Onko se niin

Anonyymi-ap

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta

64

776

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Kyllä se on varmasti niinkin. En tiedä oletko mies vai nainen, mutta mielestäni miehen kuuluu tehdä selkeä aloite. Olen ehkä siinä vanhanaikainen, mutta niin se vain on. 🙃🙂🙃

• Anonyymi
        UUSI

Olen samaa mieltä. Etenkin, jos nainen on näyttänyt vihreää valoa.

• Anonyymi
        UUSI

Minä en tee aloitetta ikinä vaikka rakastan. Osoittanut vaikka kuinka monesti selvästi kiinnostukseni. Harmi, kun nainen ei tykkää minusta.

• Anonyymi
        UUSI

Minä taas elän tässä ajassa 2025 ja naisen pitää tehdä aloite, tai ainakin kertoa olevansa kiinnostunut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas elän tässä ajassa 2025 ja naisen pitää tehdä aloite, tai ainakin kertoa olevansa kiinnostunut.

Milloin se on muuttunut siihen, että naisen pitäisi tehdä aloite? En ymmärrä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vittu mitä neitejä miehet on nykyään. Kyllä tänä tasa-arvonkin aikana, jotkut asiat vaan on luonnostaan niin kuin on. Jos olet joku sukupuoleton puolineiti, niin odottele vain naisen aloitetta. Minä haluan miehen, joka näyttää sen, en mitään äidin pikku mussukkaa., koska haluan olla nainen ja näyttää sen herkemmänkin/heikommankin puoleni. Se onnistuu, kun mies on siinä luonnollisessa "roolissaan". Ja sori, mutta tätä ei nyt paljon kauniimmin voi sanoa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vittu mitä neitejä miehet on nykyään. Kyllä tänä tasa-arvonkin aikana, jotkut asiat vaan on luonnostaan niin kuin on. Jos olet joku sukupuoleton puolineiti, niin odottele vain naisen aloitetta. Minä haluan miehen, joka näyttää sen, en mitään äidin pikku mussukkaa., koska haluan olla nainen ja näyttää sen herkemmänkin/heikommankin puoleni. Se onnistuu, kun mies on siinä luonnollisessa "roolissaan". Ja sori, mutta tätä ei nyt paljon kauniimmin voi sanoa.

👍👍👍🙏🙏🙏, samaa mieltä

• Anonyymi
      UUSI

Egoni ei ole iso. Yritän elää sielusta käsin.

• Anonyymi
      UUSI

Minä olen herkkä ihminen. En lähesty sellaisia jotka ovat minut torjuneet! Joku ylpeys minullakin

• Anonyymi
      UUSI

Tykkään sinusta Mies.

• Anonyymi
        UUSI

En ole mies, olen nainen 😂

• Anonyymi
      UUSI

Ei mulla. Jos on/oli muita "osapuolia" (tai sellainen kuva haluttiin antaa) ja yritti pyytää juttelemaan, niin ei siinä paljon enempää voi tehdä, ilman että menee ahdisteluksi

• Anonyymi
        UUSI

Miksi mä edes kirjoitan vielä täällä...

• Anonyymi
        UUSI

Sama. Ego ei ole ongelma, vaan hänellä on jo mies. Ei voi tehdä mitään tai edes poiketa asiallisesta viestittelytavasta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sama. Ego ei ole ongelma, vaan hänellä on jo mies. Ei voi tehdä mitään tai edes poiketa asiallisesta viestittelytavasta.

Se mies on ok asian kanssa 🥰

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, varmaan teillä sitten niin. Minun tapauksessa mies on minulle tyly, koska varmaan aavistelee jotain. En halua olla kiilana heidän välillään, joten olen vähentänyt tapaamisia ja yhteydenpitoa minimiin. Kärsin vaan yksin tästä tilanteesta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, varmaan teillä sitten niin. Minun tapauksessa mies on minulle tyly, koska varmaan aavistelee jotain. En halua olla kiilana heidän välillään, joten olen vähentänyt tapaamisia ja yhteydenpitoa minimiin. Kärsin vaan yksin tästä tilanteesta.

Meidän tapauksessa mies ei yhtään tyly, tahtoo tutustua. On ystävällinen luonne.

