Onko miehiä/pareja tänään liikenteessä.rekalla parkissa tai muita levareilla ym muualla.alapää kosteana ja jos oikein nyt kiimaan pääsee,niin (voi)kakkoseenkin päästä ehkä.mieheni pääsisi liukkaille.
Seinäjoki,,
42
1234
Vastaukset
- Anonyymi
Missä päin? Koska?
- Anonyymi
Kui vanhoja olette? Voin Tampereelta asti tulla jos ootte nuorempaa väkeä
- Anonyymi
Kyllä ikää meillä jo on toki nyt alta 50v
- Anonyymi
olen siellä lähes viikottain parkissa yön .että tervetuloa vaan.
- Anonyymi
Missä olet parkissa.
- Anonyymi
Koska olet paikalla ja missä.
- Anonyymi
Asuntoautolla voin olla tarvittaessa liikkeellä.Kerrohan millainen olet.Minä olen 63v ok kok. ja näköinenki.
- Anonyymi
Tipu olisi käytettävissä näin pääsiäisenä:,)
- Anonyymi
Tipu ainakin illalla liikenteessä:,)
- Anonyymi
No eilen olisi voinut törmäillä:,).tänään ei ehkä enää onnistu,vai missä päin liikenteessä.seinäjoki (ko)
- Anonyymi
Koska olis E-P alueella jotakin
- Anonyymi
Tänään.
- Anonyymi
No epäilen vahvasti että mitään on missään.
- Anonyymi
Kyllä on ei tarvi epäillä olen ollut yhden pariskunnan käytettävissä tai minä siis nain hänen vaimoaan.m43
- Anonyymi
Niin nait ja uusiksi haluaisin ottaa vaikka jo tänään.
- Anonyymi
Minne vappu ajelulle seinäjoella,jos vaikka tapahtuisi pienet pika panot.t.mies/nainen 45/42
- Anonyymi
Käviskös asuntovaunussa sellanen tunnin päästä olsin seinäjoella matkalla olen jo sinneppäin
- Anonyymi
Kiinnostaisko kiimaa helpottamaan Nelikymppinen erittäin kestävä ja viriili Mies Seinäjoelta?
- Anonyymi
Me kerkisimme vappuajot ajella.ehkä illemmalla?
- Anonyymi
Käy,missä tavataan ja mihin aikaa?
- Anonyymi
Mihinkä vaunulla menet.onko 40 mies vielä kuulolla.g.pari
- Anonyymi
Täällä hetero pari,olisi myös kiinnostunut.olemme noin 45v.vaimolle jotain mukavaa.jossain seinäjoen lähistöllä autossa?.joku hyvä pikkuisen sivussa oleva paikka tai levari.
- Anonyymi
Haluaisiko Rouvasi tavata Kestävän ja erittäin viriili Nelikymppinen sinkku Miehen?Voitais sopi jokin paikka
- Anonyymi
Missä ja koska.
- Anonyymi
Miten on?
- Anonyymi
Niin ja oikein viriili jos olet ja ollut,niin ei ehkä paljaalla:,)
- Anonyymi
Miten olisi kyrkösjärvellä? Klo 19.30?
- Anonyymi
Rouvasi voisi tulla autooni ja kävisimme jossain syrjäisellä paikkaa?
- Anonyymi
Myös kumin kanssa onnistuu
- Anonyymi
Viikonloppuna voipi onnistua.ollaan (kuulolla)kyrkkärikin käy.t.pari
- Anonyymi
Ajattelin kyllä jos olisi tänään vielä tavattu?terveisin :M40
- Anonyymi
Ei onnistu enää tänään.katsotaan olisiko jo huomenna.ei siis varmaa.jos niin joskus klo 23.30-....
- AnonyymiUUSI
Moi kiinnostaisiko tuon rouvaasi saunomaan yms mukavaa nyt Seinäjoen keskustaan?😉💋
- AnonyymiUUSI
Pidän hyvää huolta Rouvastasi?😉
- AnonyymiUUSI
Onkos ketään esim.kyrkkärillä tai muualla ajelulla.
- AnonyymiUUSI
Oletko mies vai nainen?
- AnonyymiUUSI
Hetero pari.
Kiinnostaisko tuoda Naisesi keskustaan Nelikymppisen asiallisen ja siistin Miehen sauna Seuraksi yms mukavaa?🌺💦🔞
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773174
- 492400
- 322107
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812102- 1371869
- 311735
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291691Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91536Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51240Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61234