Suojeluskunnat valvoikansaa Esikunnillaan,sodankin aikana ja pakotti sotaan vammaisiakin !?
Ukrinassa olikarkit armeijoillaan,pitää maan sisäistä valtaa,vallankaappauksestakin asti , lännekin avustuksella!?
Kun olikarkkimme pyöritti Suojeluskuntaa ja liittymisestä kieltäytyjiä, peloteltiin tyhönpääsystä !?
3
198
Vastaukset
- Anonyymi
Suomessa ei ole oligarkkeja, toisin on teillä venäjällä!
- Anonyymi
Voi sinä yksinkertainen, Suomi oli niitä täynnä,patruunatkin eli niillä kolhooseillaan,kuin kuninkaat ja heitä myös palvetiin !?
suojeluskunnat oli valtio valtiossa,jota Armeijakin kumarsi ja Lapuanliikkeen kaveri,Mannerheimin tavoin !? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinä yksinkertainen, Suomi oli niitä täynnä,patruunatkin eli niillä kolhooseillaan,kuin kuninkaat ja heitä myös palvetiin !?
suojeluskunnat oli valtio valtiossa,jota Armeijakin kumarsi ja Lapuanliikkeen kaveri,Mannerheimin tavoin !?Siis sinä et taída edes tietää mikä on oligarkki! Enkä minä ole yksinkertainen, itse olet sitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161