Kävin helluland seurakunnassa pari kuukautta ja nyt ne vaatii että menisin kasteelle ja sitä ennen minun pitäisi lopettaa tupakanpoltto, kaljanjuominen sekä masturbointi sekä esiaviolliset suhteet.
Päätin ettei moinen usko ole minun, jossa joku määrittelee miten minun kuuluu elää !
Minä päätän omasta elämästäni, eikä mikään hiton seurakunta!
Ostin lidlistä 12 keskikaljaa ja puolet niistä on jo juotu.
Olut kun valaisee järjen niin huomasin hurahtaneeni hihhuliuskisten seuraan.
Nyt on olo jo vapaampi ja elän normaalia elämää jatkossa,,,jopa muiden kesken joita seurakunnassa luopioiksi kutsuttiin. Luopiot on siis seurakunnasta eronneita.
Ahistaa hirveesti .
3
131
Vastaukset
- Anonyymi
Oletkos uimataitoinen, osaatko sukeltaa, kellutko pitkiä aikoja, jos vastaat kaikkiin kyllä niin...
Odota jään lähtemistä, että voit kastaa kropan. - Anonyymi
Kuule " rakas veli teit melkein oikein , , kävin helareitten pyhäkoulua , sielä lapsia laulatettiin laululla jotensakki - Mielelläni tahtoisin jo mennä taivaaseen , , , jne, , en muista enää laulun sanoja miten jatkuu ja yks toinenlaulu jatkuu sanoilla , , - Älä silmä pieni katso mitä vain . . älä korvapieni kuule mitä vain . . .. rullaava melodia ja sanoissa kerto säkeet samaa tyyliä , , , niinkun arvata voi . ala aste ja nuoremmille opetettiin tällästä siinä pyhäkoulussa , , sitten muistin että joku Intiassa käynyt " lähetys saarnaja " näytti dioja jossa oli monikätisiä sinisiä Intialaisia pakana jumalia epä sellaisia. niin että nyt on sitten kevät ja helarit ottas mieluusti " kymmenykset " saarnamiesten makusteluihin.
- AnonyymiUUSI
Sihh hauta vaan niin saarnamiehetkin tekköö ja jo eläkkeelä oleva Hesingin piispa ( nais oletettu )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024457Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821178- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83913Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816