Kun olen epävarma että mitä sä vastaat. Haluatko oikeasti yhtään tavata ja puhua asioista. Kannattaako omaa sisintään ja tunteitaan edes avata toiselle. Ne on niin herkkiä asioita että pitäisikö vaan pysyä muurin takana
Turhauttaa kaikki
16
404
Vastaukset
- Anonyymi
Haluan, koska rakastan sua. Haluaisin jutustelun jälkeen tutustua fyysisestikin suhun.
- Anonyymi
Sitä saat odottaa. Fyysisyyttä siis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä saat odottaa. Fyysisyyttä siis
Juu ei muutama vuosi lisää tunnu enää missään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei muutama vuosi lisää tunnu enää missään.
🤭.
- Anonyymi
Pussaisitko
- Anonyymi
Noh, tyhjän saa pyytämättäkin sanoo vanha kansa. Mitähän häviät jos otat härkää sarvista?
- Anonyymi
Haluan tavata ja puhua. Olen yrittänyt olla helposti luettava. Sinun täytyy vain uskaltaa. Meitä on tässä kaksi. Kerrotaan kummatkin toisillemme kaikki, koko totuus. Oikeastaan tiedämme jo, se pitää vain sanoa ääneen.
- Anonyymi
Se on jo kirjoitettu ja on ihan valmiina. Nätisti lukee sen mitä tarvitsee. Vielä pohdin annanko sen mennä vai en. Toisaalta tämä on niin stressaavaa että ei tätä tahdo enää jaksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on jo kirjoitettu ja on ihan valmiina. Nätisti lukee sen mitä tarvitsee. Vielä pohdin annanko sen mennä vai en. Toisaalta tämä on niin stressaavaa että ei tätä tahdo enää jaksaa.
Lähetät nyt vaan sen.🙂
- Anonyymi
Jos oot m jolle lähetin eilen viestin, ei täällä.
Siinö kerroin, toiveeni oli nähdä ja jutella, tarkoitin jopa sopien että voi asioista puhua kunnolla.
Minäkin kertoa tunteistani enemmän mitä tähän mennessä ehtinyt kertoa, jos sopii tilanteeseen. Puretaan muuri.
Vastaan asiallisesti ja empaattisena luonteena saatan myötäelää paljonkin itkien mutta ei hätää otan aurinkolasit. - Anonyymi
Haluaisin kyllä tavata 💯
- Anonyymi
Minulle sopii.
- Anonyymi
Ei pitäisi
- Anonyymi
Haluaisin tietty tavata…
- Anonyymi
T-mies odottelee yhteyden ottoa.
- Anonyymi
En tietystikään tänne voi kirjoittaa mitään.
Niin minne sitten?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315686- 363771
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833313- 122658
- 292192
- 122137
- 1631896
- 161454
- 1051362
- 1371174