Oikeiden merkkien takana on ollut aina halu tehdä kunnollista, mitat, teho, paino, ergonomia. Eri luokat, eri hintaluokat. "halvan" ostaja saa erilaista.
Kaikissa osista joita ostavat, valmistettuja osia tekevä ja myymä yhtiö joutuu tekemään juuri siitä materiaalista ja niillä mitoilla jonka stihlin, husqvarnan insinöörit ja muut päättävät, Euroopassa.
Ei olisi koskaan ollut 50-100 vuotta toimivia merkkejä ja ne ovat eniten myytyjä.
Kannattaa aina laittaa se 100 euroa käytetyn oikean merkin ostamiseen kuin laittaa se uuteen sahaan joka ei ole muutamaa laatumerkkiä joilla ollut 50-100 vuotta toimintaa.
Suunnittelu, laatu, laadunvalvonta, toteutus.
4
86
Vastaukset
- Anonyymi
Se ihan nyt noinkaan. Valmistajat on kaikki rahanteko bisneksessä. Ne tekee rahaa koneilla. Siinä on sitten eroja miettiikö ne bisnestään pidemmällä vai lyhyemmällä aikavälillä. Se taas vaikuttaa millaista roskaa sylkevät ovestaan pihalle.
- Anonyymi
Ainakin Electrolux-pörssiyhtiön halparihkaman laatu on painettu kustannussyistä pohjasakkaan. Tämä tosiasia kannattaa pitää mielessä, jos aikoo ostaa alle 500 euron Husqvarnan.
- Anonyymi
Ei kai electroluxin kodinkoneita enää kukaan osta? Ennen hyvät Kylmälaitteet on nykyään ihan skeidaa. Viimeinen ostos ko. Puljusta oli pölynimuri, joka ei ollu halpa, mutta kokoonpano oli sen tasoista että etsitty halvin paja kaukoidästä. Sähköjohdot oli taiottu roskiksesta, kolvaukset oli amatöörimäisiä, lisäksi osia ei oltu laitettu edes paikalleen kunnolla. Kun oli kaksi kertaa itse purkanu ja koonnu laitteen, soitin heidän asiakaspalveluun. Kommentti oli: välitämme viestin eteenpäin. Electrolux on kuin continental, designed somewhere, manufactured elsewhere.
Riski on olemassa että tauti leviää muuallekin konsernin tuotteisiin. Tosin vielä niillä näkyy olevan mielenkiintoa kehittää pihalla toimivia laitteita. Sisätilojen laitteet voi unohtaa.- Anonyymi
Tauti on levinnyt ajat sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk923944Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna922019Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871823- 1441712
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1091576- 1671551
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.691519Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671452Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001364- 861317