Hymvmyilee luonnottomasti joka paikassa, olisko joku lääkitys? Luonnotonta käkätystä vanhaltakin rouvalta, eikä hymy hyydy vaikka ottotytär luonnevikaiseksi todettu?
Vastaukset 12
- Anonyymi
Minäkin käyn aina kirjoittelemassa ilkeyksiä aina kun keksin jonkun, josta en pidä.
- Anonyymi
SAA sanoa suoraankin jos näkee ...että pidän Arja hymyrooliasi tekaistuna ja ei luonnollisena
- Anonyymi
4.5 2025 arja koriseva iltalehdessä naureskelee vaikka ottotytär on saanut tuomion sexuaali rikoksesta!
- Anonyymi
Arja on kaunis nainen. yrittäjä. Voittaa mennen tullen nämä kulttuuri suosikit ,jotka ei ole mitään saaneet aikaan. Elävät Yhteiskunnan piikkiin ja korruptio media pitää pinnalla!
Hyvä ARJA!- Anonyymi
Arja on kaunis, mutta hymy ei ole aito, esittelee hampaitaan tekohymyllä samoin kuin Trumppi..
Ei ole luonnollinen aito hymy.
- Anonyymi
Kamala Harris nauroi räkäsesti....piereskeli!
- Anonyymi
Arjalla se on teeskentelyä sädekehää pitää yllä. Hyväksyy hullun otto lapsensa sairaat jutut eikä edes taida ottaa elämää vakavastikaan muutenkaan, PEITTELEE hymyllään aitoa itseään,sokeakin san huomaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arjalla se on teeskentelyä sädekehää pitää yllä. Hyväksyy hullun otto lapsensa sairaat jutut eikä edes taida ottaa elämää vakavastikaan muutenkaan, PEITTELEE hymyllään aitoa itseään,sokeakin san huomaa!
Olen samaa mieltä aina naurua😂! Mutta jos elmä vaan hymyilee joillekkin! Ja keino peittää jotakin!
- Anonyymi
Minusta Arja Korisevassa ei ole seksikyyttä lainkaan. Ei arvokasta naisekkuutta.
Hän on pikkutyttömäinen, ylivilkas höseltäjä. Hänestä ei tekisi fimitähteä 'kirveelläkään'.
Arja on Arja, räkätyssarja... Arja ei ole hyvä julkisuustyyppi. On sellainen mediamyytti.
Arja aiheuttaa 'inhareita' monessa. Joissain ei.
On meitä moneen junaan... - Anonyymi00011
Arja on BEST.💜
- Anonyymi00012
Teennäinen ja mikä ihmeen yrittäjä,hörötyskilpailuissako
- Anonyymi00013
Kyllä Arja on varmaan saanut kärsiä kun ottotyttärensä simputukset armeijassa tulivat julkisuuteen.
Kyllä tytön maine meni ja ikävä kyllä seuraa koko elämän ja siitä hänet muistetaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 50605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527