En muista,että näin kalliita itsenäisyysmaita,kuin Luhanski ja Donetski, on lännellekkin tullut, krimiiläiset taas palasi Venjään ja demokraattisemmin !?
Mitä Ukraina hyötyi, Suomen avustakin, ainakin lisää ruumiita,kateussodan kiihdyttämisestä !?
13
186
Vastaukset
- Anonyymi
Slava Ukraini!!!
- Anonyymi
Asutetaan ensiksi alueille iso määrä venäläisiä, jolloin enemmistö ovat venäjäisiä, eikä ukrainalaisia. Sitten kysytään, että halutaanko liittyä venäjään. Ei tarvitse arvat mikä on lopputulos, kun enemmistö alueella asuvista ovat venäläisiä.
Ennenkin on venäjällä käytetty kyseistä taktiikkaa, jolla vallataan naapurivaltion alueita itsellensä.- Anonyymi
Tuo muuten olikin tosi hyvä vinkki !
Sitten vaan nuo väärin ajattelvat ukronatsit pannaan maistamaan omaa lääkettä - sidotaan puolialasti tolppiin ja muovitetaan, sitten häväistään ja herjataan.
Oma lääke on heille tosi osuva.
Ei vaan venäläiset toisaalta ole raukkiksia eikä brutaaleja kuten ukronatsit. Ei taitaisi kovin hyvin upota luonteeseen.
Venäläiset on luottavaisia ja uskoneet sopimuksiin, mutta Suomikin petti tässä suhteessa kuten saksalaiset reilut 80 vuotta sitten. - Anonyymi
Eikö poju tietävinään,siellä Venjä puolustaa Luhanskin ja Donetski itsenäisyyttä ja krimiläiste paluuta demokraattisesti,joka vietii vain Hrutsevin päätöksellä !?
Neuvostoliiton presidentti hrutsev, oli Ukrainalainen,jonka isä oli keirarin orja !?
Hrutsevin neuvonantaja Suomalainen, Otto Ville Kuusinen, joka ei hyväksytty kotimaahan, Kansalaisodankaan jälkeen,ampumisen uhalla,vaikka ei kuulunut sodan toimeenpanoon,kansanedustajana ja ensimmäisenä Suomen itsenäistäjänä !? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö poju tietävinään,siellä Venjä puolustaa Luhanskin ja Donetski itsenäisyyttä ja krimiläiste paluuta demokraattisesti,joka vietii vain Hrutsevin päätöksellä !?
Neuvostoliiton presidentti hrutsev, oli Ukrainalainen,jonka isä oli keirarin orja !?
Hrutsevin neuvonantaja Suomalainen, Otto Ville Kuusinen, joka ei hyväksytty kotimaahan, Kansalaisodankaan jälkeen,ampumisen uhalla,vaikka ei kuulunut sodan toimeenpanoon,kansanedustajana ja ensimmäisenä Suomen itsenäistäjänä !?Silkkaa ripuliputinia tuo.
- Anonyymi
UKRAINA HYÖTYI MILJARDEISTA - JA MAAN KERMA - SUOMI KÖYHTYI ja sairaanhoitokin putosi monta pykälää alas - tuhoamme omaa kansaa lahjoituksilla ja sodan tukemisilla. Järjetöntä puuhaa ja rikkaat pärjää - köyhät jää työttömiksi ja konkurssit lisääntyy - hinnat nousee ja pääkoppa kärsii - kärsi muuten pahasti piikeistä mitä on seurattu. Kannattaa olla kuin opiskelija ja näkee miten sairasta on ollut varsinkin viimeiset reilut 4 vuotta.
Moni ei näe mitään, mutta siitä pitää hyvin huolen media roskalehtinensä. - Anonyymi
Menoa tässäkin:
https://www.youtube.com/watch?v=Mp8YjmG8LgQ- Anonyymi
Onpa hyvä nähdä eikä vaan lukea jostain toisarvoisia tarinoita suomalaisista roska-aviiseista!
- Anonyymi
Nyt halutaan vain tulitaukoa,varustamiseen,se kuin Minskin rauhansopimusta neuvoteltiin,nyt Luhanskin jaa Donetskin suojelia Vrnäjä ri tee virhettä uudestaan !?
- Anonyymi
Suomi suuri rahoittaja Ukrainan korruptiossa!
- Anonyymi
Yleensä lauseeseen laitetaan myös predikaatti.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185151Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802- 452724
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302458Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭221730- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101600Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231324Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101228- 961187