• Anonyymi
        UUSI

Yritti=yritin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Antoi toivoa omaan tilanteeseen kun naisen kehonkieli ja muu käytös on jo pidemmän aikaa kertonut että on kiinnostunut mutta tiedän kanssa että hänellä on mies. Hmmm

• Anonyymi
      UUSI

Minä kyllä myönsin hänelle tykkääväni. En saanut siihen mitään vastausta. Ehkä meni hämilleen, tai ei vain tykännyt takaisin. Ikuinen arvoitus olkoon se.

• Anonyymi
      UUSI

Minä tykkään siitä kassatytöstä

• Anonyymi
      UUSI

Tiedän kyllä mistä se johtuu, mutta en sitä vielä paljasta

• Anonyymi
        UUSI

No mikset paljasta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No mikset paljasta

Sen tarkemmin erittelemättä, en usko että kumpikaan tosissaan mitään haluaa, ehkä haluaisi haluta mutta realiteetit puskee kasvoille. Unelmapari jossain idealistisessa maailmassa, mutta tässä missä eletään nyt, todennäköisesti vain rikottaisiin toisemme.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sen tarkemmin erittelemättä, en usko että kumpikaan tosissaan mitään haluaa, ehkä haluaisi haluta mutta realiteetit puskee kasvoille. Unelmapari jossain idealistisessa maailmassa, mutta tässä missä eletään nyt, todennäköisesti vain rikottaisiin toisemme.

Vä vä vä välttelevä 🏃🏻🏃🏻🏃🏻🏃🏻🏃🏻🏃🏻🏃🏻🏃🏻

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vä vä vä välttelevä 🏃🏻🏃🏻🏃🏻🏃🏻🏃🏻🏃🏻🏃🏻🏃🏻

Vältellä voi monista syistä. Aiemmista kokemuksista jotka on johtaneet pettymyksiin toisen käyttäytymisessä ym. Jos on laittanut toisen ns. jalustalle ja kehittänyt hänestä omanlaisensa henkilön, se saattaa vähän kirvellä jos toinen toikkaroikin sitten täysin eri tavalla. Inhimillisiä tunteita sinänsä eikä kukaan ole näissä tilanteissa syytön.

• Anonyymi
      UUSI

Tuollainen tilanne kuulostaa siltä, että suhde on epäonnistunut jo ennen kuin on alkanutkaan. Rakkauden pitää olla egoa suurempaa.

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä!

• Anonyymi
        UUSI

No ala rakastaa! Olen pistänyt itseäni likoon jo paljon, paljon neuvoteltu, paljon vaakalaudalla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No ala rakastaa! Olen pistänyt itseäni likoon jo paljon, paljon neuvoteltu, paljon vaakalaudalla.

En ole se, jonka kuvittelet minun olevan. Puhu suoraan sille kaivatullesi äläkä kuvittele palstalla.

• Anonyymi
      UUSI

Itse olen sanonut rakastavani. Annoin kaikkeni ja toinen ei eväänsä liikauttanut. Tuli hyväksi käytetty olo ja poistuin miehen elämästä. Hänen mielestä kaikki oli paskaa.
      Kaikissa muissa vikaa mutta ei hänessä.
      Joku, jos ei mielyttänyt häntä, katoilua, karjumista, hiljaisuutta jopa viikon.
      Välitän mutta en enempää kestänyt.
      Minä en enempää nöyrry enkä ole nöyryytettävänä.
      Hänellä vaihtoehtona anteeksi pyyntö tai hiljaisuus.

• Anonyymi
        UUSI

Kuulostaa ex touhulle ihan
        Nainen. Sivusta.

• Anonyymi
      UUSI

Puhu vaan omasta puolesta. Omat syyt on täysin pragmaattiset ja realistiset.

• Anonyymi
      UUSI

Taitaa pikemminkin kyseessä olla ujous ja arkuus.

• Anonyymi
        UUSI

Voi olla 😅🫶

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla 😅🫶

Pilib3 tänään

• Anonyymi
      UUSI

En tiedä, mutta meidän suhde olis niin kiihkeää rakastamista myös henkisellä tasolla, että molemmat varoo sitä. Se on muuten menoa.

• Anonyymi
        UUSI

Se tässä pelottaakin kun ei ole koskaan ollut niin hulluna toiseen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se tässä pelottaakin kun ei ole koskaan ollut niin hulluna toiseen

En minäkään, menee ihan omalla levelillä.

• Anonyymi
      UUSI

Minulla ei ole suuria luuloja itsestäni. Naiselle tiedoksi. Sanaton viestintä ei myöskään toimi kanssani. Siis joku flirttailu ym. Kun olen nähnyt niitäkin naisia jotka sitä tekee eivätkä tarkoita sillä mitään. Hakevat vaan huomiota tai jotain muuta epämääräistä.

