Värikkäimmät yrittäjät Kuopiossa

Anonyymi-ap

Kumpi tuottaa mielenkiintoisempaa seurattavaa, market kauppias nainen vai aito-grilli vaali-ehdokas?

8

259

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mummo hoitaa sähkötaksimiehen kuiville vesille.

• Anonyymi

Kuten aina ennenkin on tehnyt, vaan jatkossa kun Juhasta tulee Perussuomalaisten kansanedustaja, niin sitten puolueen johto tulee Mummon avuksi.

• Anonyymi

Yhtä syvältä molempien jutut.

• Anonyymi

Yrityksille ei pidä antaa minkäänlaista yhteiskunnallista valtaa, se mikä on yrityksen etu, ei ole ihmisten etu.

• Anonyymi

Ei niin, ajetaan alas yritykset, niistä ei ole rehellisille ahkerille työntekiöille kuin harmia!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niin, ajetaan alas yritykset, niistä ei ole rehellisille ahkerille työntekiöille kuin harmia!!!

Jos osoitat olevasi ahkera, sinä saatkin sitten tehdä kaikki työt samalla kun muut vaan juttelee mukavia. Mitään et kuitenkaan uurastuksestasi palkaksi saa, paskanpuhujat ja naistennaurattajat saa ne palkankorotukset, sinä et saa kuin v1ttuilut jos tulee jotain ongelmia. Toiset saa lomaakin milloin vain ja kuinka paljon tahansa, sinä et. Sairauslomistasikin nipotetaan, työterveyshuolto on käsketty niuhottamaan vain sinun sairaslomissasi kun muut taas oleskelee "saikulla" (thaikuissa) viikkoja.
        Sinä saat kaikki paskimmat vuorot, sinä saat kaikki syyt niskoillesi kaikesta negatiivisesta, jos tulee onnistumisia, muut vetää niistä sulan hattuunsa, sinä et saa mitään.

• Anonyymi

Hyvärisen Janne, tunnettiin paremmin nimellä Romu-Janne, oli varsin värikäs yrittäjä!

• Anonyymi

Me itse emme käy matkoilla ollenkaan, on niin paljon kaikkea tekemistä mihin meitä on pyydetty, ei millään ole ehditty vaikka ollaankin eläkeläisiä.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4592
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1837
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1540
    4. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1016
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      981
    6. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      103
      930
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      913
    8. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      842
    9. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      45
      807
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4