ALI LEINIÖ ON KUUKAUDES SAANU YLI 10 000 UUTTA TILAAJAA HIENOA 100 000 LÄHENEE !!!
KAYSOKAA PARAS TUBETTAJA
17
178
Vastaukset
- Anonyymi
Oon seurannut Alia alusta asti .Parhaat videot .
- Anonyymi
Kyllä hattua pitää nostaa !! Jätkä yöpyy muutamil videoilla riippumatos talvisina pakkasöinä.On tuben parhain videon tuottaja !!
- Anonyymi
Juu nää on aitoja videoita ja elämäntyyli terveellinen.
- Anonyymi
Kyllästyny hänen jorinoihin.
- Anonyymi
Ihan kivat elämänläheiset jutut. Ei voi eses kuvitella että Ali solvaisi naisia vaikka on hänellä sydänsurujakin ollut. Kivasti on ne asiat käsitelly.
Tätä vasten tuntuu nuo Timo Juvosen karjumat karvapillut ja pillulimat tosi törkeiltä. Pieni kokoine Timo tietysti yrittää suurentaa ekoaan kiroilemalla. Ja rahastaa. Huoristakin on Timo puhunut siihen aikaan kun ostomorsian oli tulossa kuvioon. Uhhuh. - Anonyymi
Mä kyllästyin ton aikuisen pullosilmän joka huutaa äitinsä karvasta v . . . . a videoil hänen isä opettanut toinen tuo ruma ämmä joka puhuu tärinä äänellä Hyi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä kyllästyin ton aikuisen pullosilmän joka huutaa äitinsä karvasta v . . . . a videoil hänen isä opettanut toinen tuo ruma ämmä joka puhuu tärinä äänellä Hyi
On lapsellinen ruma mies .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On lapsellinen ruma mies .
Totta.
- Anonyymi
Olin Timon kanssa ja kertoi ettei ollut naista saanut ennen koskaan.
- Anonyymi
😆😆😆😆😆😆
- Anonyymi
Ali on hyvä .
- Anonyymi
Paras
- Anonyymi
Täältä myös vahva yläpeukku Ali Leiniölle.
- Anonyymi
Täältä myös 👍
- Anonyymi
Ali naisen kanssa talviretkellä ja yöpyminen TELTASSA. Aikas hyvä. 5/5
- Anonyymi
Ihan joutava ali. Ei tilata eikä katsota
- Anonyymi
Alia voi katsoa lastenkin kanssa, ku ei kiroile, eikä puhu rivoja naisia halventavia sanoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832214
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1691937Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451894- 1261596
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641459Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1831432Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771211Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P311064- 711043
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni67988