Oikein kunnolla😉
Masentukaa ja ahdistukaa nyt
11
351
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sinä sillä olotilalla teet?
- Anonyymi
Nautin siitä
- Anonyymi
Se on psykiatri ja tienaa sillä.
- Anonyymi
Mieti miten paljon yksinäisiä ja ahdistuneita ihmisiä tämmösillä sivuistolla kirjottaa ja sitten sinä tulet ja tuhoat lisää. Kuvottava maailma. Hyi helvetti
- Anonyymi
Lopeta valehtelu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta valehtelu
Vihaan sua haista vittu
- Anonyymi
yiitän antaa jonkin piristeen... kasvovoide-juttu, kokeile laittaa naamaan... jotkut tytöt ehdottivat Nivea MEn -voidetta jos kuivaa kasvot... mutta silmiin ei kannata vahigossa laittaa kirvelee paljon jos vahingossakin.
mutta tekee kasvojen ihosta huomattavan pehmeän... enparempaakaan piristytystä nyt keksinyt. - Anonyymi
Kiitos samoin. ✋
- Anonyymi
Joo, tää kiinnostaa.
- Anonyymi
jos on hyvä kasvovoide niinmyöskin huomioi UV-suojajuttu voiteessa jotrta ei naama pala..
Joo mun piti kattoo, oliko mun naama voiteessa toi uv suoja, mutta se on jääny tonne työpajoille. Ainakin joku anti age siinä. Nivea kuitenkin. Huomena palailen tonne, viikot oon asunnu siellä, ullakkokamarissa päätalon puolella. Pian menee tää kämppä myyntiin ja loput tän paikkakunnan pölyt karisee kengästä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645626Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204277Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1702237
- 171936
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261792- 951377
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77998