Kirjoitelkaapa, iisalmelaiset,
myös Kiuruveden sivuille
(Suomi24 Kiuruvesi)!
Siellä kaivataan älykästä tekstiä.
KIRJOITELKAAPA KIURUVEDELLE...
12
289
Vastaukset
- Anonyymi
Pottukoira saanut uudet hampit.
- Anonyymi
Voisiko kiuruvetiset vastavuoroisesti kirjoitella älykästä tekstiä tälle Iisalmipalstalle 🤓
- Anonyymi
Me kiuruvetiläiset emme koskaan liity Iisalmeen. Piste.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä me iisalmelaiset hyväksytä teitä kiuruvetisiä tänne ikinä vaikka yritätte liittyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän ei teiltä kiuruvetisiltä kysytä, kun kuntaliitoksen hetki tuleePeruSmuotoisesti harataan kaikkea kehitystä vastaan, joka on normaalia sivistyneessä kunnassa. jJulkisesti luvataan arpajaisvoitosta 20miljoonaa rahaa koulun rakentamiseen, jos vain saa jarruttaa kehtitystä hamaan tappiin.
Vanha kunnon Stalinistinen kommunismi nostaa päätään.
OttoWille olisi ylpeä verenperillisistään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida paljon vaihtoehtoja kohta olla,mutta onnea yritykseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä me iisalmelaiset hyväksytä teitä kiuruvetisiä tänne ikinä vaikka yritätte liittyä.
Näin on
- Anonyymi
Pottukoira haastaa videolla I*Immu i*Ilmenin nyrkkeilymatsiin. Aikaa lyödä niin että leuka lähtee irti.
- Anonyymi
Liekö hän jo iltapäivälehdet saaneet tiedon tuosta haasteesta. Pottu ihan tosissaan haastoi eikä tainnut olla edes päissään.
- Anonyymi
Joko siellä kiuru laalaa Kiuruveellä?
- Anonyymi
Ei mutta mäyrä murisee torilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mutta mäyrä murisee torilla
Pottukoera Virossa uluvoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319