Toivon asiallisia vastauksia. Erosin miehestäni vuoden vaihteessa jäin yksin huotajaksi, palkkani riitä kaikkiin menoihin.
Etsinkin mieluiten varattua luotettavaa miestä joka kotona elää puutteessa. Tykkään seksistä tosi paljon, joten uskoisin vakkarin löytäessä nautit kanssani aidosti. N 40v
Lisä tienistiä tarvitsisin.
36
406
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kerro vielä paikkakunta Missä päin olet jos oikeesti oot jotain vailla!
- AnonyymiUUSI
Asun Oitissa joku vastannut minuna, aika lapsellista häneltä. N 40v
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Asun Oitissa joku vastannut minuna, aika lapsellista häneltä. N 40v
Hei! Näin käy usein täällä, selvästi joku hörhö runkkari joka esittää sua. M 56v
- AnonyymiUUSI
Mistäpäin olet? Kyselee puoliksi eronnut 40v mies.
- AnonyymiUUSI
Olen Hämeenlinna . N 40v
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen Hämeenlinna . N 40v
🤔 2.5h ajomatkan päässä toisistamme M40
- AnonyymiUUSI
Kerro paikkakunta! Kiinnostaa ,seksittömässä suhteessa oleva mies!
- AnonyymiUUSI
Hämeenlinna
Missä asut
- AnonyymiUUSI
Hämeenlinna
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hämeenlinna
Oletko kuinka usein ns.vapaalla lapsistasi? Mietin vain kun olen täältä 2.5h ajomatkan päästä että jos sillointällöin pidettäisiin pidemmän kaavan mukaan sessio😋 Olen komeaksi kehuttu ja kait saisin täältä lähempääkin seuraa mutta en välttämättä kaipaa päivittäisiä tapaamisia koska itsellä vielä jotenkin perhe kasassa. Tietenkin täytyisi ensiksi tutustua vaikka jossain yleisellä paikalla ja tunnustella että pelaako kemiat. Ja hieman keskustella että millaista apua kaipaat? Yms. M40
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kuinka usein ns.vapaalla lapsistasi? Mietin vain kun olen täältä 2.5h ajomatkan päästä että jos sillointällöin pidettäisiin pidemmän kaavan mukaan sessio😋 Olen komeaksi kehuttu ja kait saisin täältä lähempääkin seuraa mutta en välttämättä kaipaa päivittäisiä tapaamisia koska itsellä vielä jotenkin perhe kasassa. Tietenkin täytyisi ensiksi tutustua vaikka jossain yleisellä paikalla ja tunnustella että pelaako kemiat. Ja hieman keskustella että millaista apua kaipaat? Yms. M40
Euroja vailla olen. N 40v
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Euroja vailla olen. N 40v
No joo mutta jos vakituisempaa etsit niin mielestäni olisi kohtuullista sopia molemmille miellyttävä euro määrä. Varsinkin jos pidemmästä matkaa tulen sinua auttamaan. M40
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No joo mutta jos vakituisempaa etsit niin mielestäni olisi kohtuullista sopia molemmille miellyttävä euro määrä. Varsinkin jos pidemmästä matkaa tulen sinua auttamaan. M40
400 kk
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
400 kk
Vaikuttaa ihan siltä että voisi harkita🤔 on vain tuo välimatka mikä askarruttaa.
- AnonyymiUUSI
Miten yhteyttä?
- AnonyymiUUSI
Minkälainen olet,mitat,rinnat,pillu?
- AnonyymiUUSI
157/55 D kuppi ,brune, posliini pimppa ja aika tiukka.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Upee olet . Harmi kun itse olen Kuopiossa päin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Upee olet . Harmi kun itse olen Kuopiossa päin.
Mitäs oot 😂 pane kalakukkoja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiihottava ja upea. Oletko innie vai outie?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kalakukkoja panen uuniin kypsymään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs panet. Sinähän sen itestäs tiiät.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs panet. Sinähän sen itestäs tiiät.
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- AnonyymiUUSI
Kuulostat upealta Naiselta! Täällä 58v naimisissa oleva hellä mies hämeestä! Kuinka saan yhteyttä Sinuun! Luulen että voisimme auttaa toisiamme!
- AnonyymiUUSI
Delaa akkas pettäjä
- AnonyymiUUSI
Todella moraalitonta vikitellä varattuja, vielä törkeämpää kuinka moni luuseri on heti pettämässä puolisoaan. Eroaisitte ensin, ei teistä saa miehiä tekemälläkään.
- AnonyymiUUSI
Trololoo ääliöt
- AnonyymiUUSI
Joku pikkusielu siellä moralisoi! Kyllä sitä vieraissa käydään, jos kotona seksi on loppunut vuosia sitten! Vapaat suhteet myös tätä päivää! Kaikkia kannattaa panna, tikapuista lähtien! Tulee päivä, kun et pysty.
- AnonyymiUUSI
Kuohia tollaset urpot
- AnonyymiUUSI
Täällä 32v blondi Kuopiosta! Hintani 75e ja 45min.
- AnonyymiUUSI
Millainen rämesika olet 🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Millainen rämesika olet 🤔
Mitäs kysyt itteltäs täällä tollasia. Mee peilistäs katsoon se ei valehtele.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs kysyt itteltäs täällä tollasia. Mee peilistäs katsoon se ei valehtele.
Ihan hyvältä näytti , mitäs oot rämesika 😄
- AnonyymiUUSI
Nyt on hutsulla lääkärin palkkiot, vähemmän kouluja käynyt.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on hutsulla lääkärin palkkiot, vähemmän kouluja käynyt.
Menkääs nyt spedet muualle satuilemaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1646638
- 541985
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441842- 541162
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3481144Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se511095Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141031Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79940Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384928Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14917