Useat sadat ihmiset söivät makkaraa ilmaiseksi puolueiden yhteisessä vaalitapahtumassa Joensuun kävelykadulla lauantaina.
Poliitikot jakoivat makkaraa ja muita lahjoja ilmaiseksi
10
112
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä tekivät ja tulevat tekemään varmaan jatkossakin. Markkinoiden aikaan ilmaisten makkaroiden jakamista ei suositelle torialueelle, koska se vähentää huomattavasti markkinakauppiaiden ruokamyyntiä ja on siis epäystävällinen teko yrittäjiä kohtaan.
Saa nyt nähdä miten moni puolue tuon rajoituksen ottaa huomioon. Jos eivät huomioi suositusta, niin takaan, että saavat epäedullista julkisuutta. - Anonyymi
ILMAINEN SANKKO TAI MAKKARA,NIIN JOHAN PORUKKA LÄHTEE LIIKKEELLE...HA.HAA.
- Anonyymi
Pitikö jonottaa kauankin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitikö jonottaa kauankin?
En tiiä,en käyny. Makkaraa on kotonakin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiiä,en käyny. Makkaraa on kotonakin..
Niin, mutta ei ILMAISTA makkaraa!
- Anonyymi
Nuo makkarat ovat muuten puoluetuilla ostettuja, siis veronmaksajien maksamia. Puoluetuet ovat niin suuria, että riittää makkaroihin ja puolue-eliitit voivat juhlia rajattomasti ainakin suurissa puolueissa.
- Anonyymi
Juu, tiedän. Olen juhlinut ja reippaasti. Harmittaakssua?
- Anonyymi
Ja kukaan ei laskenut monta söin, 15 meni. Kaikki on pois puolueen pussista niin saavat intoa nostaa maksuja.
- Anonyymi
Tuollaiset (politiikkaan sidoksissa olevat) ilmaistarjoilut ovat kiva tapa koota vähemmän älykkäät yhteen joita tietää sitten kierrellä kauempaa.
- Anonyymi
Tänään luin erään ehdokkaan oma kehut ja jäin miettimään kuinka vanha ukko kerkee kaikkeen!
Aluevaltuutettu, kuntapäättäjä, puolueensa hallintopäällikkö ja puoluesihteeri! Eihän se edes asu Joensuussa, kuten ei tääkään vihreiden kansanedustaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk913829Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921989Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871803- 1441672
- 1621493
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1021493Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671432Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001344- 861297