Olisi kivaa saada sauna seuraa tänään löylyttelemään ja selänpesuun ja miks ei pyöreitten pakaroidenkin!t 50v pullukka!
Sauna seuraa Kuopiosta!
Anonyymi-ap
6
700
Vastaukset
- Anonyymi
Tuun jos oot nainen , oon 60 v mies.
- Anonyymi
Moikka, voisin tulla joskus saunakaveriksi kun vaan aikataulut sattuu kohilleen.
T 50v - Anonyymi
Kuopiossa mennään kohta saunomaan Rauhalahteen . Tule joskus mukaan?
- Anonyymi
Löytyykö kik tai sposti, niin sovitaan.
- Anonyymi
Hieron pikkukikkeliäni sinun sieraimeen.
- Anonyymi
Hollaa! Tarkoitteeko maatuska Kuopiossa uusi Saunaseura Kiilapojat ry. Vai hakkeeko Ieva maatuska saunaseuraa noin muuten vaan?
( saunaseura - kumppanit yhteen)
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751440Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2481342Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1551122Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551108- 51805
- 65774
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62757Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39738Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44711- 30657