Ovat kaikki demareita tai "demareita".
Maalaisliittolaiset ja nämä. kommunistinnuoret tuotoksensa kuin ala-asteen ainekirjoituksedta.
Anna mun kaikki kestää!
Paras olen tietysti minä ja sitten tulevat Martti ja MPP.
Palstan parhaat kirjoittajat
17
277
Vastaukset
- Anonyymi
Suomessa ei ole ainoatakaan demaria. Sen sijaan sosialisteja on kolmannes, ehkä enemmänkin.
- Anonyymi
Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:
Sanoo maatalouskommunisti joka elää "sosialistien" siivellä.
Oletan, että nykykommunistit voi huoletta lukea sosialistien leiriin. Siinä mielessä olet oikeassa. Pyydän sinua ystävällisesti kertomaan, miksi Suomessa otettiin joskus käyttöön maataloustuet.
- Anonyymi
Taas pukkaa maanista vaihetta...
- Anonyymi
Kevät sen tekee. Keskustan palstalla elämänsä viettäville se tuo mieleen, että voisi tehdä jotain järkevämpääkin kuin keskittää koko elämänsä tänne. 24/7 kuluttaa täällä aikansa keksien, miten voisi keskustalaisia solvata, mutta maailmanmenossa sillä ei ole mitään merkitystä.
Vahvistit minkä avauksessa esitin.msalsisten kirjoitus taidoista.
Jos on tyhmä.ja yksinkertainen maalainen minkäs sille voi..- Anonyymi
Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:
Vahvistit minkä avauksessa esitin.msalsisten kirjoitus taidoista.
Jos on tyhmä.ja yksinkertainen maalainen minkäs sille voi..Huomaan sinun kirjoitusvirheistäsi, että oikeinkirjoitus todellakin korreloi ihmisen tyhmyyden kanssa tai Sinun tapauksessasi pitää tietysti puhua väärinkirjoituksesta.
Anonyymi kirjoitti:
Huomaan sinun kirjoitusvirheistäsi, että oikeinkirjoitus todellakin korreloi ihmisen tyhmyyden kanssa tai Sinun tapauksessasi pitää tietysti puhua väärinkirjoituksesta.
Sinun keskellä lausetta kirjoitetaan pienellä vai mitä maalainen?
Eikö maalaistollo osaa muuta kuin keskustella toisista kirjoittajista.
Maalaistollolla substanssiosaaminen vähän hukassa.- Anonyymi
Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:
Sinun keskellä lausetta kirjoitetaan pienellä vai mitä maalainen?
Eikö maalaistollo osaa muuta kuin keskustella toisista kirjoittajista.
Maalaistollolla substanssiosaaminen vähän hukassa.Jos keskellä lausetta kirjoitetaan "isolla", sehän tarkoittaako kunnioitusta.
Khihi buaah!! - Anonyymi
Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:
Sinun keskellä lausetta kirjoitetaan pienellä vai mitä maalainen?
Eikö maalaistollo osaa muuta kuin keskustella toisista kirjoittajista.
Maalaistollolla substanssiosaaminen vähän hukassa.Mistä sinä itse keskustelet? 24/7 päivystätä täällä kirjoitellen maalaistolloista.
Siis maalaisten kirjoitustaidoista.
- Anonyymi
"nämä. kommunistinnuoret, ainekirjoituksedta"
Aloittaja Oik.SosDemin teksti on kuin apukoululaisen ainekirjoituksesta. Kehtaakin kerskailla.
Tosiasia on, että palstan parhaat kirjoittajat ovat MPP, Kapi, Pystyyn_kuollut ja aito-arska.
Kaikki 3 kirjoittavat selkeästi, virheettömästi ja tyylikkäästi. Paras tietotaso on MPP:lla.- Anonyymi
Tarkoitat kaikki 4 :))
Arskan kirjoitukset on kuin katselisi maalin kuivumista. Kapin kanssa vähän pitkäpiimäisiä.
Pysty tarttuu liikaa lillukanvarsiin ja MPP:ltä puuttuu joskus näkemystä.
Avaukseen tuli vähän kirjoitusvirheitä koska olen nopea enkä aina viitsi oikolukea. Sori siitä mut sisältö ratkaisee.
Kaltaisesi nuoleskelijat ovat sitä palstan alinta pohjasakkaa. Ei mitään omaa sanottavaa.
Yleensäkin kritisointi on rakentavampaa kuin kehuminen.
Huomautan myös että harrastan toisinaan toisina kirjoittajina esiintymistä.
On mennyt täydestä monta kertaa. Varsinkin pankkomajurina on hauska esiintyä.
Mitäs pöllii nikkejäni.
"I'm the special one".
-Jose Mourinho- Anonyymi
Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:
Arskan kirjoitukset on kuin katselisi maalin kuivumista. Kapin kanssa vähän pitkäpiimäisiä.
Pysty tarttuu liikaa lillukanvarsiin ja MPP:ltä puuttuu joskus näkemystä.
Avaukseen tuli vähän kirjoitusvirheitä koska olen nopea enkä aina viitsi oikolukea. Sori siitä mut sisältö ratkaisee.
Kaltaisesi nuoleskelijat ovat sitä palstan alinta pohjasakkaa. Ei mitään omaa sanottavaa.
Yleensäkin kritisointi on rakentavampaa kuin kehuminen.
Huomautan myös että harrastan toisinaan toisina kirjoittajina esiintymistä.
On mennyt täydestä monta kertaa. Varsinkin pankkomajurina on hauska esiintyä.
Mitäs pöllii nikkejäni.
"I'm the special one".
-Jose MourinhoManiaa...
- Anonyymi
Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:
Arskan kirjoitukset on kuin katselisi maalin kuivumista. Kapin kanssa vähän pitkäpiimäisiä.
Pysty tarttuu liikaa lillukanvarsiin ja MPP:ltä puuttuu joskus näkemystä.
Avaukseen tuli vähän kirjoitusvirheitä koska olen nopea enkä aina viitsi oikolukea. Sori siitä mut sisältö ratkaisee.
Kaltaisesi nuoleskelijat ovat sitä palstan alinta pohjasakkaa. Ei mitään omaa sanottavaa.
Yleensäkin kritisointi on rakentavampaa kuin kehuminen.
Huomautan myös että harrastan toisinaan toisina kirjoittajina esiintymistä.
On mennyt täydestä monta kertaa. Varsinkin pankkomajurina on hauska esiintyä.
Mitäs pöllii nikkejäni.
"I'm the special one".
-Jose Mourinho"Huomautan myös että harrastan toisinaan toisina kirjoittajina esiintymistä."
Niin, sinullahan ei ole mitään muuta sisältöä elämässäsi, kuin täällä kirjoitella. Säälittävää!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23847Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286746- 93727
- 34638
- 109636
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550