• Anonyymi
        UUSI

Sanattomuus on enemmän oma helmasyntisi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sanattomuus on enemmän oma helmasyntisi.

Ei puhumattomuus aina johdu siitä että haluaa muita jotenkin satuttaa tai pahoittaa mielen. Eri ihmisiä estää puhumasta eri asiat. Itse puhun niin paljon kuin pystyn, en vähempää en enempää. Onko se riittävästi? En tiedä. Usein olen halunnut puhua enemmän, mutta se ei onnistu. Jos haluat että on paha mieli, niin haukut ja arvostelet.

• Anonyymi
        UUSI

Kohta tiedät mitä olen mieltä 😅 vähän jännittää miten reagoit

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kohta tiedät mitä olen mieltä 😅 vähän jännittää miten reagoit

En usko että olet juuri minua lähestymässä. Mutta lupaan olla kiltisti yhden jos hän huolii minut.

• Anonyymi
      UUSI

ajan tuhlausta:c anteeksi vielä

• Anonyymi
      UUSI

Jos sinun ego on tiellä, niin älä oleta toisellakin olevan. Jos katsoo tapahtumia toisen vinkkelistä, niin miltä näyttää?

• Anonyymi
      UUSI

Liirumlaarum

• Anonyymi
      UUSI

En usko, Jos kuviteltaisiin että herättäisi vieretysten lauantai aamuna päivään nousevaan, epäilen että hän käpertyisi tiiviisti kiinni ja siitä herkistyneenä kertoisin rakastavani häntä. Ei se ole vaikeaa silloin kun on luottamus ja oikeanlainen rakkaus johon kuuluu ilmoittamisvelvollisuus ja hellyyteen vastaaminen.

https://www.youtube.com/watch?v=fzfcuD-wxSI

• Anonyymi
      UUSI

Miksi myöntäisin en edes tiedä enää tykkäänkö.

• Anonyymi
        UUSI

Silloin on oikeudenmukaista kertoa se toiselle ja antaa mahdollisuus löytää se oikea rakkaus. Ehkä itse myös löydät sen oikean, sen jolla tahdot kertoa rakastavasi ja haluat myös osoittaa sen.

https://www.youtube.com/watch?v=sCa01EKNJ7w

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin on oikeudenmukaista kertoa se toiselle ja antaa mahdollisuus löytää se oikea rakkaus. Ehkä itse myös löydät sen oikean, sen jolla tahdot kertoa rakastavasi ja haluat myös osoittaa sen.

Hänellä mitään tunteita minua kohtaan ole. 😅 Eiköhän kuule ole löytänyt jo.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin.

• Anonyymi
      UUSI

Vai Ego😅..

• Anonyymi
      UUSI

Iso ego yhdistettynä idealismin ja yliajatteluun
      Ja toisen ja itsen suojeluun ,❤️
      Niin se on rakas.

• Anonyymi
        UUSI

❤️❤️

• Anonyymi
      UUSI

Riittävän terve ego ettei ylikävellä

• Anonyymi
        UUSI

These boots are made for walking... Love you 😘

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

These boots are made for walking... Love you 😘

and size of your boots is very big...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

and size of your boots is very big...

Extra small..

• Anonyymi
      UUSI

Mä tykkään ja olisin halukas näkemään sen Hannun jonka kanssa kävin metsässä...

Hänen kanssaan voisin tehdä vaikka lapsen.

Sillä miestä ei ilmeisesti saa rakastaa kuin minä rakastaisin lastani, kun muita en osaa.

Haluan nähdä itseni iloisena oman vauvani kanssa.

Ei turhia paineita yhdessä asumikseenkaan, kun kummiskin tietää että toinen on lähellä ja välittää:)

• Anonyymi
      UUSI

Stubbilla on isot legot!

• Anonyymi
      UUSI

Saattaa se niinkin olla.

• Anonyymi
      UUSI

Ootte hemmoteltuja molemmat.

• Anonyymi
      UUSI

Ei kyl se sillai o, et sul o muna jalkojen välissä, ni meitsi ei diggaa, tarvis ol erilainen pistoke..

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      163
      6512
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      53
      1903
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      44
      1630
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      54
      1142
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      327
      1069
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      49
      1019
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      980
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      918
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      908
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      897
    Aihe