🤔🐷🐥 8 päivä loppuu ennakkoäänestys. 8-10 on lihalakko. Jauhelihat olivatkin eilen aika vähissä. 18 on pitkäperjantai. 25 on kevään viimeinen kirjastopäivä. Renkaanvaihtoa en ole vielä tilannut.
Asiat eivät aina mene suunnitelmien mukaan. En tiedä onko mulla flunssaa vai allergiaa, mutta ulos en tänään nokkaani laita vaikka eilen kuvittelin käyväni tänäänkin kaupassa.
Apteekissa on hieno testeri, jolla voi testata onko flunssaa vai koronaa. En ymmärrä miksi siihen pitäisi tuhlata kymppi, kun hoito on sama.
Huhtikuun tärkeitä päiviä
9
169
Vastaukset
- Anonyymi
B:tä kehiin. Mikäli nyt oikein muistan niin B:tä tarvitaan stressitekijöitä vastaan. Tälleen sunnuntaisin kaupat ovat tyhjillään tuotteista eli lihan lisäksi voi olla muitakin loppuunmyytyjä tuotteita. Itseäni voisin äänestää vaikken ehdolla olisikaan 😄. -💊-.
Mulla on B sekoitus koko ajan käytössä, kun ei siitä haittaakaan ole. Leivät oli jo eilen lopussa. Kultakatriina näytti olevan tarjouksessa vajaa 5 euroa. Eli ei ne kahvitarjoukset ole enää kovin houkuttelevia. Valtiovalta ei puutu ruoan ylihinnoitteluun, vaikka kaupoilla on aika suolaiset voitot. ALVit kerää valtiolle sitä enemmän rahaa mitä enemmän ruoka maksaa.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Mulla on B sekoitus koko ajan käytössä, kun ei siitä haittaakaan ole. Leivät oli jo eilen lopussa. Kultakatriina näytti olevan tarjouksessa vajaa 5 euroa. Eli ei ne kahvitarjoukset ole enää kovin houkuttelevia. Valtiovalta ei puutu ruoan ylihinnoitteluun, vaikka kaupoilla on aika suolaiset voitot. ALVit kerää valtiolle sitä enemmän rahaa mitä enemmän ruoka maksaa.
Osa B-valmisteista on todella vahvoja kun peilaa päivän saantisuositusarvoihin. B:t ovat toki vesiliukoisia niin ne eivät pääse varastoitumaan elimistöön toisin kuin rasvaliukoiset aineet. Kahvin maksimirajani on 5 e. Hommasin pari pakettia yht. 9 e tässä hiljattain. Brändin nimellä ei ole minulle niin väliä. Luin netistä kahvin paahtoasteista ja happamuudesta.
Suomalaiset juovat vaaleaa paahtoa mutta netin mukaan se on happamampaa kuin tumma paahto. Hapan kahvi sekoittaa enemmän vatsaa kuin tumma. Päätin siis ostaa keskivahvaa kahvia. En huomannut kuin vasta kotona että pakettieni kyljessä lukee tarkemmin happamuus-, sun muut arvot. Objektiivisesti sanoen tumman paahdon pitäisi olla siis parempaa kuin vaalean vaikka mututuntuma sanoo asian olevan päinvastoin. Vaalea on ikään kuin vaikutuksiltaan vahvaa vaikka maultaan se on tummaa miedompi. -💊-. Anonyymi kirjoitti:
Osa B-valmisteista on todella vahvoja kun peilaa päivän saantisuositusarvoihin. B:t ovat toki vesiliukoisia niin ne eivät pääse varastoitumaan elimistöön toisin kuin rasvaliukoiset aineet. Kahvin maksimirajani on 5 e. Hommasin pari pakettia yht. 9 e tässä hiljattain. Brändin nimellä ei ole minulle niin väliä. Luin netistä kahvin paahtoasteista ja happamuudesta.
Suomalaiset juovat vaaleaa paahtoa mutta netin mukaan se on happamampaa kuin tumma paahto. Hapan kahvi sekoittaa enemmän vatsaa kuin tumma. Päätin siis ostaa keskivahvaa kahvia. En huomannut kuin vasta kotona että pakettieni kyljessä lukee tarkemmin happamuus-, sun muut arvot. Objektiivisesti sanoen tumman paahdon pitäisi olla siis parempaa kuin vaalean vaikka mututuntuma sanoo asian olevan päinvastoin. Vaalea on ikään kuin vaikutuksiltaan vahvaa vaikka maultaan se on tummaa miedompi. -💊-.Opettelin juomaan tummaa paahtoa, kun vaaleaa ei muualla Euroopassa kai ole. Ajattelin, että se vaalea lopetetaan täällä. Nyt on tullut tänne useampia tummia paahtoja. En jaksa niitä maistella. Mulle riittää ne tuttujen merkkien 2,5 ja 3, joissa paketin paino on vielä 500 g. Menin ostamaan sittarin muunmerkkistä tarjouskahvia, enkä sitä pysty juomaan hajun takia ja siitä tulee huono olo kun robusta kahvissa on enemmän kofeiinia.
Lakkiaisten ja äitienpäivän aikoihin on taas kaffeetarjouksia, joita voin vilkaista. Mulla on kaapissa yksi hylly täynnä tarjouskahveja.
- Anonyymi
Leivät oli loppu 🧑🏻🍳
- Anonyymi
Aika paha. Kannattaa varmaan hankkiutua johonkin töihin.
Ainakin prismassa oli eilen leivät loppu. Ostin paketin näkkäriä vaikka mulla on kyllä ohutta ruisleipää vielä pakasteessa.
Anonyymi kirjoitti:
Aika paha. Kannattaa varmaan hankkiutua johonkin töihin.
Jos et ole sattunut huomaamaan, niin tänään on sunnuntai. Aika monella se on vapaapäivä!
P.S. Eilinen flunssaa muistuttava vaiva on oudosti hävinnyt. Saattaa olla, että vahva c-vitamiinipilleri auttoi. Nyt ei vaivaa ikävän lisäksi muu kuin liian lyhyt yöuni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1391170Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli37957Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47859Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva167835Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus73830Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e34784- 54741
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy190701Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42696Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali139694