Onko vieraat ihmiset kyselleet tarvitseeko apua

Anonyymi-ap

Meinaan minulta on. Se että auttaa pihalla roskien viennissä on ok kun ei vain pyri sisälle. Hyvähän se on että ihmiset haluavat auttaa mutta nykyään on pakko olla ehdottoman varovainen ketä kotiinsa sisälle päästää.

17

232

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulta ei ole, vähän hämmästyisin jos joku kyselisi. Itse sen sijaan kysäisen pihassa usein. On minua raihnaisempia joiden kassia kannan autostansa, mutta vain hissiin asti. En edes kotiovelle.
      Kerran pudottauduimme junasta ja mummolla oli kuusi muovikassia. Reippaasti kysäisin haluaako apua. Joo halusi, kannoin tavaroita hänen polkupyörälleen. Käy kuulemma kauempaa tankkaamassa kaapit kun on halvempaa. Kun pääsin pyörälle, huomasin että hän oli tökännyt minulle käsilaukkunsakin. Jäi vähän sellainen olo että olisi pitänyt kysyä, onko kaikki kunnossa. Kun meidän isossa taajamassamme on sopivasti kilpailua, ei ole päivittäistavarat kalliimmasta päästä.

• Anonyymi

Taloni ympäristössä eivät vieraat tule apua tarjoamaan ja jos joku tuttu kasvo
      tarjoaa, saatan kysyä olisiko sinulla aikaa tulla kahville ?
      Monta mukavaa kahvihetkeä onkin saanut viettää.

• Anonyymi

Tuo kahvittelu kuulostaa ihanalta. Kannatan.
        Kesällä voisi juoda kupposet huvimajassa

• Anonyymi

Voisihan se auttaja joskus myös pyytää luokseen kahville.

• Anonyymi

Kyllä itselleni tarjotaan apua, viimeksi eilen, kun en uskaltautunut keppeineni alasmeneviin rullaportaisiin. Nuori nainen olisi auttanut. Kiitin, mutta kävelin silti kauempana olevalle hissille.

Olin juuri, portaita ylös noustuani neuvonut muuatta vaaria keppinsä kanssa, kyseiselle hissillle,

Etenkin alas menevissä portaissa on horjahdusvaaransa.

• Anonyymi

Tuttavani kaatui alas menevissä rullaportaissa. Viime hetkellä myyjä huomasi tapahtuman ja hyökkäsi myymälästä hätiin. Siinä olisi voinut käydä köpelösti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuttavani kaatui alas menevissä rullaportaissa. Viime hetkellä myyjä huomasi tapahtuman ja hyökkäsi myymälästä hätiin. Siinä olisi voinut käydä köpelösti.

Nuorempi mies loukkaantui rulla portaissa kun kengän nauhat olivat joutuneet rappujen väliin jotenkin. Kaatui ja oli juuttunut kiinni.

• Anonyymi

Ota apu vastaan vain ulkotiloissa.

• Anonyymi

Meillä kävi eilenillalla kaksi vierasta miestä.
      Kysyivät, että tarvitaanko me polttopuita.
      Meillähän oli puuliiteri ihan täynnä ostettuja klapeja, joten sanoin heille, että ei kyllä tarvita!

Aamulla menin liiteriin hakemaan klapeja ja kaikki oli viety.
      Ymmärsiköhän ne jotenkin väärin?

• Anonyymi

Todella ikävää eikä niille huijareille poliisit näköjään voi mitään.

• Anonyymi

Jos sanoit, ettette tarvitse he veivät tarpeettomat puunne pois.
        Tuon on muuten vanha tuttu vitsi. Tuskin totta.

• Anonyymi

Mainio tarina. Kiitos!

kylmätotuus

• Loistava esimerkki väärinymmärryksestä.
        Sitähän nykyään harrastetaan, niin täällä, kuin eduskunnassakin.

• Anonyymi

Jekku tämä on. Mutta ei se tänä päivänä tämäkään mahdotonta olisi kun vievät kengät jalasta ja takit päältä niin mikä ettei puuliiterin tyhennyskin..onnistuisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jekku tämä on. Mutta ei se tänä päivänä tämäkään mahdotonta olisi kun vievät kengät jalasta ja takit päältä niin mikä ettei puuliiterin tyhennyskin..onnistuisi.

Korvakuuloltakin luulisi asian paljastuvan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korvakuuloltakin luulisi asian paljastuvan.

Kiva kun voi olla iloksi kärttyisille nipottajille

• On tarjottu.
      Joskus olen ottanut avun kiitollisena vastaan, niinkuin eilen viimeksi, kun joku minulle tuntematon kiltti täti tarjoutui auttamaan lastenvaunut alas bussista.

Joskus olen kieltäytynytkin avusta, niinkuin tässä äskettäin, kun kaupalta kotiin kävellessäni pysähtyi minulle tuiki tuntematon auto, sieltä juoksi tien yli joku nainen, jonka mielestä kauppakassini näytti niin painavalta, että josko haluaisin kyytiä jonnekin.
      No kiitos ei, sillä ostan aina vain sen verran minkä jaksan itse kotiin kantaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      106
      6842
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4311
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      46
      3556
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3442
    5. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      180
      3333
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      50
      3329
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2869
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      64
      2441
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      42
      2383
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13