Kävin varastosta kesärenkaat ja ajattelin vaihtaa ne autoon, mutta huomasin renkaissa hius halkeamia. Onko näillä turvallista vielä ajaa vai onko halkeamat liian isoja? Viime kesänä en muista tämmöisiä olleen.
Kuva täällä:
https://postimg.cc/0rhzCQ3p
Onko liikaa halkeamia renkaissa?
4
328
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän tuo näyttää jo muutenkin olevat kovin heikossa kunnossa. Osta uudet.
- Anonyymi
Ko. pitkittäissuuntaisia halkeamia olen nähnyt nokialaisissa. Itse en noilla enää ajelisi.
- Anonyymi
Nämä juurikin on Nokialaiset Hakka Blue2. Ikää vain 4-vuotta. Tilasin nyt uudet Nokia Wetproof 1 XL, josko kestäisi paremmin... ei uskalla ajella noilla enää.
- Anonyymi
Tuota olen miettinyt miksi ko. merkissä tuo runko pettää usein, ennen kuin kulutuspinta on kulunut loppuun. Tuossakin on vielä matkaa TWI-nystyröihin. Talvirenkaissa tulee usein jopa teräslangat kulutuspinnasta läpi, että saa olla varovainen ettei saa niistä haavoja käteen.
Kesärenkaissa ei säikeet tule esille, mutta tuo ennenaikanen pitkittäisrepeämä harmittaa kalliissa renkaassa. Olisko tuossakin runkorakennetta halpuutettu ja siksi lyhytikäinen verrattuna kilpaileviin merkkeihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683