyntö tai hiljaisuus.- AnonyymiUUSI
Kuulostaa ex touhulle ihan
Nainen. Sivusta.
- AnonyymiUUSI
Puhu vaan omasta puolesta. Omat syyt on täysin pragmaattiset ja realistiset.
- AnonyymiUUSI
Taitaa pikemminkin kyseessä olla ujous ja arkuus.
- AnonyymiUUSI
Voi olla 😅🫶
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla 😅🫶
Pilib3 tänään
- AnonyymiUUSI
En tiedä, mutta meidän suhde olis niin kiihkeää rakastamista myös henkisellä tasolla, että molemmat varoo sitä. Se on muuten menoa.
- AnonyymiUUSI
Se tässä pelottaakin kun ei ole koskaan ollut niin hulluna toiseen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se tässä pelottaakin kun ei ole koskaan ollut niin hulluna toiseen
En minäkään, menee ihan omalla levelillä.
- AnonyymiUUSI
Minulla ei ole suuria luuloja itsestäni. Naiselle tiedoksi. Sanaton viestintä ei myöskään toimi kanssani. Siis joku flirttailu ym. Kun olen nähnyt niitäkin naisia jotka sitä tekee eivätkä tarkoita sillä mitään. Hakevat vaan huomiota tai jotain muuta epämääräistä.
- AnonyymiUUSI
Sanattomuus on enemmän oma helmasyntisi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sanattomuus on enemmän oma helmasyntisi.
Ei puhumattomuus aina johdu siitä että haluaa muita jotenkin satuttaa tai pahoittaa mielen. Eri ihmisiä estää puhumasta eri asiat. Itse puhun niin paljon kuin pystyn, en vähempää en enempää. Onko se riittävästi? En tiedä. Usein olen halunnut puhua enemmän, mutta se ei onnistu. Jos haluat että on paha mieli, niin haukut ja arvostelet.
- AnonyymiUUSI
Kohta tiedät mitä olen mieltä 😅 vähän jännittää miten reagoit
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kohta tiedät mitä olen mieltä 😅 vähän jännittää miten reagoit
En usko että olet juuri minua lähestymässä. Mutta lupaan olla kiltisti yhden jos hän huolii minut.
- AnonyymiUUSI
ajan tuhlausta:c anteeksi vielä
- AnonyymiUUSI
Jos sinun ego on tiellä, niin älä oleta toisellakin olevan. Jos katsoo tapahtumia toisen vinkkelistä, niin miltä näyttää?
- AnonyymiUUSI
Liirumlaarum
- AnonyymiUUSI
En usko, Jos kuviteltaisiin että herättäisi vieretysten lauantai aamuna päivään nousevaan, epäilen että hän käpertyisi tiiviisti kiinni ja siitä herkistyneenä kertoisin rakastavani häntä. Ei se ole vaikeaa silloin kun on luottamus ja oikeanlainen rakkaus johon kuuluu ilmoittamisvelvollisuus ja hellyyteen vastaaminen.
https://www.youtube.com/watch?v=fzfcuD-wxSI - AnonyymiUUSI
Miksi myöntäisin en edes tiedä enää tykkäänkö.
- AnonyymiUUSI
Silloin on oikeudenmukaista kertoa se toiselle ja antaa mahdollisuus löytää se oikea rakkaus. Ehkä itse myös löydät sen oikean, sen jolla tahdot kertoa rakastavasi ja haluat myös osoittaa sen.
https://www.youtube.com/watch?v=sCa01EKNJ7w - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Silloin on oikeudenmukaista kertoa se toiselle ja antaa mahdollisuus löytää se oikea rakkaus. Ehkä itse myös löydät sen oikean, sen jolla tahdot kertoa rakastavasi ja haluat myös osoittaa sen.
https://www.youtube.com/watch?v=sCa01EKNJ7wHänellä mitään tunteita minua kohtaan ole. 😅 Eiköhän kuule ole löytänyt jo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=sCa01EKNJ7wJuuri näin.
- AnonyymiUUSI
Vai Ego😅..
- AnonyymiUUSI
Iso ego yhdistettynä idealismin ja yliajatteluun
Ja toisen ja itsen suojeluun ,❤️
Niin se on rakas.- AnonyymiUUSI
❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Riittävän terve ego ettei ylikävellä
- AnonyymiUUSI
These boots are made for walking... Love you 😘
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
These boots are made for walking... Love you 😘
and size of your boots is very big...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
and size of your boots is very big...
Extra small..
- AnonyymiUUSI
Mä tykkään ja olisin halukas näkemään sen Hannun jonka kanssa kävin metsässä...
Hänen kanssaan voisin tehdä vaikka lapsen.
Sillä miestä ei ilmeisesti saa rakastaa kuin minä rakastaisin lastani, kun muita en osaa.
Haluan nähdä itseni iloisena oman vauvani kanssa.
Ei turhia paineita yhdessä asumikseenkaan, kun kummiskin tietää että toinen on lähellä ja välittää:) - AnonyymiUUSI
Stubbilla on isot legot!
- AnonyymiUUSI
Saattaa se niinkin olla.
- AnonyymiUUSI
Ootte hemmoteltuja molemmat.
- AnonyymiUUSI
Ei kyl se sillai o, et sul o muna jalkojen välissä, ni meitsi ei diggaa, tarvis ol erilainen pistoke..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1636512
- 531903
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441630- 541142
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3271069Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se491019Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13980Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897