Janne Ahonen ja Kalle Palander olisivat tyylikäs pari!

Anonyymi-ap

Molempien naiset ovat lähteneet. Nyt olisi aika koettaa yhteiseloa, eräänlainen Suomen brokeback Mountain. Tunteet kuohuisivat kahdella taloutensa sössineellä "urheilijalla".

11

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taidat aloittaja unelmoida mukaan pääsystä?

• Anonyymi

Kalle voisi tunnustaa että on mikä on. Antti Tuisku myös vaikenee... onkohan pohjoisen pojille vaikeaa olla oma itsensä?

• Anonyymi

Homoilua lisää.

• Anonyymi

Palaa yhteen Riiniksen kanssa. Kumpikaan ei osaa olla itsekseen, eikä Riiniksen naamalla saa parempaa hevosten maksajaa...

• Anonyymi

Menis Kalle Valavuoren kanssa naimisiin. Kumpaistakaan vaikea heteroksi uskoa.

• Anonyymi

Vala on kertonut DTM olleen kantapaikkansa.

• Anonyymi

Riinis vei Kallelta kaiken, oikeuden nähdä ensimmäistä lastaan ja lopulta rahat.

• Anonyymi

Tyhmältä mieheltä voi viedä vaikka tuhkatkin pesästä.

• Anonyymi

Heillä menisi kauniisti sukset ristiin...

• Anonyymi

Janne on komea mies ja tulee pärjäämään kuitenkin hyvin elämässään, Kallesta en niinkään tiedä ja viekö alkoholi kuitenkin miehen alamäkeä kohti kokonaan.

• Anonyymi

Nuo on komeita sentään kun kattoo noita läskejä Heinäveteläisiä, Kärkkäistä ja Hjellmannia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      860
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33