Joni Mäki raukka nassikka , 10 kilonmetriä hiihtää toisen perässä. Kunnon kumi huuli , ei voita koskaan kunnon kisoja . Parisprintissä toisen ansiosta saanut 2 mitalia, siinä sen saavutukset.
Perässä Hiihtäjät
28
432
Vastaukset
- Anonyymi
Menepä vatipää itse ladulle, et taida pysyä edes pystyssä.
- Anonyymi
Ei ole siitä kyse ,jos on kunnon hiihtäjä niin ei peesaile koko matkaa toisen perässä. On kuin peräpukama takapuolessa kiinni, ei tule koskaan hiihtäjää tumpelosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole siitä kyse ,jos on kunnon hiihtäjä niin ei peesaile koko matkaa toisen perässä. On kuin peräpukama takapuolessa kiinni, ei tule koskaan hiihtäjää tumpelosta.
Minä olen kuullut, että jopa vaalituvalta on heitetty pihalle, kun on vaatinut perässä roikkumista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen kuullut, että jopa vaalituvalta on heitetty pihalle, kun on vaatinut perässä roikkumista?
Tollainen jäpä pitäs hylätä, on siellä Pyhäjärvellä kunnon hiihtäjä ollut Helena Takalo aikoinaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tollainen jäpä pitäs hylätä, on siellä Pyhäjärvellä kunnon hiihtäjä ollut Helena Takalo aikoinaan.
Oletko kaikessa muussakin elämässä sitä mieltä, että järjen käyttö on kiellettävä. Olet siis nähtvästi persu?
- Anonyymi
Perässä saattaa pysyä mutta edelle et mene
- Anonyymi
Perässä se Iivo Niskanenkin on viime aikoina hiihdellyt.
- Anonyymi
Älä nyt aloittaja on persu ja hehän ovat aina muiden perässä itkijöitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt aloittaja on persu ja hehän ovat aina muiden perässä itkijöitä.
No osasit sitten tämän asian tähänkin vetää.
Onko mahdollista, että sinussa asuu pieni Persu 🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No osasit sitten tämän asian tähänkin vetää.
Onko mahdollista, että sinussa asuu pieni Persu 🤭En ole. Olen aivan kunniallinen suomalainen.
- Anonyymi
Olipa tyhmä, oliko sandelsin ottaja 👊
- Anonyymi
Se pannaan kohta Persujen syyksi kun Joni Mäki ei ollut vedossa.
- Anonyymi
Jos voittaa niin ei ole vedossa?
- Anonyymi
Perässähiihtäjiähän oli jo Kekkosen aikoihin.......
- Anonyymi
Olet nähtävästi itse ollut kunnan mestarushiidoissa 107. kun noin kahdehtit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet nähtävästi itse ollut kunnan mestarushiidoissa 107. kun noin kahdehtit?
Ei ole kadehtimisen arvoinen julli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kadehtimisen arvoinen julli.
Ainakin lyö sinut joka suhteessa. Tiedät sen itsekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin lyö sinut joka suhteessa. Tiedät sen itsekin.
Ei voita sen voin sanoa, kun katsoo sen näköä . Siinä voitan sen mennen tullen, vaimo on minulla komeampi kuin sillä se en kehtaa edes sanoa. Ymmärrän ettei voi saada tuolla naamalla parempaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voita sen voin sanoa, kun katsoo sen näköä . Siinä voitan sen mennen tullen, vaimo on minulla komeampi kuin sillä se en kehtaa edes sanoa. Ymmärrän ettei voi saada tuolla naamalla parempaa.
Vaimostasi olet oikeassa. Sen verran moni on hänen päällensä könynnyt, että kauneuttaan on jakanut.
- Anonyymi
Jopas olet Kateellinen, itse et ole suksia ehkä nähnytkään, saatikka hiihtänyt koskaan.
- Anonyymi
JEESUKSET!Hallelujaa!
- Anonyymi
Jollakin Jämin kannattajalla mennyt tunteisiin😆
- Anonyymi
Mitä aloittaja on itse saavuttanut?
- Anonyymi
Ei passaa kertoa, et käy minun liikkeessä siellä Pyhäjärvellä. Asun siellä keskustan lähellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei passaa kertoa, et käy minun liikkeessä siellä Pyhäjärvellä. Asun siellä keskustan lähellä.
Ei onnistunut peesaaminen Joni Mäki sammui kuin sauna lyhty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei onnistunut peesaaminen Joni Mäki sammui kuin sauna lyhty.
Näin teki eikä heilutellut voiton merkkiä heh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin teki eikä heilutellut voiton merkkiä heh.
Voittaisi sinut puolella tunnila vitosella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voittaisi sinut puolella tunnila vitosella.
Älä aliarvioi häntä. Hän tuli Siikajoen mestaruushiihtojen kolmen kilometrin hiihdossa maaliin samana päivänä toiseksi viimeisen kanssa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3554368Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!4763251- 712220
Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3411654Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-2041583Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1801497- 1051243
Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal751232Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks121157K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali81108