Hei, katselin Kanta-Loimaantien vuokra-asuntoja kerrostalosta (ei kunnan). Yksi asunto vapaana jo viime vuoden lokakuulta tähän päivään, onko siihen joku erityinen syy miksi samat asunnot, siis muuallakin kuin vain Kanta-loimaantiellä eivät mene kaupaksi. Olisivat ainakin edullisia, esim. 350 € kk sis. veden. Kannattaako muuttaa?
Kanta-loimaantien vuokra-asunnot
4
375
Vastaukset
- Anonyymi
Talolla voi olla huono maine. Asunto voi olla huonokuntoinen. Voi olla huonot naapurit. Voi olla monta syytä miks on tyhjä
- Anonyymi
Olisko vaan maine, enpä tiedä mutta voihan sen vuokrata ja kokeilla, jos vaikka hyväkin asuinpaikka olisi. Vuokralaisen etu on, että voi piankin maisemaa vaihtaa ja Loimaalla taitaa vapaita kämppiä reippaasti olla.
- Anonyymi
Uskoisin, että varausaste on aika heikko, siis asumisaste muutenkin. Jotkut vaan on muuttaneet Loimaalta pois kasvuseuduille ja pistäneet omistusluukun vuokralle - kun ei sitä myytyäkään saa. En osaa sanoa asukkaan näkökulmasta, mutta ainakin Hirvikoski yleisesti vaikuttaa rauhalliselta. Saattaa pari mummoa kävellä vastaan, jos hyvin käy, mitään röyhkeää käytöstä tai riitaa en ole kuullut. Voisin itse asiassa muuttaa kanta-loimaantielle, sillä joutuu pian asuntoa hakemaan, kun tulee putkiremontti nykyiseen - enkä halua tulla takaisin kasvuseudulle remontinkaan jälkeen.
- Anonyymi
Huono aika myydä asuntoja. Ollut jo monta vuotta. Kukaan ei uskalla ottaa lainaa. Tai on huonolla paikalla tms. Kaupungissa kuin on ollut pitkän aikaa myynnissä yksiö hinta 27.000€ ihan nätti asunto,mut ei vaan kukaan osta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722698
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232672Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072322- 341619
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401475- 281270
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181