Vanhukset Työttömät muistaa ohittaa KOKOOMUKSEN ÄÄNESTYKSEN
ÄLÄ ÄÄNESTÄ KOKOOMUSTA KONKURSSI TULOSSA
15
314
Vastaukset
- Anonyymi
Älä äänestä Kokoomusta jos olet työtön,pien eläkeläinen,sairas,vanhus, mutta jos olen tosi hyvätuloinen niin Kokoomus ajaa ahneille rikkaille lisää etuja se on varma ja köyhät kyykkyyn kunhan rikkaat rikastuu😡🤔
- Anonyymi
Kokoomus on rikkaiden ja sotahullujen puolue.
- Anonyymi
Rajala ja Husso ovat pahimmat nilkit kokoomuksessa
- Anonyymi
Moni on kakku päältä kaunis sanonta kuvaa kokoomusta.
- Anonyymi
Toivottavasti ihmiset alkavat tajuta että kokoomus ei ole minkään sortin talousosaaja.
- Anonyymi
Kokoomus on pelkkä bulvaani.Suomen sisäpolitiikkaa johtaa EK ja ulkopolitiikkaa johtaa Cia.
- Anonyymi
Paksu lompakko,helppo on hallitus ostaa.
- Anonyymi
Kirjoittaja taitaa olla kateellinen ja katkera vassari tai kommari. Onhan se kurjaa kun oma puolue vain kutistuu kuin pyy maailman lopulla.
- Anonyymi
Mistä kokoomuslaisille tekopyhille teeskentelijöille kunnon ihmiset olisivat kateellisia?Jos he ja heidän tekonsa ovat vastenmielisiä ei todellakaan tarkoita että heille oltaisiin kateellisia.Näyttää se kateus asuvan siellä kokoomuksen suunnalla.Meillä oli ehkä historian paras hallitus(Marin) joka nosti talouden ja työllisyyden hyvälle tolalle mutta sehän se EK/kokoomus väkeä kyrsii ja närästää jos tavallisella kansallakin menee hyvin.Niinpä piti aloittaa vimmattu yhteiskunnan tuhoaminen.
- Anonyymi
Liian suosittu pulue kokoomus milestäni. . Eikös suomessa ole rikkaita vain 6% väestöstä. Silti joka viides menee äänestämään kokoomusta? Eli jotkut duunarit äänestävät ihan väärin äänestäessään kokoomusta!!! Kannatavat johtajia ja yrittäjiä vaikka eivät itse sitä ole???
- Anonyymi
Eipä tulis mieleenkään ääntä antaa kokkeleille
- Anonyymi
"Sosiaaliturva alas" huusi kokoomus jo aikoinaan oppositiosta kun valtio oli vielä velaton.Sitten Koivisto veti kokoomuksen hallitukseen 1987 ja alkoi valtion velkaantuminen ja velkaantumistahan on sitten käytetty syynä vanhaan vaatimukseen.
- Anonyymi
Juha Hänninen ei ole eduskunnassa saanut mitään aikaiseksi.
- Anonyymi
Kokoomus on tasapuolinen ja kaikki saavat mitä tarvitsevat eli varakkaille lisää varakkuutta ja köyhille enemmän köyhyyttä.
- Anonyymi
Tuli jo
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082615
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo471815Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1461397Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol3541337Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3461274Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251186Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe571123Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H141036- 55986
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21893