Palstan parhaat kirjoittajat

Ovat kaikki demareita tai "demareita".
Maalaisliittolaiset ja nämä. kommunistinnuoret tuotoksensa kuin ala-asteen ainekirjoituksedta.
Anna mun kaikki kestää!

Paras olen tietysti minä ja sitten tulevat Martti ja MPP.

17

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomessa ei ole ainoatakaan demaria. Sen sijaan sosialisteja on kolmannes, ehkä enemmänkin.

      • Sanoo maatalouskommunisti joka elää "sosialistien" siivellä.


      • Anonyymi
        Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:

        Sanoo maatalouskommunisti joka elää "sosialistien" siivellä.

        Oletan, että nykykommunistit voi huoletta lukea sosialistien leiriin. Siinä mielessä olet oikeassa. Pyydän sinua ystävällisesti kertomaan, miksi Suomessa otettiin joskus käyttöön maataloustuet.


    • Anonyymi

      Taas pukkaa maanista vaihetta...

      • Anonyymi

        Kevät sen tekee. Keskustan palstalla elämänsä viettäville se tuo mieleen, että voisi tehdä jotain järkevämpääkin kuin keskittää koko elämänsä tänne. 24/7 kuluttaa täällä aikansa keksien, miten voisi keskustalaisia solvata, mutta maailmanmenossa sillä ei ole mitään merkitystä.


      • Vahvistit minkä avauksessa esitin.msalsisten kirjoitus taidoista.
        Jos on tyhmä.ja yksinkertainen maalainen minkäs sille voi..


      • Anonyymi
        Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:

        Vahvistit minkä avauksessa esitin.msalsisten kirjoitus taidoista.
        Jos on tyhmä.ja yksinkertainen maalainen minkäs sille voi..

        Huomaan sinun kirjoitusvirheistäsi, että oikeinkirjoitus todellakin korreloi ihmisen tyhmyyden kanssa tai Sinun tapauksessasi pitää tietysti puhua väärinkirjoituksesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomaan sinun kirjoitusvirheistäsi, että oikeinkirjoitus todellakin korreloi ihmisen tyhmyyden kanssa tai Sinun tapauksessasi pitää tietysti puhua väärinkirjoituksesta.

        Sinun keskellä lausetta kirjoitetaan pienellä vai mitä maalainen?
        Eikö maalaistollo osaa muuta kuin keskustella toisista kirjoittajista.
        Maalaistollolla substanssiosaaminen vähän hukassa.


      • Anonyymi
        Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:

        Sinun keskellä lausetta kirjoitetaan pienellä vai mitä maalainen?
        Eikö maalaistollo osaa muuta kuin keskustella toisista kirjoittajista.
        Maalaistollolla substanssiosaaminen vähän hukassa.

        Jos keskellä lausetta kirjoitetaan "isolla", sehän tarkoittaako kunnioitusta.


        Khihi buaah!!


      • Anonyymi
        Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:

        Sinun keskellä lausetta kirjoitetaan pienellä vai mitä maalainen?
        Eikö maalaistollo osaa muuta kuin keskustella toisista kirjoittajista.
        Maalaistollolla substanssiosaaminen vähän hukassa.

        Mistä sinä itse keskustelet? 24/7 päivystätä täällä kirjoitellen maalaistolloista.


    • Siis maalaisten kirjoitustaidoista.

    • Anonyymi

      "nämä. kommunistinnuoret, ainekirjoituksedta"

      Aloittaja Oik.SosDemin teksti on kuin apukoululaisen ainekirjoituksesta. Kehtaakin kerskailla.

      Tosiasia on, että palstan parhaat kirjoittajat ovat MPP, Kapi, Pystyyn_kuollut ja aito-arska.

      Kaikki 3 kirjoittavat selkeästi, virheettömästi ja tyylikkäästi. Paras tietotaso on MPP:lla.

      • Anonyymi

        Tarkoitat kaikki 4 :))


      • Arskan kirjoitukset on kuin katselisi maalin kuivumista. Kapin kanssa vähän pitkäpiimäisiä.
        Pysty tarttuu liikaa lillukanvarsiin ja MPP:ltä puuttuu joskus näkemystä.
        Avaukseen tuli vähän kirjoitusvirheitä koska olen nopea enkä aina viitsi oikolukea. Sori siitä mut sisältö ratkaisee.
        Kaltaisesi nuoleskelijat ovat sitä palstan alinta pohjasakkaa. Ei mitään omaa sanottavaa.
        Yleensäkin kritisointi on rakentavampaa kuin kehuminen.
        Huomautan myös että harrastan toisinaan toisina kirjoittajina esiintymistä.
        On mennyt täydestä monta kertaa. Varsinkin pankkomajurina on hauska esiintyä.
        Mitäs pöllii nikkejäni.
        "I'm the special one".
        -Jose Mourinho


      • Anonyymi
        Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:

        Arskan kirjoitukset on kuin katselisi maalin kuivumista. Kapin kanssa vähän pitkäpiimäisiä.
        Pysty tarttuu liikaa lillukanvarsiin ja MPP:ltä puuttuu joskus näkemystä.
        Avaukseen tuli vähän kirjoitusvirheitä koska olen nopea enkä aina viitsi oikolukea. Sori siitä mut sisältö ratkaisee.
        Kaltaisesi nuoleskelijat ovat sitä palstan alinta pohjasakkaa. Ei mitään omaa sanottavaa.
        Yleensäkin kritisointi on rakentavampaa kuin kehuminen.
        Huomautan myös että harrastan toisinaan toisina kirjoittajina esiintymistä.
        On mennyt täydestä monta kertaa. Varsinkin pankkomajurina on hauska esiintyä.
        Mitäs pöllii nikkejäni.
        "I'm the special one".
        -Jose Mourinho

        Maniaa...


      • Anonyymi
        Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:

        Arskan kirjoitukset on kuin katselisi maalin kuivumista. Kapin kanssa vähän pitkäpiimäisiä.
        Pysty tarttuu liikaa lillukanvarsiin ja MPP:ltä puuttuu joskus näkemystä.
        Avaukseen tuli vähän kirjoitusvirheitä koska olen nopea enkä aina viitsi oikolukea. Sori siitä mut sisältö ratkaisee.
        Kaltaisesi nuoleskelijat ovat sitä palstan alinta pohjasakkaa. Ei mitään omaa sanottavaa.
        Yleensäkin kritisointi on rakentavampaa kuin kehuminen.
        Huomautan myös että harrastan toisinaan toisina kirjoittajina esiintymistä.
        On mennyt täydestä monta kertaa. Varsinkin pankkomajurina on hauska esiintyä.
        Mitäs pöllii nikkejäni.
        "I'm the special one".
        -Jose Mourinho

        "Huomautan myös että harrastan toisinaan toisina kirjoittajina esiintymistä."

        Niin, sinullahan ei ole mitään muuta sisältöä elämässäsi, kuin täällä kirjoitella. Säälittävää!


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      847
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      746
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe