Edes mitää meidän ristiriitojen vuoksi
? En tiedä
Tulisiko mistään
11
236
Vastaukset
- Anonyymi
Eroavaisuuksien
- Anonyymi
Tulisi. Olemme hyvin samanlaisia/samanhenkisiä hänen kanssaan.
- Anonyymi
Et suostuisi elämään kuten minä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et suostuisi elämään kuten minä
Miten sinä elät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sinä elät?
Konservatiivisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Konservatiivisesti
Mistä tiedät millainen minä olen ja miten elän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät millainen minä olen ja miten elän?
Tiedän et olet tämänkin ajan kun olet kanssani ollut suhteessa ollut koko ajan muiden tai sen toisen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän et olet tämänkin ajan kun olet kanssani ollut suhteessa ollut koko ajan muiden tai sen toisen kanssa.
Eikä se kulu tapoihini.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi.
- Anonyymi
Olen hyvin sopeutuvainen ja avarakatseinen. Yritän ymmärtää kaikenlaisia ihmisiä ja tapoja elää. Kuuntelen aina sydämeni ääntä, se pitää minut oikealla polulla.
- AnonyymiUUSI
No ei kyllä, nyt kun riisuin vaaleanpunaiset lasit, niin en voi käsittää mitä hänessä näin ja miksi annoin kohdella huonosti. Ihastus sokaisi ja pahasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1044661Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743921397- 1861072
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86970Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11902- 64901
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10887- 64866