Eli demokraattisessa tasavallassa presidentti voi myydä kansalaisoikeuksia kenelle hyvänsä 5 miljoonalla. Eikä kyse ole edes ilmaisesti rikoksesta. Eihän siinä mitään.
!000 venäläistää Venäjältä pakenevaa miljonääri oligarkia ei liene vaikea löytää. 5 miljoona on pieni kustannus, jos sillä saa takuun, ettei putoa ikkunasta tai parvekkeelta. Sehän tekee 5 miljardia Trumpin taskuun ja turvatoimet maksaa valtio.
Trumpilla on kyllä tässä asiassa nerokasta business-älyää, vaikka olen sitä ajoittain epäillyt puuttuvan.
Ensi viikolla USAn kansalaisuuden saa 5 miljoonalla ostamalla Trump kultakortin.
7
113
Vastaukset
- Anonyymi
Osa noista maksetaan suoraan FSBn tililtä. No broblem.
- Anonyymi
Suomessa maksaa kela. Pekka Melkein Presitentti.,rahtaa valtion piikkiin.p
- Anonyymi
Nyt vähän faktantarkistusta: Tuo järjestelmä on ollut Yhdysvalloissa käytössä iät ja ajat, Trump on vain lanseerannut sen uudelleen vähän kalliimmalla hinnalla. Aikaisemmin saman kortin sai muistaakseni 2 miljoonan sijoituksella? Ja myyväthän monet EU-valtiotkin (Portugal, Malta, Kypros jne) ns. kultaisia passeja paljon halvemmalle.
Siis paska systeemihän toi on mutta turha siitä on Trumppia syyttää.- Anonyymi
Ei taitaisi Yhdysvallat pyöriä omillaan, eikä Euroopan maatkaan. Ja pitäisikö edes pyöriä omillaan?
- Anonyymi
Dollareita vaiko euroja?
- Anonyymi
5 miljoonalla Trumpin henkilökohtaisella kortilla ei saa vaan kansalaisuuta vaan USA valtion myöntävät turvatakuut. Se merkitsee, että usalaisiin kohdistuneet rikokset eivät vanhene koskaan tapahtuivat ne missä tahansa.
Aikaisemmilla 2 miljoonan oikeuksilla sai vaan esiintymisluvan olla usalainen. - Anonyymi
En huoli ! Mulla jo 2 kansalaisuutta :)
Gubbe 76
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?982038- 981488
- 1121187
- 771085
- 1211072
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51887
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58846- 36822
- 33733