Olisi kivaa saada sauna seuraa tänään löylyttelemään ja selänpesuun ja miks ei pyöreitten pakaroidenkin!t 50v pullukka!
Sauna seuraa Kuopiosta!
Anonyymi-ap
6
872
Vastaukset
- Anonyymi
Tuun jos oot nainen , oon 60 v mies.
- Anonyymi
Moikka, voisin tulla joskus saunakaveriksi kun vaan aikataulut sattuu kohilleen.
T 50v - Anonyymi
Kuopiossa mennään kohta saunomaan Rauhalahteen . Tule joskus mukaan?
- Anonyymi
Löytyykö kik tai sposti, niin sovitaan.
- Anonyymi
Hieron pikkukikkeliäni sinun sieraimeen.
- Anonyymi
Hollaa! Tarkoitteeko maatuska Kuopiossa uusi Saunaseura Kiilapojat ry. Vai hakkeeko Ieva maatuska saunaseuraa noin muuten vaan?
( saunaseura - kumppanit yhteen)
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802908Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka492298Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051664Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 561189
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181