Alkaa taas ohjailemaan ensin kunnissa ja alueilla. Sitten parinvuoden päästä eduskunnassa. Vakaa uskomus on että keskusta taas -kunta ja -aluevaltuutetuissa suurin puolue. 13.4 nähdään iltamyöhään pitääkö ennusteeni paikkansa. Tämä galluppini on 1 kysytty, yhtä pätevämpi kuin 2000 kysyttykin. Siellä suuri osa ei tiennyt politiikasta mitään, minun gallupissa 100 % on tietoisia.
Voit tietenkin aito-arskan tavoin esittää "haisevan vastalauseen, että vasurit ja demarit on suurimpia. Minä kerron ainoan oikean laskentavan -valtuutettujen määrän, näitä mahdoton eritellä % -laskuin.
Palaan iltamyöhään kun kotiudun. Nyt olen Siikalatvan hujakoilla, Rovaniemeltä tähän otokseen lähdin. Jyväskylän pohjoispuolella Hirvaskangas.. eukon kanssa ruokaillaan maan mainiossa SHELL, nykyään ST1 ravintolassa. Lounaalle emme kerkiä, mutta mainio juuri valmistettu.
Ja ei muuta kuin pollea kylkiin. . . .
Keskusta nousee haudasta Jeesuksen tavoin pääsiäisenä
Anonyymi-ap
6
101
Vastaukset
- Anonyymi
Viimeksi äänestää rätkäytettiin, kuntavaalit:
Keskusta 2445 paikkaa
Kokoomus 1 552 paikkaa
SDP 1 451 paikkaa
Perussuomalaiset 1 351 paikkaa
... jne
Vuosi 2022 .
1 379 paikkaa aluevaltuustoihin. Saadut paikat:
Keskusta 297
Kokoomus 289
SDP 277
Perussuomalaiset 155
.... jne - Anonyymi
Lestan uhoa?
- Anonyymi
Ja ei muuta kuin pollea kylkiin. . . .
- Anonyymi
pollea kylkiin. . .
- Anonyymi
Alkaa taas ohjailemaan ensin kunnissa ja alueilla. Kepu on luja tässä lajissa.
- Anonyymi
Ykkösluokkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172463
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70927Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää137882- 45851
- 59817
- 42796
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44775Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130704