Onko liikaa halkeamia renkaissa?

Anonyymi-ap

Kävin varastosta kesärenkaat ja ajattelin vaihtaa ne autoon, mutta huomasin renkaissa hius halkeamia. Onko näillä turvallista vielä ajaa vai onko halkeamat liian isoja? Viime kesänä en muista tämmöisiä olleen.
Kuva täällä:
https://postimg.cc/0rhzCQ3p

8

747

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllähän tuo näyttää jo muutenkin olevat kovin heikossa kunnossa. Osta uudet.

• Anonyymi

Ko. pitkittäissuuntaisia halkeamia olen nähnyt nokialaisissa. Itse en noilla enää ajelisi.

• Anonyymi

Nämä juurikin on Nokialaiset Hakka Blue2. Ikää vain 4-vuotta. Tilasin nyt uudet Nokia Wetproof 1 XL, josko kestäisi paremmin... ei uskalla ajella noilla enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä juurikin on Nokialaiset Hakka Blue2. Ikää vain 4-vuotta. Tilasin nyt uudet Nokia Wetproof 1 XL, josko kestäisi paremmin... ei uskalla ajella noilla enää.

Minulla on 39 v vanhat Michelin nastarenkaat. Nyt jo on tullut hyvin pientä hiushalkeamaa renkaitten sivuihin. Aion silti ajaa ne loppuun!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on 39 v vanhat Michelin nastarenkaat. Nyt jo on tullut hyvin pientä hiushalkeamaa renkaitten sivuihin. Aion silti ajaa ne loppuun!

Halppikset 27 vuotta sitten hankitut ovat jo silestonet.
        Tälle kesälle etsin sellaisia joissa olisi vielä laillinen pintakuvio.

• Anonyymi

Tuota olen miettinyt miksi ko. merkissä tuo runko pettää usein, ennen kuin kulutuspinta on kulunut loppuun. Tuossakin on vielä matkaa TWI-nystyröihin. Talvirenkaissa tulee usein jopa teräslangat kulutuspinnasta läpi, että saa olla varovainen ettei saa niistä haavoja käteen.

Kesärenkaissa ei säikeet tule esille, mutta tuo ennenaikanen pitkittäisrepeämä harmittaa kalliissa renkaassa. Olisko tuossakin runkorakennetta halpuutettu ja siksi lyhytikäinen verrattuna kilpaileviin merkkeihin.

• Anonyymi

Nokialaiset on aina olleet susia. Ajossa ei ole moittimista, mutta kestossa on sitäkin enemmän.

• Anonyymi

Nokian rengas kannattaa ostaa, vain jos ajaa paljon . Runko kestää vain 3 vuotta .

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      90
      8546
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      42
      4748
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      41
      4421
    4. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      46
      2623
    5. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      99
      1500
    6. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      40
      1306
    7. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1256
    8. Heräsin taas sinä mielessä

Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?
      Ikävä
      64
      1162
    9. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      39
      1160
    10. Kannattaa toimia yleisesti ottaen

Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo
      Ikävä
      167
      1100
    Aihe